Pienirintaisena koen suurta ahdistusta.
Joudun kärsimään siitä, että mies ihastelee muiden naisten isoja tissejä. Ja ajattelee runkatessaan kaikkia tuttuja povekkaita naisia.
Televisio ja lehdet ei nykyään juuri muunlaisia vartaloita esittele, kuin silikonitissejä. Onpa mahtavaa!
Pienirintaisena olen vähemmän seksikäs kuin isorintainen / muovitissinen nainen.
Pienirintainen ikuinen kakkonen
43
<50
Vastaukset
- bklvjnvvk
Saat kuitenkin heti miehen jos haluat
- gregregr
Monet miehet tykkää pienirintaisista naisista, jos sulla on takapuoli kunnossa niin mitään ongelmaa ei todellakaan ole.
Miksi naiset kehittää ongelmaa rinnoistaan kun miehet ei sitä tee.. - olet.seksikkäin
eipä kannata olla ahdistunut niin kyllä itsekkin tykkään isoista tisseistä mutta kun mies rakastuu sinuun niin tissisi on maailman kauneimmat eikä mies niitä tisuja muihin vaihtaisi tissejäsi mies haluaa pussata koko loppu elämänsä hän rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet ja sinä olet nainen ykkönen
Nyt tiedät miltä alle 15-senttisellä munalla varustetuista miehistä tuntuu.
- scrg
Jaahas. Mitäpä itse sitten ajattelet runkatessasi? Omaa kättäsi?
- Supersport_m_24v
Pienet tissit on aina ja ikuisesti paremmat kuin isot. Ne ovat iästä huolimatta nuorekkaat. Nuorillakin naisilla isot rinnat roikkuu ilman tissiliivejä. Ja silikonit tuntuu epäaidolle.
- sincyan
Mun tissit on pienet, pystyt ja nännit reagoi herkästi kosketukseen. Lisäksi ne istuu tosi nätisti mun muuhun kroppaan. Turha ottaa tisseistä mitään ulkonäköpaineita. Miehet tykkää tisseistä, kaikista tisseistä.
- kukamitenkin
No ei kaikista, mutta tissit nyt on aika tois sijaista, jos on vaikka omat aivot naisella.
- emmanuellehh
Nuorena halusin isot tissit, nyt vanhana olen erittäinen tyytyväinen a-kuppeiheni, jotka ovat samanlaiset kuin nuorena. Saman ikäiset naiset, joilla on isot tissit ovat suoraan sanoneet, että kadehtivat rintojani, kun eivät roiku ja miehet jääneet suu auki katsomaan riisuessani: "sullahan on nuoren naisen kroppa"
- berberhehee
super-atm kirjoitti:
Ja miehelläsi on niin pieni kulli, ettei se roiku? Ettekö silloin ole tasa-arvoisia?
ei berhana ku hauskasti sanottu toi "niin pieni ettei roiku" lol. nöpöttääkse etee päin?
berberhehee kirjoitti:
ei berhana ku hauskasti sanottu toi "niin pieni ettei roiku" lol. nöpöttääkse etee päin?
No en tiedä. Mutta osalla pienirintaiseksi itseään kutsuvista naisista on pelkät nännit. Ja pelkät nännit harvemmin roikkuu alaspäin.
- emmanuellehh
super-atm kirjoitti:
Ja miehelläsi on niin pieni kulli, ettei se roiku? Ettekö silloin ole tasa-arvoisia?
Ei ole ollut mun miehillä pientä. Mutta rintojani ovat kovasti ihastelleet. Kummallista? Onko sinusta Keira Knightley, Kiira Korpi, Paris Hilton ja Shakira rinnattomia? Jos, niin sitten minäkin olen.
emmanuellehh kirjoitti:
Ei ole ollut mun miehillä pientä. Mutta rintojani ovat kovasti ihastelleet. Kummallista? Onko sinusta Keira Knightley, Kiira Korpi, Paris Hilton ja Shakira rinnattomia? Jos, niin sitten minäkin olen.
Ei siinä ole mitään kummallista, koska naiset ovat hypergamisia ja miehen pitää aina olla naista tasokkaampi.
- emmanuellehh
super-atm kirjoitti:
Ei siinä ole mitään kummallista, koska naiset ovat hypergamisia ja miehen pitää aina olla naista tasokkaampi.
Heh, taidan kyllä itse olla ollut aina se tasokkaampi, vaikka itse sanonkin. Näin muutkin on kyllä arvellut, ei sillä.
emmanuellehh kirjoitti:
Heh, taidan kyllä itse olla ollut aina se tasokkaampi, vaikka itse sanonkin. Näin muutkin on kyllä arvellut, ei sillä.
Naiset aina kehuu toisiaan. Jos joku katsoo facebookissa, instagramissa yms. olevia naisten kommentteja toistensa kuville, niin ne ovat poikkeuksetta jotain kehuja ulkonäöstä, ihan riippumatta siitä onko kehujen kohde kaunis vai ei. Se luo naisille täysin epärealistisia käsityksiä omasta ulkonäöstään.
- emmanuellehh
super-atm kirjoitti:
Naiset aina kehuu toisiaan. Jos joku katsoo facebookissa, instagramissa yms. olevia naisten kommentteja toistensa kuville, niin ne ovat poikkeuksetta jotain kehuja ulkonäöstä, ihan riippumatta siitä onko kehujen kohde kaunis vai ei. Se luo naisille täysin epärealistisia käsityksiä omasta ulkonäöstään.
Eniten minua ovat kehuneet kyllä miehet, etenkin ne jotka ovat nähneet minut alasti. Muistelleet jälkeen päin, että aivan uskomaton kroppa sulla kyllä on.
- Ikis__M
Tuossapa:
http://www.ranker.com/list/the-most-beautiful-women-with-small-breast/samil
Noilla ei kenelläkään roiku tissit polvissa vanhemmiten. Kaikki ovat kauniita, niin sinäkin. Tää on taas tätä "Pakko verrata" juttuja...
Voi vittu ettekö oikeesti osaa elää itsenne kanssa?
Itteänikä kiinnosta jos jollakulla on body ku suoraan mallilla, upeampi auto tai parempi kone ku mulla.
Ja... tota... heittäydy ilkeäksi mirriksi ja opeta äijälles että loppuu se muiden tissien ajattelu...- hilloviivoitin
Jos olet:
A) Mies = get over it dude
B) Nainen= hyvä itsetunto kompensoi (tsekkaa Bound flikka)
Olet valmis Nainen, kun voit pulssin nousematta käyttää stringejä biitsillä lappupuoli hanurissa. - vartalonhimoa
Olet ilmeisesti valinnut miehesi ulkonäkökriteerien perusteella. Jos kosketat miehesi sielua, niin en usko miehesi tiirailevan muiden naisten rintoja. Luultavasti miehesi himo sinuun on pelkästään fyysistä laatua ja sama toisinpäin sinun himosi mieheesi. Mitään suurempaa syvyyttä ei suhteenne näytä sisältävän. Himonkin voi tulkita rakkaudeksi.
- Älävälitä
Mä pidän pienirintaisista tiukkapyllyisistä naisista. Iso perse ja paksut jalat ja leveä vyötärö on takuu turn of.
- sdggdg
Onkohan teistä kukaan oikeasti nähnyt ja ollut "pieni" rintaisen naisen kans.
Minulla oli yhen yön juttu sellaisen kans ja niitä tisuja ei kyllä ollut käytännössä sitten ollenkaan. Millään tavalla niitä ei tuntenut edes käsissään, joten kyllähän niitä jäi kaipaamaan hänen kanssaan ollessa. Silti hyväksyin hänet sellaisenaan ja siitä ei mitään asiaa tehty. Hän häpeili itseään alkuun ja peitteli, mut otin kädet sivuun ja rohkaisin.
Mutta itse asiaan, niin kyllä rintojenkin koolla vaan on väliä!- jjhggfrrjlbhkj
Onpa hyvinkin! Me miehethän halutaan naida naisellisten naisten kanssa eikä suinkaan pikkupojan näköisten.
- niinpäniinnn
jjhggfrrjlbhkj kirjoitti:
Onpa hyvinkin! Me miehethän halutaan naida naisellisten naisten kanssa eikä suinkaan pikkupojan näköisten.
Niin.. Kaitpa sitä saa miehetkin vähän arvostella naista koska itse täällä huutavat ison kyrvän perään ja mollaavat pienimunaisia.
- IkuinenKakkonen
Miten rohkaisit? Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni mies mua on "rohkaissut" ...
