Oon käyttänyt proteiinijauhetta pidempään mut ikinä en oo ottanut selvää että mikä on paras nesteen, eli veden määrä. Kun treenin jälkeen pirunmoinen jano ja noi mansikan makuiset protskujuomat niin hyviä. :D Niin joku ohjeessa oleva 2.5 desiä vettä kuulostaa hemmetin vähältä, oon laittanut normisti välillä neljäkin desiä vettä mutta sama määrä jauhetta (ohjeen mukainen desi, tai 0.75 riippuen protskujauheesta. Onko se laimeampana jotenkin vähemmän tehokasta? Oikeasti merkittävä ero? Pitäisikö juoda 2.5 desiä tota ja toinen mokoma puhdasta vettä päälle?
Proteeinijauhe, nesteen määrä?
Habanen
3
110
Vastaukset
- fawf
Se on pelkkää proteiinia, eikä se miksikään muutu vaikka sekoittaisit sen litraan vettä. Maku vaan laimenee ei muuta.
- Habanen
Kiitos vastauksesta. Reputin kemiantunnit niin en noista tiedä.
- adw
No siihen mitään kemiaa tarvita tietää että jos laitat sokeripalan veteen niin se sokeripala on siellä vedessä vaikka lisäisit 10 litraa vettä siihen sekaan.
taitaa vanha sanonta pitää paikkansa.
" Education is important but big biceps is importanter."
Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896