Moi! Mulla on ärsyttäviä valkopäisiä pieniä näppyjä ympäri naamaa sekä välillä isompia punaisia finnejä. Nenä täynnä mustapäitä sekä leuka. Selässäkin finnejä ja mustapäitä. Käyn joka päivä suihkussa ja ennen pesin selkää acon rasvaiselle iholle tarkoitetulla puhdistusaineella mutta lopetin kun ei eroa näkynyt. Kasvot pesen L300 puhdistusvaahdolla (myös heikolle iholle kuulemma) ja käytän sen kanssa silk and sonic clean plus- kasvoharjaa. Sitten laitan the body shopin vitamin E kasvovettä ja silmänympärysvoidetta sekä silmänympärys. Pesen siis aamuin ja illoin kasvot (aamulla ilman kasvoharjaa). N. Kerran vk:ssa höyrytän kasvot ja kuorin mikrokuorintavoiteella sekä laitan naamion. Eli hoidan ihoani mielestäni aika hyvin. Joskus puristelen höyrytyksen jälkeen mustapäitä mutta ne ei lähde millään. Mulla alkaa mennä hermot!
Kuinka paljon tupakka voi vaikuttaa? Poltan jonkin verran.
AUTTAKAA !!!
mitä teen väärin?
ksldmsmnanaksldldlsks
4
<50
Vastaukset
- hoidaihosvittu
hmm, oisko vaikka murrosikä?
- 26378391
et kyllä näytä ihoos kunnolla hoitavan
- aloittajaaaaaaaa
Kuinka niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944