Kuinka lähestyä naista, kuten PUA

Ex__PUA

7

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vierai.liija

Tiedätkös, mulla on yksi kaveri joka spedeilee(avaa) justiin tolla lailla - miinus artikulaatiovammailu.
      Habitukseensa nähden on toimineet ihan yllättävänkin hyvin :)

• Mies3210

Se,että nainen valitsee, edellyttäisi, etteivät miehet anna koskaan pakkeja. Itse olen antanut huomattavasti useammin pakit kuin tehnyt aloitteen.

• Ex__PUA

Ei edellytä.

Se fakta jo, että seksi on naisille valinta, miehille työ/tuuria, todistaa miten asia on.

Itse olen myös antanut pakkeja, minua on naiset lähestyneet, jopa ehdottaneet seksiä, mutta se on tilanne missä nainen on valinnut minut. Sen tilanteen jälkeen kaikki jatkuu ennallaan; ne naiset saisi yhä seksiä jos haluaisivat, minulla taas on näistä onnenpotkuista huolimatta, myös jatkossa huomattavasti epävarmemmat markkinat kuin näillä naisissa, aivan kuten 90-99% miehistä.

• Mies3210
        Ex__PUA kirjoitti:

Ei edellytä.

Se fakta jo, että seksi on naisille valinta, miehille työ/tuuria, todistaa miten asia on.

Itse olen myös antanut pakkeja, minua on naiset lähestyneet, jopa ehdottaneet seksiä, mutta se on tilanne missä nainen on valinnut minut. Sen tilanteen jälkeen kaikki jatkuu ennallaan; ne naiset saisi yhä seksiä jos haluaisivat, minulla taas on näistä onnenpotkuista huolimatta, myös jatkossa huomattavasti epävarmemmat markkinat kuin näillä naisissa, aivan kuten 90-99% miehistä.

Joskus aikoinaan tuli joka ilta ainakin yksi aloite,joten silloin markkinani olivat melko varmat.

• valitse.nimierkki

Onko tuo numeropeli sellainen, että toinen miettii jotain numeroa ja toisen pitää yrittää arvata mikä numero? Kuulostaa hauskalta ja mukaansa tempaavalta peliltä.

• EX__PUA

Joo, juuri sitä on numeropeli, ja juuri se myös on se salainen rutiini, jolla saa sen perfect 10 naisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      90
      4487
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3230
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2912
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2422
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2146
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1800
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe