Osaako joku käsitöistä tietävä kertoa, että onko tällaista paitaa mahdollista jotenkin pienentää olkapäistä? Asiaa varmaan mutkistaa nuo olkapäissä olevat "palat"? Paita on muuten sopiva, mutta olkapäät ovat liian leveät, pienikokoinen kun olen...
http://www.ivyrevel.com/eu/kuff
Käsityöihmiset! Voiko tällaista paitaa pienentää?
4
63
Vastaukset
- nothappy
Miksi tämä ei näy etusivulla..
ihan näin harrastelijaompelijana ja paitaa livenä näkemättä sanoisin että maksimissaan sen pari senttiä per olkapää voisi olla mahdollista kaventaa:
http://aijaa.com/g1MtVA
kuvassa punaisella siis karkea arvio mahdollisesta uudesta hihasauman paikasta (siis sen millä hiha kiinnittyy itse puseroon, en tiedä mikä sen oikea nimitys on). olkapäillä olevien tekonahkapalojen reunat näyttäisivät menevän hihasauman alle, joten niitä ei tarvitsisi irrottaa (ainoa vaan että nahkapalojen koristetikkaukset eivät kavennuksen jälkeen enää menisi kuten alkuperäisessä)
ja HUOM. tuo on siis ihan vain äkkiseltään piirretty karkea arvio koska paita on kuvassa mallin päällä ja malli ei seiso ihan suorassa..- nothappy
Kiitos vastauksesta! Onko muita mielipiteitä?
- nothappy
up!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897