Aku Ankalla otsikoihin

Lukemistoalapsille

Kemin kaupunginhallituksen jäsen osoittautui laatulukemiston ystäväksi. Budjettikirjan sijasta hän keskittyi ilmeisesti Roope Ankkaan, Kemin tulevaisuus ei kiinnosta. Itsestään selvää lienee , ettei hän laskuta kokouspalkkiota, koska syventyi väärään painotuotteeseen.

19

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.ihan.hullua

      Eikös Sarjakuvakeskus ole kaupungin tukema?

    • ahhahahahah

      Jokainen hakee lukemistoa tasonsa mukaan.

    • Donaldsuck

      Persejätkän peruslukemisto Donald Suck

    • harrivaa

      mää katton kuvia ku en ossaa lukea.

    • Tottamooseskemistä

      Jopa iltapäivälehtien lööppeihin pääsee lukemalla Aku Ankkaa. Onko tämä hyvä vai huono asia ? Ainakin se on tosiasia

    • Aku Ankka on ollu Kemin vasemmistopuolueen hampaissa jo iät ajat.
      Se on vasureille kova pala, kun kaupunkia ja liiketoimia hallitsee rikas Roope Ankka joka on sukua tohelolle ja rahaa tuhlailevalle Aku Ankalle.
      Aku ja veljenpojat housuttominaan muistuttavat niin kovasti kemiläistä vasemmistoa edustavaa kuntaväkeä. Ainaista pennin (sentin) venytystä ja sossun (Roopen) luukulla juoksevaa typerää ja jopa äänestämätöntä alaluokkaa.
      Ei ihme että vetivät herneen nenään Tauriaisen lukuhetkestä?
      Nää vassarit ja sosdemit kannattas kans tilata Aku Ankka ja lukea lisäksi Sudenpentujen käsikirja. Ehkäpä oppisivat kuinka säästää ja rikastua?
      http://www.kysy.fi/kysymys/housuton-aku-ankka-mika-juttu-ja-koska-oli-esilla-ja-miksi-ns-housuton

    • DasAnkka

      Niin olisi soinikin joutunut akkaria lukemaan jos olisi valtionvarainministeriksi uskaltautunut.

      Ei päässyt nyt persulainen saksan reissulle aatetovereitaan tapaamaan. Zum im teufel.

      • Nyt sinne menee vassari katsomaan miten natsit toimii?


    • Ahhahhahah

      Osaako se muka lukea?

      • Riittää kun katselee kuvia. Siihen hahmotukseen sinä et näköjään kykene.


      • Ahhahhahahha
        GeeGan kirjoitti:

        Riittää kun katselee kuvia. Siihen hahmotukseen sinä et näköjään kykene.

        Kuvakirja onkin paras näille persujen elämänkolumiehille.


      • Ehehhee

        Elämänkolumihille?


      • Ahhahhahahaha
        Ehehhee kirjoitti:

        Elämänkolumihille?

        Niin, niitä ovat ne joka kertoo opinahjokseen "elämän kova kolu". Yleensä persuja ovat.


    • Kulttuurikaupunki

      Mikään ei ole hyvä! Kun kerrankin Kemi pääsee otsikoihin positiivisessa mielessä, siis eräs kemiläinen poliitikko osoiittaa kiinnostustaan länsimaiseen laatukirjallisuuteen, mollataan häntä kaikin tavoin. Kemin budjettikirjaa lukee enintään puolet kaupunginhallituksesta, kun taas Aku Ankkaa tuhannet suomalaiset. Parisen vuosikymmentä sitten lukemistona olisi sallittu vain Marxin tuotantoa.

    • Donaldsuck

      KÄÄÄK..

    • Ylivarapääkoordinaattori

      Ennen seuraavia vaaleja perustettaneen Sarjakuvamuseoon ylivarapääkoordinaattorin virka. Nyt tiedetään kuka siihen on sopiva ja pätevä.

      • Pixie4

        Mahtaakohan olla kunnallislain mukainen tämmöinen "rangaistus" ? - epäilen kyllä vahvasti !


    • JuhlapäiväKemissä

      Kauan, siis viikon, odotettu päivä on tänään. On Aku Ankan ilmestymispäivä. Toivottavasti kphlla on kokous, että järjestyy sopiva palkallinen Akun lukuhetki.

    • Rahasade

      Viimeisessä Aku Ankassa tarina "Kun taivaalta satoi rahaa". Sopinee Kemin pelastamiseen? Muutkin kph:n jäsenet lukenevat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe