Mies ei aikaillut

uusi_sinkku

Erottiin poikakaverin kanssa noin viikko sitten, ihan hyvissä väleissä ja piti ottaa asia hiljalleen ja muutto erilleen loppukuusta. Jätkä lähti kuitenkin ekana iltana jo panemaan toista naista, seuraavana muuten vaan tapaamaan muita ja nyt se on kuulemma jo ihastunut johonkin muijaan, jonka se on tavannut netissä. Puhuvat tunteja puhelimessa, mä joudun kuuntelemaan vierestä, kuinka paska tyyppi olen.

Eipä ole tälläistä eroa koskaan tullut aikaisemmin koettua ja on suhteellisen paska fiilis.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsdrr

Tuota saa kun valitsee miehen pelkän ulkonäön perusteella

• ergregerg

jälleen kerran nainen valitsee tietynlaisen miehen ja sitten valittaa käytöksestä jälkikäteen.
      itse ainakin olin yhden kuukauden tapailun jälkeen ihan romuna pari kuukautta, ei puhettakaan että olisin heti miettinyt uutta.
      tuntuu vähän siltä että mikään ei kelpaa naisille, jännämiehellä riittää muita naisia, kunnollinen ja kiltti kyllästyttää naista ja saa pakit sanoilla "olet mukava"

• Kilttiatm

niin se on jännämies ja sellaset saa aina pillua ulkonäön perusteella.

• 13131

Valitse seuraava poikaystävä aivoillasi jos sinulla sellaiset on. Noin käy kun vitulla valitsee.

• dsfsdggdg

Sitä saa mitä tilaa

• missämättää

jos ollaan erottu, niin kyllä silloin saa alkaa panee muita

• törkeetä

Heti seuraavan päivänä?

• fdffsfa
        törkeetä kirjoitti:

Heti seuraavan päivänä?

Mikä ettei?

• Perusmeininki... Asia kunnossa täällä!

• Sorivaan-

Sinäkään "täydellinen nainen" et ole korvaamaton. Näinhän te kaikki naiset itsestänne luulette. Heh heh. En sääli sinua koska naiset on olleet minulle niin törkeitä. Saat maistaa omaa lääkettä. Sori vaan.

• itcy

Jos näin olisi käyttäytynyt nainen, se olisi palstan logiikan mukaan aivan normaalia naisen kieroutta. Perusnainen eli huora jo syntyessään.
      Nyt näin käyttäytyi mies jolloin syy löytyy naisesta jonka olisi pitänyt tietää jo ennalta millainen mies olisi eron hetkellä. Eihän nainen osaa mitenkään erottaa kilttiä ja kunnollista miestä jännämiehestä koska kiimavittu vie.
      Näin täällä "ajattelevat" kaiken tietävät kiltit ja kunnolliset naisettomat miehet.
      Tärkein naisen tehtävä on olla elämänsä aikana oikeanlaisen miehen kanssa ja vain yhden.
      Jos ero tulee syy on naisessa.
      Eikä käytetty nainen ole minkään arvoinen.
      Tämä palsta ei ole naisille.

• dsasfasdf

Eiköhän tuo ole pannut muita jo suhteen aikana, komeuden takia sitä on nainen valmis olemaan huomaamatta.

• totuustämä

Ytm:t panevat paljon eri naisia, olivat sitten suhteessa eli ei

• ns_kiltit_miehet

Osaa ne kilteiksi itseään kutsuvatkin muita naisia naida suhteenkin aikana. Kun on äijä edes kerrankin saanut jonkun, on se ego kasvanut monta senttiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      61
      6116
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      64
      2788
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      166
      2617
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      380
      2213
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      29
      1762
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      40
      1743
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      72
      1439
    8. 105
      1378
    9. Jos saisit tilaisuuden

Kertoa mitä tunnet häntä kohtaan niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      86
      1315
    10. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      110
      1303
    Aihe