kiinteistönhoito

esimiesminäkin

Luin lehdestä. Kolme kolarilaista valmistunut kiinteistöpalvelujen ammattitutkintoon? Eikö se ole "alin "koulutus kiinteistöpuolelle? Joukossa myös esimies. Miten mahdollista? Eikö paikkaan ole saatu oikealla pätevyydellä olevaa vai?

23

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuntsisis

      voihan se olla mahdollista, jos kiinteistönhoidon esimiehellä ei ole kaljun alla kuin mu....no paikkaanhan olisi saatu ammattimies mutta puolue ei ollut oikea, eikä tarjonnut "nuuskakairan maskotille" paukkuja....Timppahan oli mies paikallaan, mutta siltä puuttui johtamiskyky....teki kaiken itse...kaljupäät, matelivat montun/työmaan reunalla.....taisi se Timppa väsyä !!!!

      • Odotellaanmuutosta

        Kyllä kolari osoittaa ala-arvoista toimintaa kun paikkaan valitaan puolueen eikä pätevyyden vuoksi. Kyllä pätevyys menee aina puolueen edelle. Vai meneekö? Siinäpä uudelle kunnanjohtajalle haastetta asian tiimoilta tulevaisuudessa.


    • kuntsis

      olen samaa mieltä ala-arvoista toimintaa kunnan osalta, naamavärkin perusteella meillä tehdään valinnat.....ja "henkilön taustaa tutkimatta" !!!!!!

    • Lawluuseri

      Niin se tahtoo mennä monessa lapin kunnassa esim. kemijärvi,pelkosenniemi,savukoski

    • serehellisyys

      Puolueella ei saisi olla mitään tekemistä valinnan kanssa. Tehkää kantelu ylemmälle tasolle. Minä ainakin haluan paikan vain rehellisellä työllä. En mielistelyllä , puhelahjoilla ja tietyn puolueen jäsenkirjalla. Ja sen olen saanut. KUNNANJOHTAJALLE TÖITÄ todella.

    • alistunut

      no helppo sanoa......"serehellisyys" tämähän on niin helvetin sisään lämmennyt kylä "vaikka kaljujen alla ei ole mitään, siellä johdetaan kiinteistönhoitoa/työpajaa....ammattitaidolla ????? no mutta sukuhan ne kuten kuuluukin....

      • kaveritjätti

        Millä ammattitaidolla? Ja se rehellisyys ei kestä päivävaloa. Ainaka kiinteistöpuolelta. Työpaja on eriasia.


    • vastaanotti

      ammattitaito, eihän siitä ole tietoakaan, reh............ puhumattakaan ja kyllä kummallakin puolen puutteita....."kaverijätti" sanoisin, että jos jotain tiiät sano ihmeessä persuille, eiköhän ne toisi asiaan valoa......äänestin, kyllä heitä niinku moni muukin !!!!

    • vastaanotti1

      mitä vielä Vattovaarat, kaljut johtaa kiinteistö / "nuorisopajaa", oman edun tavoittelijat......

      • varmaatieoa

        Olen seuraannut. Mistä kunta maksaa palkan? Parisuhteenhoidosta työaikana. Työpaikalla pitää tehdä muutakin kuin näpelöidä/puhua puhelimeen. Useampi tunti päivässä siihen menee.


    • asdfesgthj

      eikös se teidän entinen johtaja halua kittilässä siirtää kaikki valinnat puolueille (lautakunille)

      • ammattitaitoratkaisee

        Näinhän se kuuluu olla. Työyhteisö tekee ehdotuksen ja lautakunta katsoo/päättää onko valinta oikea. Tarvittaessa ei hyväksytä ehdotusta. Näin valitaan oikea henkilö oikeaan paikkaan. Näin myös työyhteisö/kuntalaiset voi viedä viestiä lautakunnan jäsenille.


    • tummapikkuinen

      "varmaatietoa" olen kanssasi samaa mieltä, kyllä parisuhdetoiminta hoituu työ aikana...mutta mitä se osoittaa.. suhde on epätasapainossa eli mustasukkaisuutta...ajellaan kaljut punaisena kylää päästä päähän, puhelimessa...kyttäillään, jospa se menee muualle....mutta, et voi estää, se on varma ja rouva saa sitä mitä ei kotona ole tarjolla, eikä pystytä tarjoamaan ...

    • panopano1

      "tummapikkuinen" rouvalle annetaan mitä haluaa ja aina on onnistunut....kun kotona ei saa....

    • kurtakkolainen

      juuri niin " tummapikkuinen " parisuhde hoituu työn ohella ja tekee "nannaa" useasti aamulla hyvä aika jos ei työ esteenä tummalla....ollaanko samoilla apajilla "panopano1" toivotaan, että kalju ajaa pitkään kylää päästä päähän !!!!!!

      • vittu ethän nai sitä pikkutummaa " lähihoitajaa " joka on teekoossa töissä ja ajaa sinisellä......


      • kurtkkolainen

        kyllä pikku tumma saa patukkaa aina kun mies lähtee töihin ja tummalla vapaata, käy kyllä hänelle...


      • panopano1

        tk : n pikkutumma sai patukkaa ei kylläkään sinisessä vaan patjalla....ihihihanaaaaa.....


    • koinari

      no mutta kun eihän se voi olla totta kun mie olen kurtakkolainen2 ja sama tumma pikkuinen....??????

    • mites

      tämä tumma/patukka juttu liittyy kiinteistönhoithon........

      • niinpäniiin

        Jos vaikka sai kiinteistöhoidolta sitä patukkaa. Siinäpä pohtimista sinulle.


    • kurtakkolainen

      "mites" no tuttua sinullekin lähdet töihin niin parittelu alkaa kotona, vaikeampaa nyt tietyistä syistä........

    • kurtakkolainen

      nythän se voi onnistua millään kun jätkä mähöää kotona jatkuvasti......ps. on silti onnistuttu aina joskus vaikka kotona.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe