Esitin seuraavan, lähestymistavan, mikä perustuu faktoihin ihmisten välisessä kanssakäymisessä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13690122
Se perustuu karkeasti seuraaville seikoille:
- Nainen valitsee
- Numeropeli
Tässä kuitenkin vastapainoksi PUA-tyylinen lähestymistapa:
https://www.youtube.com/watch?v=mRRAE_GCGuY
(Alkaa kohdasta 1:28)
Kuinka lähestyä naista, kuten PUA
7
82
Vastaukset
- Vierai.liija
Tiedätkös, mulla on yksi kaveri joka spedeilee(avaa) justiin tolla lailla - miinus artikulaatiovammailu.
Habitukseensa nähden on toimineet ihan yllättävänkin hyvin :) - Mies3210
Se,että nainen valitsee, edellyttäisi, etteivät miehet anna koskaan pakkeja. Itse olen antanut huomattavasti useammin pakit kuin tehnyt aloitteen.
- Ex__PUA
Ei edellytä.
Se fakta jo, että seksi on naisille valinta, miehille työ/tuuria, todistaa miten asia on.
Itse olen myös antanut pakkeja, minua on naiset lähestyneet, jopa ehdottaneet seksiä, mutta se on tilanne missä nainen on valinnut minut. Sen tilanteen jälkeen kaikki jatkuu ennallaan; ne naiset saisi yhä seksiä jos haluaisivat, minulla taas on näistä onnenpotkuista huolimatta, myös jatkossa huomattavasti epävarmemmat markkinat kuin näillä naisissa, aivan kuten 90-99% miehistä. - Mies3210
Ex__PUA kirjoitti:
Ei edellytä.
Se fakta jo, että seksi on naisille valinta, miehille työ/tuuria, todistaa miten asia on.
Itse olen myös antanut pakkeja, minua on naiset lähestyneet, jopa ehdottaneet seksiä, mutta se on tilanne missä nainen on valinnut minut. Sen tilanteen jälkeen kaikki jatkuu ennallaan; ne naiset saisi yhä seksiä jos haluaisivat, minulla taas on näistä onnenpotkuista huolimatta, myös jatkossa huomattavasti epävarmemmat markkinat kuin näillä naisissa, aivan kuten 90-99% miehistä.Joskus aikoinaan tuli joka ilta ainakin yksi aloite,joten silloin markkinani olivat melko varmat.
- valitse.nimierkki
Onko tuo numeropeli sellainen, että toinen miettii jotain numeroa ja toisen pitää yrittää arvata mikä numero? Kuulostaa hauskalta ja mukaansa tempaavalta peliltä.
- EX__PUA
Joo, juuri sitä on numeropeli, ja juuri se myös on se salainen rutiini, jolla saa sen perfect 10 naisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725