http://9gag.com/gag/avLnME5
Hyväksyvätkö palstalaiset tälläisen?
Kiltti ja kunnollinen mies deittailemassa
6
<50
Vastaukset
Niin tai sitten kun olen muutamaa sellaista deittaillut, voin tehdä lapset sinun kanssa ja 5-10 vuoden päästä ilmoittaa, että tunteet ovat kuolleet ja lähteä radalle taas.
Tästä sainkin aasinsillan toiseen asiaan, eli nykyajan propagandalauluihin eli tässä tapauksessa Robinin "Sua varten"
Siinähän yritetään kertoa tytöille, että on ihan ok ensiksi mennä pelimiesten, jännämiesten mukana, koska kyllä siellä joku söpö kiltti mies odottaa sinua ja lohduttaa ja hyväksyy menneisyytesi.
Sittenhän sama kappale toimii myös toisin päin. Yritetään iskostaa nuorten poikien vielä kehittymättömään psyykeeseen ajatusta, että ei ole yhtään noloa ottaa jännäpoikien jämiä, vaan se on ehkä jopa jotenkin ihailtavaa.- Ex__PUA
Ei ole totta?
Helkkari sentään mitä feminististä aivopesua tuollainen!
Ja faktahan on, että jännämiehet eivät tuollaisia lauluja kuuntele, joten ne tyttöjen kanssa tuolle altistuvat kiltit pojat, joista muuttuu kilttejä miehiä, tulee sopivasti aivopestyiksi siinä sivussa.
Itse olen parhaani mukaan boikotoinut tälläisiä naisia, ainakin suhteiden osalta.
Se on lopulta ainoa tapa opettaa heille tosiasioita. - Ex__PUA
BEM kirjoitti:
No niinpä tietysti.
Tässä sitten jatko-osa tarinaan, by Erin:
"Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle
nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman
miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin. Sen löytämän sun halusin.
Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua
halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen
hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla."
Oikea palstatotuuksien tunnari: Vanhan kiimavittunsa viemän kurpan anthem.
Tunnetaan myös nimellä vanha nainen hunnigolla. Ex__PUA kirjoitti:
No niinpä tietysti.
Tässä sitten jatko-osa tarinaan, by Erin:
"Herään vieraassa talossa, mietin miten vaikeaa ois kertoa tuolle
nukkuvalle miehelle että olen naimisissa.
Ja miten vaikee ois selittää, kuinka liitto laimenee. Nelkytvuotta saman
miehen lakanoissa, naiseuteni niihin pudotin. Sen löytämän sun halusin.
Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua
halusin, otin tietoisen riskin kun hairahdin. Olin vanha nainen
hunningolla. Olin vanha nainen hunningolla."
Oikea palstatotuuksien tunnari: Vanhan kiimavittunsa viemän kurpan anthem.
Tunnetaan myös nimellä vanha nainen hunnigolla.Jos tämän tyyppisen kappaleen olisi joku suosittu miesartisti esittänyt eli että vanhempi mies pettää vaimoaan jonkun nuoren naisen kanssa ja on asiasta onnellinen, olisi moraalinen kauhistelu valtavaa.
Kyseisen artistin ura olisi ohi (viittaan Audi-pomoon) ja Naisasialiitto-unioni julkaisisi lausuman. Levy-yhtiö pyytäisi julkisesti anteeksi, A-studiossa pääministeriä tentattaisiin; onko kyseessä hallituksen yleinen linja ja kakkosella järjestettäisiin suuri pedofiili-ilta.- Ex__PUA
BEM kirjoitti:
Jos tämän tyyppisen kappaleen olisi joku suosittu miesartisti esittänyt eli että vanhempi mies pettää vaimoaan jonkun nuoren naisen kanssa ja on asiasta onnellinen, olisi moraalinen kauhistelu valtavaa.
Kyseisen artistin ura olisi ohi (viittaan Audi-pomoon) ja Naisasialiitto-unioni julkaisisi lausuman. Levy-yhtiö pyytäisi julkisesti anteeksi, A-studiossa pääministeriä tentattaisiin; onko kyseessä hallituksen yleinen linja ja kakkosella järjestettäisiin suuri pedofiili-ilta.:D Erittäin hyvin sanottu!
Juuri tälläinen kaksinaismoralismihan Suomessa vallitsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038