Voi tosiaan olla, että nykyistä harmittaa oikeasti pienet rinnat. Siksi katselee tuttujen ja outojen rintoja. Viidakon tähtösistä ei ole saanut katsetta irti...
Mulla on sellaiset Keira Knightleyn kokoiset.
Perusnättinä saan huomiota miehiltä, mutta mua ei koskaan katsota rintoihin! Toisin kuin kavereitani...
Näin aikuisena ymmärtää, että rintojen kokomerkitys on erittäin suuri miehelle ikään katsomatta. - Kukintavallaan
jjhggfrrjlbhkj kirjoitti:
Meikälle naisellisuus on jotain ihan muuta kuin tissit.
- Vaihdamiestä
IkuinenKakkonen kirjoitti:
Miten rohkaisit? Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni mies mua on "rohkaissut" ...
Voi tosiaan olla, että nykyistä harmittaa oikeasti pienet rinnat. Siksi katselee tuttujen ja outojen rintoja. Viidakon tähtösistä ei ole saanut katsetta irti...
Perusnättinä saan huomiota miehiltä, mutta mua ei koskaan katsota rintoihin! Toisin kuin kavereitani...
Näin aikuisena ymmärtää, että rintojen kokomerkitys on erittäin suuri miehelle ikään katsomatta.Ottaisin naisen ilman rintoja, jos vaihtoehtona olisi viidakon tähtönen. Olisin saanut tuollaisia naisia, mutta ei pysty ei taivu. Onko se nyt niin pakko vaan väittää, että kaikki miehet pitävät isoista rinnoista. Koko kroppa kasvot hiukset ovat mulle tärkeitä. Yksi koskaan parhaimman näköisistä naisista, jonka oon tavannut oli pieni rintainen. En voi sietää silareita.
- dggdhg
IkuinenKakkonen kirjoitti:
Näin aikuisena ymmärtää, että rintojen kokomerkitys on erittäin suuri miehelle ikään katsomatta.Valitettavasti en voi puhua hänestä enempää, nimittäin kun lupaan luottamuksen, niin se pitää. Ei ole oikein puhua asiasta. Hän tuskin sitä haluaisi.
Arvostan ja kunnioitan kaikkia partnereitani siinä määrin, et se mitä tapahtuu kahden, pysyy kahden välisenä.
- ikuinen.kekkonen
Ei liian isotkaan tissit ole hyvät. Jos kroppa ja kasvot on muuten kunnossa, niin ei pienet tissit ole mikään ongelma. Kunhan nyt on jonkinlaiset. Ja sitten ulkonäön lisäksi muutkin asiat vaikuttavat naisen kiinnostavuuteen.
- Kilttiatm
Pienivtissiset on seksikkäitä.
- Kilttiatm
Pieni tissiset on seksikkäitä.
- jarek14
Mä voisin heti tulla leikkiin sulla ja sun pienillä tiskillä.
- Pienienfani
Pienet rinnat voivat olla paljon seksikkäämmät kuin isot ja rumat.
Kovin siroille naisile ei edes sovi isot rinnat. Luonnottoman näköiset. - 1316
Onko tissien koko saanut sinut jäämään paitsi jostain?. Muuten tulee mieleen ,että korreloiko tissien koko aivojen koon kanssa.
- Mässytttäjä
Perse se on paljon tärkeämpi, sitäpaitti pienet rinnat ei yleensä roiku!
- Pienitissinen
Tuoko se sun äijä koko ajan esille, että katselee muita?
Haluaako vittuilla sulle vaikka on sut joskus kelpuuttanut?
Haluaako tehdä sut mustasukkaiseksi?
Miksi oot sen mukaan lähtenyt?
Haluatko tulla kohdelluksi huonosti?
Ootko valmis siihen, että tuo ei lopu koskaan?- ToinenPienirintainen
Itse nuorempana seurustellessa, kun kerroin poikaystävälle, että pienet rinnat ovat arka paikka mulle, niin aluksi kertoi, että ymmärtää tilanteen ja ettei haittaa. Sitten kuitenkin, kun jos tuli puhetta toisista naisista tai jos hän katsoi muita naisia, niin aina puhui vain rinnoista, että kato miten isot, tuolla ei taida olla rintsikoita ym. paskaa. Eli pienirintaiselle ruetaan alleviivaamaan toisten, varsinkin isompirintaisten naisten, rintavarustuksen kokoa.
Ei todellakaan auta, että pienirintaista syyllistetään siitä, että sinuthan hän valitsi tai vastaavaa. Mitä väliä sillä on, vaikka mies olisi sillä kertaa valinnut pienirintaisen, mutta sitten tekee tämän elämän helvetiksi. Tottakai jätin tämän idiootin sitten, mutta olisi ollut parempi, kun tuokin "valitsija" olisi valinnut suoraan jonkun isorintaisen ja jättänyt pienirintaisen rauhaan. Aiheutti vain lisää alemmuudentunnetta ja tuskaa. Se varmaan oli tarkoituskin. Ei siis ollut kyse pienirintaisen halusta tulla kohdellusti huonosti, päinvastoin. Mies vain kohteli huonosti, eikä sille aina voi mitään. - Vaihdamiestä
ToinenPienirintainen kirjoitti:
Itse nuorempana seurustellessa, kun kerroin poikaystävälle, että pienet rinnat ovat arka paikka mulle, niin aluksi kertoi, että ymmärtää tilanteen ja ettei haittaa. Sitten kuitenkin, kun jos tuli puhetta toisista naisista tai jos hän katsoi muita naisia, niin aina puhui vain rinnoista, että kato miten isot, tuolla ei taida olla rintsikoita ym. paskaa. Eli pienirintaiselle ruetaan alleviivaamaan toisten, varsinkin isompirintaisten naisten, rintavarustuksen kokoa.
Ei todellakaan auta, että pienirintaista syyllistetään siitä, että sinuthan hän valitsi tai vastaavaa. Mitä väliä sillä on, vaikka mies olisi sillä kertaa valinnut pienirintaisen, mutta sitten tekee tämän elämän helvetiksi. Tottakai jätin tämän idiootin sitten, mutta olisi ollut parempi, kun tuokin "valitsija" olisi valinnut suoraan jonkun isorintaisen ja jättänyt pienirintaisen rauhaan. Aiheutti vain lisää alemmuudentunnetta ja tuskaa. Se varmaan oli tarkoituskin. Ei siis ollut kyse pienirintaisen halusta tulla kohdellusti huonosti, päinvastoin. Mies vain kohteli huonosti, eikä sille aina voi mitään.No kundi oli idiootti. Minkä sille voi, mutta ei pidä yleistää. En ikinä ole valinnut naisia rintojen koon mukaan. Tuskin naisetkaan miehiä todellisuudessa pelkän vehkeen koon mukaan valitsee vaan kokonaisuuden.
- weksi79
Vaihdamiestä kirjoitti:
No kundi oli idiootti. Minkä sille voi, mutta ei pidä yleistää. En ikinä ole valinnut naisia rintojen koon mukaan. Tuskin naisetkaan miehiä todellisuudessa pelkän vehkeen koon mukaan valitsee vaan kokonaisuuden.
Pienistä rinnoista ei ole apua rakastelussa mutta isosta mulkusta on. Miehille on yhdentekevää millaiset rinnat naisella on, mutta mulkun koolla sitävastoin on naisille helvetin suuri merkitys, muistakaa se.
- eijuurimerkitystä
Eipä ole rintojen koko itselle ikinä meinannut mitään. Olen aina tykännyt enempi "pienirintaisista" naisista.
- sitoutumiskykyinen
Hei,
Ei sinun tarvitse olla yhtään huolissasi pienten rintojesi takia. Minä itse pidän enemmän sellaisista naista ja olen silti aivan tasapainoinen ja järkevä, sekä hyväkäytöksinen mies.
Olisi mukava vaihtaa ajatuksia kanssasi ja kenties vaikka tavatakin, mikäli asut jossain Etelä- Suomessa tai mieluimmin pk-seudulla, kuten minä itse.
Olen eronnut vuosia sitten, en käy ravintoloissa, mutta kaipaan naisen läheisyyttä.
Jari - käsittämätöntä
Ruhahaha, on naisilla ongelmat. Harvat miehet pitää isoista riippareista. Kyllä pienet ja terhakat on suosituimmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli616036Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo612762- 1662607
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3782190Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html291732Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast361723- 721429
- 1051368
- 861305
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101303