Kiltti ja kunnollinen mies deittailemassa

Ex__PUA

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin tai sitten kun olen muutamaa sellaista deittaillut, voin tehdä lapset sinun kanssa ja 5-10 vuoden päästä ilmoittaa, että tunteet ovat kuolleet ja lähteä radalle taas.

Tästä sainkin aasinsillan toiseen asiaan, eli nykyajan propagandalauluihin eli tässä tapauksessa Robinin "Sua varten"

Siinähän yritetään kertoa tytöille, että on ihan ok ensiksi mennä pelimiesten, jännämiesten mukana, koska kyllä siellä joku söpö kiltti mies odottaa sinua ja lohduttaa ja hyväksyy menneisyytesi.

Sittenhän sama kappale toimii myös toisin päin. Yritetään iskostaa nuorten poikien vielä kehittymättömään psyykeeseen ajatusta, että ei ole yhtään noloa ottaa jännäpoikien jämiä, vaan se on ehkä jopa jotenkin ihailtavaa.

• Ex__PUA

Ei ole totta?

Helkkari sentään mitä feminististä aivopesua tuollainen!

Ja faktahan on, että jännämiehet eivät tuollaisia lauluja kuuntele, joten ne tyttöjen kanssa tuolle altistuvat kiltit pojat, joista muuttuu kilttejä miehiä, tulee sopivasti aivopestyiksi siinä sivussa.

Itse olen parhaani mukaan boikotoinut tälläisiä naisia, ainakin suhteiden osalta.

Se on lopulta ainoa tapa opettaa heille tosiasioita.

• Ex__PUA
        BEM kirjoitti:

http://lyrics.fi/robin/sua-varten

No niinpä tietysti.

Tässä sitten jatko-osa tarinaan, by Erin:

"Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle
        nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
        Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman
        miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin. Sen löytämän sun halusin.

Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua
        halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen
        hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla."

Oikea palstatotuuksien tunnari: Vanhan kiimavittunsa viemän kurpan anthem.

Tunnetaan myös nimellä vanha nainen hunnigolla.

• Ex__PUA kirjoitti:

No niinpä tietysti.

Tässä sitten jatko-osa tarinaan, by Erin:

"Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle
        nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
        Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman
        miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin. Sen löytämän sun halusin.

Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua
        halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen
        hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla."

Oikea palstatotuuksien tunnari: Vanhan kiimavittunsa viemän kurpan anthem.

Tunnetaan myös nimellä vanha nainen hunnigolla.

Jos tämän tyyppisen kappaleen olisi joku suosittu miesartisti esittänyt eli että vanhempi mies pettää vaimoaan jonkun nuoren naisen kanssa ja on asiasta onnellinen, olisi moraalinen kauhistelu valtavaa.

Kyseisen artistin ura olisi ohi (viittaan Audi-pomoon) ja Naisasialiitto-unioni julkaisisi lausuman. Levy-yhtiö pyytäisi julkisesti anteeksi, A-studiossa pääministeriä tentattaisiin; onko kyseessä hallituksen yleinen linja ja kakkosella järjestettäisiin suuri pedofiili-ilta.

• Ex__PUA
        BEM kirjoitti:

Jos tämän tyyppisen kappaleen olisi joku suosittu miesartisti esittänyt eli että vanhempi mies pettää vaimoaan jonkun nuoren naisen kanssa ja on asiasta onnellinen, olisi moraalinen kauhistelu valtavaa.

Kyseisen artistin ura olisi ohi (viittaan Audi-pomoon) ja Naisasialiitto-unioni julkaisisi lausuman. Levy-yhtiö pyytäisi julkisesti anteeksi, A-studiossa pääministeriä tentattaisiin; onko kyseessä hallituksen yleinen linja ja kakkosella järjestettäisiin suuri pedofiili-ilta.

:D Erittäin hyvin sanottu!

Juuri tälläinen kaksinaismoralismihan Suomessa vallitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe