Oon käyttänyt proteiinijauhetta pidempään mut ikinä en oo ottanut selvää että mikä on paras nesteen, eli veden määrä. Kun treenin jälkeen pirunmoinen jano ja noi mansikan makuiset protskujuomat niin hyviä. :D Niin joku ohjeessa oleva 2.5 desiä vettä kuulostaa hemmetin vähältä, oon laittanut normisti välillä neljäkin desiä vettä mutta sama määrä jauhetta (ohjeen mukainen desi, tai 0.75 riippuen protskujauheesta. Onko se laimeampana jotenkin vähemmän tehokasta? Oikeasti merkittävä ero? Pitäisikö juoda 2.5 desiä tota ja toinen mokoma puhdasta vettä päälle?
Proteeinijauhe, nesteen määrä?
Habanen
3
112
Vastaukset
- fawf
Se on pelkkää proteiinia, eikä se miksikään muutu vaikka sekoittaisit sen litraan vettä. Maku vaan laimenee ei muuta.
- Habanen
Kiitos vastauksesta. Reputin kemiantunnit niin en noista tiedä.
- adw
No siihen mitään kemiaa tarvita tietää että jos laitat sokeripalan veteen niin se sokeripala on siellä vedessä vaikka lisäisit 10 litraa vettä siihen sekaan.
taitaa vanha sanonta pitää paikkansa.
" Education is important but big biceps is importanter."
Jos ymmärrät mitä tarkoitan.
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131176- 2271169
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2601024Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899- 71787
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33782