Lueskelin Havainnointia puistossa -ketjua, jossa mamu sai naisen helposti mukaansa ja aloin miettiä, miten suomalainen mies (jätetään tällä kertaa ätmittelyt ja muut alatyyliset ilmaisut pois, kiitos) tekee aloitteen.
Itse en ole seurustellut suomalaisen miehen kanssa koskaan. Tyypillistä suomalaisen miehen toimintaa minua kohtaan on ollut tuijotus, minkäänlaista lähestymistä ei ole tapahtunut. Haluaisin suomalaisen poikaystävän, mutta taitaa jäädä haaveeksi.
Miten lähestyt naista (isket naisen)
49
<50
Vastaukset
Monenko mamun käyttämä olet?
- naapurintyttönen
Olen vielä nuori tyttönen
Keskustellaan aiheesta, ei minusta.
Älkääkä ehdottako Tinderiä tai nettiprofiilia. naapurintyttönen kirjoitti:
Olen vielä nuori tyttönen
Keskustellaan aiheesta, ei minusta.
Älkääkä ehdottako Tinderiä tai nettiprofiilia.Miksi yrität väistää kysymyksen? Onko niitä kertynyt jo niin paljon, ettei sanotuksi saa?
- Katsopeliliin
ätmel kirjoitti:
Miksi yrität väistää kysymyksen? Onko niitä kertynyt jo niin paljon, ettei sanotuksi saa?
Monenko naisen kanssa itse olet vehdannut? Konnon mies panee eikä valita. Sinä et tee osaasi naisen tyydyttämiseksi, joten älä valita jos naiset hakee muualta. Miehisty, nörttiolmi, ja tee osuutesi.
Katsopeliliin kirjoitti:
Monenko naisen kanssa itse olet vehdannut? Konnon mies panee eikä valita. Sinä et tee osaasi naisen tyydyttämiseksi, joten älä valita jos naiset hakee muualta. Miehisty, nörttiolmi, ja tee osuutesi.
Suuttuiko lortto?
- voiteitä
super-atm kirjoitti:
Suuttuiko lortto?
Etpä sinäkään pysty vastaamaan kysymykseen…
- peepingtommi
Se, miten monen miehen kanssa aloittaja on ollut, on täysin sivuseikka. Ei liity mitenkään aiheeseen, joten järki käteen näissä vastauksissa.
Katsopeliliin kirjoitti:
Jahah, nytkö naisten omat valinnat ja niiden seuraamukset ovatkin taas miesten vika?
voiteitä kirjoitti:
Etpä sinäkään pysty vastaamaan kysymykseen…
Minulta ei ole kukaan mitään kysynyt. Joten mitä tarkoitat?
- Ex__PUA
peepingtommi kirjoitti:
Se, miten monen miehen kanssa aloittaja on ollut, on täysin sivuseikka. Ei liity mitenkään aiheeseen, joten järki käteen näissä vastauksissa.
On täysin oikein toimia naista kohtaan, kuten he toimivat miehiä kohtaan.
Nainen kääntää asian yleisestä henkilökohtaiseksi, joten on täysin ok jos naiselle tehdään se, mutta ei ole ok jos nainen ei lähde siihen mukaan. Silloin kysymyksessä on paskahousutäti joka pitäisi ruoskia. - Ex__PUA
Katsopeliliin kirjoitti:
Miten monta aloitetta sinä olet tehnyt miehille, paskahousutäti?
- Heteromies
Ex__PUA kirjoitti:
On täysin oikein toimia naista kohtaan, kuten he toimivat miehiä kohtaan.
Nainen kääntää asian yleisestä henkilökohtaiseksi, joten on täysin ok jos naiselle tehdään se, mutta ei ole ok jos nainen ei lähde siihen mukaan. Silloin kysymyksessä on paskahousutäti joka pitäisi ruoskia.Edelleen se on täysin sivuseikka, räpiköi mitä räpiköit.
- järkihoiii
peepingtommi kirjoitti:
Kysymys onkin että monen mamun kanssa on ollut! Kun eihän tuolle näytä kotimainen mies kelpaavan.
- palstahäirikötoyab
Ei yhtään asiallista vastausta. En ole yllättynyt.
- Kilttiatm
Usein olen mennyt tytön luokse, esitellyt itseni ja sanonut että halua viedä sen treffeille. Yhtä usein tulee pakit, tyttö katsoo ja sanoo ei.
- siinävinkkiä
Harva nainen tuntemattoman kanssa lähtee minnekään. Ja ne jotka lähtee, ei oo niitä naisia joita omasta "kunnollisuudestaan" lumoutuneet ätmit haluaa.
Opettele iskemään netistä (kirjoitustaito, haloo) kaveriporukasta (ja hanki kavereita), niin saat sopivan. - Kilttiatm
siinävinkkiä kirjoitti:
Harva nainen tuntemattoman kanssa lähtee minnekään. Ja ne jotka lähtee, ei oo niitä naisia joita omasta "kunnollisuudestaan" lumoutuneet ätmit haluaa.
Opettele iskemään netistä (kirjoitustaito, haloo) kaveriporukasta (ja hanki kavereita), niin saat sopivan.No tuntemattomiin just pitäis tutustua kun eihän sitä muuten ketään löydä, nussii naiset tuntemattomia rikollis jännämiehiäkin. Netissä olen vastannut parille sadalle naiselle ilman tulosta.
- Järkeä.päähän
Sun pitää tuntea se tyttö ennenku pyydät treffeille, koska jollet tunne...tyttö luulee et olet kiinnostunut hänestä vain ulkonäön takia! Ja kukaan ei vittu sellasta miestä arvosta. Juttele juttele juttele ja jos hyvin tuutte juttuun niin jossain vaiheessa automaattisesti tulee kohta "haluisiks nähä uudestaan". Ei mitään puskasta ampumista, muakin on randomit pyytäny treffeille mutten oo ikinä lähteny koska miten helvetissä sä tiät onko se random hullu, raiskaaja, atm vai mikä! Aluksi pitää saavutta luottamus....ja sen jälkeen tie on avoin.
Samoin ne ulkomaalaisetkin tekee :chat chat chat....jos on kiva jutella, sillon on kiva tutustua lisää ja nähdä toistekin. - kaveritonnaiseto
siinävinkkiä kirjoitti:
Opettele iskemään netistä (kirjoitustaito, haloo) kaveriporukasta (ja hanki kavereita), niin saat sopivan.Tuo on totta. Mutta entä kun ei ole kaveripiiriä ja tuttuja/puolituttuja naisia?
- Ex__PUA
Järkeä.päähän kirjoitti:
Sun pitää tuntea se tyttö ennenku pyydät treffeille, koska jollet tunne...tyttö luulee et olet kiinnostunut hänestä vain ulkonäön takia! Ja kukaan ei vittu sellasta miestä arvosta. Juttele juttele juttele ja jos hyvin tuutte juttuun niin jossain vaiheessa automaattisesti tulee kohta "haluisiks nähä uudestaan". Ei mitään puskasta ampumista, muakin on randomit pyytäny treffeille mutten oo ikinä lähteny koska miten helvetissä sä tiät onko se random hullu, raiskaaja, atm vai mikä! Aluksi pitää saavutta luottamus....ja sen jälkeen tie on avoin.
Samoin ne ulkomaalaisetkin tekee :chat chat chat....jos on kiva jutella, sillon on kiva tutustua lisää ja nähdä toistekin.Olen jokseenkin samaa mieltä.
Jos siis nainen on valinnut sinut, ja huomaat sen, voit mennä kysymään numeroa tai treffejä.
Mutta tämä ATM on toiminut tässä PUA-tyylillä, ja lähestynyt ei-lämmintä naista, ja ryhtynyt heti toimintaan.
TOrjunta on silloin fakta.
Ehkä-naisten kohdalla tuo tutustuminen taas voi olla deal breaker.
Kuitenkin asia pitäisi aina ajatella, niin, että mitä jos Brad Pitt lähestyisi ja kysyisi treffeille?
Olisiko naisen vastaus sama? - Uhinkmk
Ex__PUA kirjoitti:
Olen jokseenkin samaa mieltä.
Jos siis nainen on valinnut sinut, ja huomaat sen, voit mennä kysymään numeroa tai treffejä.
Mutta tämä ATM on toiminut tässä PUA-tyylillä, ja lähestynyt ei-lämmintä naista, ja ryhtynyt heti toimintaan.
TOrjunta on silloin fakta.
Ehkä-naisten kohdalla tuo tutustuminen taas voi olla deal breaker.
Kuitenkin asia pitäisi aina ajatella, niin, että mitä jos Brad Pitt lähestyisi ja kysyisi treffeille?
Olisiko naisen vastaus sama?Olisi. Meinaan todella hyvännäköset miehet on kylmiltään pyytäny mua treffeille mut en oo lähteny koskaen oo tuntenu heitä enkä oo tunnetasolla odottanu mitään treffipyyntöä keskel päivää, se on lähinnä shokeeravaa ja vaivaannuttavaa kun ei odota mitään sellasta niin automaattivastaus on Ei, vaikka muissa tilanteissa ja olosuhteissa vastaus ois voinu hyvinkin olla kyllä.
- Kilttiatm
Baarissa monesti nainen alkanut nauramaan kavereineen kun olen pyytänyt treffeille. Ovat varmaan jännämisten nussimia olleet.
- Eikösjoo
Jos arvostelee kovasti muiden lähestymisiä tai lähestymisten puutetta, niin silloin on varmaan itse valmis lähestymään niitä miehiä?
- naapurintyttönen
En mielestäni ole arvostellut kenenkään lähestymisyrityksiä, kun ei niitä omalle kohdalle juuri ole ropissut. Ja juu, olen yrittänyt alkaa jutella joillekin, mutta yleensä he karkaavat keskustelusta. Jokin vika?
- WellWellWell
Ei kuulu suomalaiseen genreen. Että suoraan ilmaistaan kiinnostus, selvinpäin. Suomalainen tapa on ensin tuijottaa pitkään. Nainen sitten ilmaisee oman kiinnostuksensa vilkuilemalla muka huomaamattomasti. Seuraava askel on puhekontakti jossa osapuolet keksivät jutunjuurta jostain arkipäiväisestä asiasta mutta niin että tilanne pysyy täysin neutraalina jotta tilanteesta voi vetäytyä pois koska tahansa.
Mutta se että selvästi ilmaisen että olen kiinnostunut toisesta, ei onnistu. Ikuna. - Ex__PUA
On tavallaan kaksi tapaa.
Punaisen pillerin, mikä on esitetty tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13690122
On myös seuraava tapa, PUA-tyyli:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13696089
Harrastan ensiksi esitellyn suuntaista nykyisin.
Jälkimmäisen suuntaista joskus aiemmin.
Nyt olen saanut tuloksia, ennen not so much.
Nyt YKTM, ennen KTM tai jopa ATKM. (Tästä voi ynnätä, että mitkä olisivat tuloksesi, jos olisit ATM, olisiko se HC-ATM vai YATM).
Jälkimmäisen, PUA-lähestymistavan kannattajat, ovat tästä syystä kognitiivisessa dissonanssissa, sillä heidät on aivopesty uskomaan ettei ole muita tapoja kuin tuo jälkimmäinen.
Juttuna on se, että nainen valitsee.
Näin ollen, voi olla että koko "naisen iskeminen" on oksymoroni, tai ainakin jotain väärin ymmärrettyä. - peepingtommi
Miten tutustua toiseen, ellet pyydä treffeille jutustelun jälkeen? Vaikeaa ketään ujona iskeä, etenkin kun en päihteitä käytä.
- kahdeksantoistaplusyks
Se kai se pointti onkin, että aloittaa juttelun siellä puistossa, kaupassa, kirjastossa tai missä vaan ja sopivan juttelutuokion jälkeen voisi kysyä onko toinen kiinnostunut jatkamaan keskustelua esim läheisessä kahvilassa tai jonain myöhempänä ajankohtana. Tämä pitää tietysti toteuttaa tilanteeseen sopivalla tavalla.
Miesten varmaan kannattais miettiä mitä ajatuksia herättää 10 metrin päässä seisoskeleva nainen, joka tuijottaa herkeämättä ja tekemättä elettäkään miehen suuntaan. Lisäks tyypillä saattaa olla hallitsematon ilme, unohtunut suu auki tai jotain.
- scrg
Naapurintyttönen, mennään vähän konkreettisemmalle tasolle:
- Mitä ne ulkomaalaiset ovat tulleet sinulle sanomaan, kun ovat lähestyneet?
- Mitä kuvittelisit tai toivoisit, että ne tuijottavat olisivat sanoneet ja tehneet tuijottamisen sijaan?- naapurintyttönen
Yleensä he ovat hihkaisseet "assalam, big booty babe!", jonka jälkeen haarojen avaaminen on ollut ainoa vaihtoehto.
- 19ja9
naapurintyttönen kirjoitti:
Yleensä he ovat hihkaisseet "assalam, big booty babe!", jonka jälkeen haarojen avaaminen on ollut ainoa vaihtoehto.
Molna, halekum salekum, pita kii...
- suomalainenmieskiitos
Minua lähestyneet ulkomaalaiset ovat olleet enemmän tai vähemmän ääliöitä. Alkuun annoin anteeksi käytösmokat kulttuuri- ja kielieroon perustuen, myöhemmin huomasin, että kyseessä olivat kuitenkin pesunkestävät idiootit. En siis enää suostu ulkomaalaisten kanssa mihinkään. Ne muutamat, jotka ovat minua lähestyneet ovat kyselleen tavanomaisia asioita, kuten esim miksi poltan tupakkaa tai olen tutustunut tyyppiin töissä, jolloin juttelu on lähtenyt liikkeelle tästä aihepiiristä. Tyypillistä on ollut myös kehuminen.
suomalainenmieskiitos kirjoitti:
Minua lähestyneet ulkomaalaiset ovat olleet enemmän tai vähemmän ääliöitä. Alkuun annoin anteeksi käytösmokat kulttuuri- ja kielieroon perustuen, myöhemmin huomasin, että kyseessä olivat kuitenkin pesunkestävät idiootit. En siis enää suostu ulkomaalaisten kanssa mihinkään. Ne muutamat, jotka ovat minua lähestyneet ovat kyselleen tavanomaisia asioita, kuten esim miksi poltan tupakkaa tai olen tutustunut tyyppiin töissä, jolloin juttelu on lähtenyt liikkeelle tästä aihepiiristä. Tyypillistä on ollut myös kehuminen.
"Ne muutamat, jotka ovat minua lähestyneet ovat kyselleen tavanomaisia asioita, kuten esim miksi poltan tupakkaa"
Mitä olet vastannut?- jjjjf
super-atm kirjoitti:
"Ne muutamat, jotka ovat minua lähestyneet ovat kyselleen tavanomaisia asioita, kuten esim miksi poltan tupakkaa"
Mitä olet vastannut?Jotain kai hihitellyt. Eihän noin tyhmään kysymykseen ole mitään vastausta. Pointti tossakin on vaan sanoa jotain.
- toudellakin
jjjjf kirjoitti:
Jotain kai hihitellyt. Eihän noin tyhmään kysymykseen ole mitään vastausta. Pointti tossakin on vaan sanoa jotain.
Niin eihän kukaan järkevä ihminen polta tupakkaa.
- jjhuhuhuih
Suomalainen normi-iskemistapa on ottaa 1-2sec katsekontakti, jähmettyneellä neutraalilla ilmeellä, ja kävellä ohitse taakse katsomatta.
- iskuyritysabc
"Suomalainen normi-iskemistapa on ottaa 1-2sec katsekontakti, jähmettyneellä neutraalilla ilmeellä, ja kävellä ohitse taakse katsomatta."
Jumankekka, mua on isketty sit jatkuvalla syötöllä, wau! Puhumattakaan että olen ilmeisesti itse "iskenyt" tietämättäni lukemattomia yksilöitä. Kiitos nauruista silti ;)
- m-i-e-s
En nyt oikeastaan "lähesty" (saati iske). Olen ainoastaan olemassa, poliittisesti korrekti sukupuoleen, ikään, kokoon tms. katsomatta ja lähinnä vain läsnä (tarvittaessa henkisesti ja fyysisesti jos vastapuoli kiehtoo). Olen enemmänkin kuin viehe, "uin" ainoastaan eteenpäin ja nainen saa halutessaan tehdä aloitteen.
- mykkäfilmitähti
Äänellä nainen isketään, ei muulla. Nainen (ja sukupuolielimensä) reagoi ainoastaan ääneen. Jos se on luonnollisen ja rennon kuuloinen, ollaan tutustumisessa jo pitkällä. Vrt. "amisten" narisevat ja venyvät artikulaatiot.
Sääli että suomalaiset ovat äänellisesti vaiennettua kansaa. Jauhot lyöty kurkkuun jo ammoin? Sen takiako myös kirjalllisuus kukoistaa enemmän? Itse olen hiljainen tyyppi, ollut aina. Ei oikein tiedä ja tunne omaa puheääntä kun ei ole saanut mahdollisuutta sitä harrastaa. Sisarukset aina ollut ne äänekkäimmät, ja kuinka ollakaan myös parisuhteelliset ja perhellisiä. Siksi myös omat "iskemiset" jäänyt hyvin vähiin kun ei viitsi eikä tarvitse. Luottanut siihen että joku tuntematon telepatioisi ajatukseni mutta vielä ei semmoista ole tapahtunut.
Eli ääni, se on se avain ja lukko parisuhteeseen.
https://www.youtube.com/watch?v=xah_01-wfII
Reagoin enemmin näköön ja naiskauneuteen, silloi sieluni laulaa.
Karaokessa joskus yrittänyt selvittää sitä ja itsekin huomioinut että eipä hassumpi ääni. - ruma-ätmi
Olen itse tutustunut naisiin ensin kaverimielessä kuukausia ja sitten pyytänyt treffeille ja aina tulee pakit.
- nimimerkki24
Musta toi on tosi hyvä tapa. Usein kaveri on heti kättelyssä alkanu lähentelee, jollon vastaanotto on ollut jäätävää. Nainen ei ole edes ehtinyt noteerata miestä, jollon defenssi on pinnassa. Sitten kun on hieman tutustuttu ja luonne on päässyt esiin mies alkaa kiinnostaa
Näin miekin aattelin, mutta kokemuksen oohjalta mie olen huomannu ettäuseimmiten baisen vastaus on ko ovatten tajunneet että miulla on syvempiä tunteita heitä kohtaan, "en ole sinua edes ajatellut siinä mirlessä. Pysytään kavereinako oot niin mukava tyyppi."
- Kärähtänyt
Olen tainnut tuijottaa sinua, sorry. Ei suinkaan ollut tarkoitus. Silmäni nyt sattuivat juuttumaan sinuun. Olen ajatellut hakea apua siihen, mutta mistä ihmeestä. Silmien sokaiseminen on tullut mieleeni mutta jos kuva on kärähtänyt verkkokalvoille jo niin ei siitäkään liene apua.
Miten sinua nyt voisi lähestyä jos silmiä polttaa jo kaukaakin niin paljon.
Ikävä juttu mutta tosi.- naapurintyttönen
Voithan sinä katsoa, mutta lopeta intensiivinen tuijotus. Kävele luokseni ja ala jutella. Kysy vaikka jos tietäisin hyvää reseptiä lihapulliin, ihan mitä vaan.
No, miksi et itse tee aloitetta? Olen tehnyt juuri tällä tavalla, mutta miehet ei tykkää musta. Ilmeestä näkee, et ne miettii WTF? ja olet ällö mene pois. - olkjnlknkljn
naapurintyttönen kirjoitti:
Voithan sinä katsoa, mutta lopeta intensiivinen tuijotus. Kävele luokseni ja ala jutella. Kysy vaikka jos tietäisin hyvää reseptiä lihapulliin, ihan mitä vaan.
No, miksi et itse tee aloitetta? Olen tehnyt juuri tällä tavalla, mutta miehet ei tykkää musta. Ilmeestä näkee, et ne miettii WTF? ja olet ällö mene pois.Olet yrittänyt liian tasokkaita miehiä..?
Pointsit kuitenkin rohkeudesta; jos ei uskalla niin jää kokonaan ilman.
- taju_pois
no yleensä takaapäin hiipien, kolautan patukalla päähän ja sen jälkeen käytän häntä törkeästi hyväksi joka aukkoon.
onpahan ainakin nainen kuin nainen isketty sen jälkeen. - yucca-poica
Baarissa mä ainakin vaan meen juttelemaan "terve kaunis nainen" tai jotain muuta paskaa. Joskus lämpenee joskus ei. Ei kai siihen oikeen muuta oot vain oma itses niin ne jotka kiinnostuu kiinnostuu sitten susta eikä mistään roolihahmosta. Pahin virhe on justiin esittää jotain muuta kuin mitä on. enpä osaa oikeen muuta sanoa.
- tyylitön
Onko ätmi alatyyliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737