Kuinka lähestyä naista, kuten PUA

Ex__PUA

7

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierai.liija

Tiedätkös, mulla on yksi kaveri joka spedeilee(avaa) justiin tolla lailla - miinus artikulaatiovammailu.
      Habitukseensa nähden on toimineet ihan yllättävänkin hyvin :)

• Mies3210

Se,että nainen valitsee, edellyttäisi, etteivät miehet anna koskaan pakkeja. Itse olen antanut huomattavasti useammin pakit kuin tehnyt aloitteen.

• Ex__PUA

Ei edellytä.

Se fakta jo, että seksi on naisille valinta, miehille työ/tuuria, todistaa miten asia on.

Itse olen myös antanut pakkeja, minua on naiset lähestyneet, jopa ehdottaneet seksiä, mutta se on tilanne missä nainen on valinnut minut. Sen tilanteen jälkeen kaikki jatkuu ennallaan; ne naiset saisi yhä seksiä jos haluaisivat, minulla taas on näistä onnenpotkuista huolimatta, myös jatkossa huomattavasti epävarmemmat markkinat kuin näillä naisissa, aivan kuten 90-99% miehistä.

• Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

Ei edellytä.

Se fakta jo, että seksi on naisille valinta, miehille työ/tuuria, todistaa miten asia on.

Itse olen myös antanut pakkeja, minua on naiset lähestyneet, jopa ehdottaneet seksiä, mutta se on tilanne missä nainen on valinnut minut. Sen tilanteen jälkeen kaikki jatkuu ennallaan; ne naiset saisi yhä seksiä jos haluaisivat, minulla taas on näistä onnenpotkuista huolimatta, myös jatkossa huomattavasti epävarmemmat markkinat kuin näillä naisissa, aivan kuten 90-99% miehistä.

Joskus aikoinaan tuli joka ilta ainakin yksi aloite,joten silloin markkinani olivat melko varmat.

• valitse.nimierkki

Onko tuo numeropeli sellainen, että toinen miettii jotain numeroa ja toisen pitää yrittää arvata mikä numero? Kuulostaa hauskalta ja mukaansa tempaavalta peliltä.

• EX__PUA

Joo, juuri sitä on numeropeli, ja juuri se myös on se salainen rutiini, jolla saa sen perfect 10 naisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      101
      1531
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      217
      1010
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      859
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      761
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      8
      739
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      65