Aku Ankalla otsikoihin

Lukemistoalapsille

Kemin kaupunginhallituksen jäsen osoittautui laatulukemiston ystäväksi. Budjettikirjan sijasta hän keskittyi ilmeisesti Roope Ankkaan, Kemin tulevaisuus ei kiinnosta. Itsestään selvää lienee , ettei hän laskuta kokouspalkkiota, koska syventyi väärään painotuotteeseen.

19

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.ihan.hullua

      Eikös Sarjakuvakeskus ole kaupungin tukema?

    • ahhahahahah

      Jokainen hakee lukemistoa tasonsa mukaan.

    • Donaldsuck

      Persejätkän peruslukemisto Donald Suck

    • harrivaa

      mää katton kuvia ku en ossaa lukea.

    • Tottamooseskemistä

      Jopa iltapäivälehtien lööppeihin pääsee lukemalla Aku Ankkaa. Onko tämä hyvä vai huono asia ? Ainakin se on tosiasia

    • Aku Ankka on ollu Kemin vasemmistopuolueen hampaissa jo iät ajat.
      Se on vasureille kova pala, kun kaupunkia ja liiketoimia hallitsee rikas Roope Ankka joka on sukua tohelolle ja rahaa tuhlailevalle Aku Ankalle.
      Aku ja veljenpojat housuttominaan muistuttavat niin kovasti kemiläistä vasemmistoa edustavaa kuntaväkeä. Ainaista pennin (sentin) venytystä ja sossun (Roopen) luukulla juoksevaa typerää ja jopa äänestämätöntä alaluokkaa.
      Ei ihme että vetivät herneen nenään Tauriaisen lukuhetkestä?
      Nää vassarit ja sosdemit kannattas kans tilata Aku Ankka ja lukea lisäksi Sudenpentujen käsikirja. Ehkäpä oppisivat kuinka säästää ja rikastua?
      http://www.kysy.fi/kysymys/housuton-aku-ankka-mika-juttu-ja-koska-oli-esilla-ja-miksi-ns-housuton

    • DasAnkka

      Niin olisi soinikin joutunut akkaria lukemaan jos olisi valtionvarainministeriksi uskaltautunut.

      Ei päässyt nyt persulainen saksan reissulle aatetovereitaan tapaamaan. Zum im teufel.

      • Nyt sinne menee vassari katsomaan miten natsit toimii?


    • Ahhahhahah

      Osaako se muka lukea?

      • Riittää kun katselee kuvia. Siihen hahmotukseen sinä et näköjään kykene.


      • Ahhahhahahha
        GeeGan kirjoitti:

        Riittää kun katselee kuvia. Siihen hahmotukseen sinä et näköjään kykene.

        Kuvakirja onkin paras näille persujen elämänkolumiehille.


      • Ehehhee

        Elämänkolumihille?


      • Ahhahhahahaha
        Ehehhee kirjoitti:

        Elämänkolumihille?

        Niin, niitä ovat ne joka kertoo opinahjokseen "elämän kova kolu". Yleensä persuja ovat.


    • Kulttuurikaupunki

      Mikään ei ole hyvä! Kun kerrankin Kemi pääsee otsikoihin positiivisessa mielessä, siis eräs kemiläinen poliitikko osoiittaa kiinnostustaan länsimaiseen laatukirjallisuuteen, mollataan häntä kaikin tavoin. Kemin budjettikirjaa lukee enintään puolet kaupunginhallituksesta, kun taas Aku Ankkaa tuhannet suomalaiset. Parisen vuosikymmentä sitten lukemistona olisi sallittu vain Marxin tuotantoa.

    • Donaldsuck

      KÄÄÄK..

    • Ylivarapääkoordinaattori

      Ennen seuraavia vaaleja perustettaneen Sarjakuvamuseoon ylivarapääkoordinaattorin virka. Nyt tiedetään kuka siihen on sopiva ja pätevä.

      • Pixie4

        Mahtaakohan olla kunnallislain mukainen tämmöinen "rangaistus" ? - epäilen kyllä vahvasti !


    • JuhlapäiväKemissä

      Kauan, siis viikon, odotettu päivä on tänään. On Aku Ankan ilmestymispäivä. Toivottavasti kphlla on kokous, että järjestyy sopiva palkallinen Akun lukuhetki.

    • Rahasade

      Viimeisessä Aku Ankassa tarina "Kun taivaalta satoi rahaa". Sopinee Kemin pelastamiseen? Muutkin kph:n jäsenet lukenevat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe