Mies ei aikaillut

uusi_sinkku

Erottiin poikakaverin kanssa noin viikko sitten, ihan hyvissä väleissä ja piti ottaa asia hiljalleen ja muutto erilleen loppukuusta. Jätkä lähti kuitenkin ekana iltana jo panemaan toista naista, seuraavana muuten vaan tapaamaan muita ja nyt se on kuulemma jo ihastunut johonkin muijaan, jonka se on tavannut netissä. Puhuvat tunteja puhelimessa, mä joudun kuuntelemaan vierestä, kuinka paska tyyppi olen.

Eipä ole tälläistä eroa koskaan tullut aikaisemmin koettua ja on suhteellisen paska fiilis.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adsdrr

Tuota saa kun valitsee miehen pelkän ulkonäön perusteella

• ergregerg

jälleen kerran nainen valitsee tietynlaisen miehen ja sitten valittaa käytöksestä jälkikäteen.
      itse ainakin olin yhden kuukauden tapailun jälkeen ihan romuna pari kuukautta, ei puhettakaan että olisin heti miettinyt uutta.
      tuntuu vähän siltä että mikään ei kelpaa naisille, jännämiehellä riittää muita naisia, kunnollinen ja kiltti kyllästyttää naista ja saa pakit sanoilla "olet mukava"

• Kilttiatm

niin se on jännämies ja sellaset saa aina pillua ulkonäön perusteella.

• 13131

Valitse seuraava poikaystävä aivoillasi jos sinulla sellaiset on. Noin käy kun vitulla valitsee.

• dsfsdggdg

Sitä saa mitä tilaa

• missämättää

jos ollaan erottu, niin kyllä silloin saa alkaa panee muita

• törkeetä

Heti seuraavan päivänä?

• fdffsfa
        törkeetä kirjoitti:

Heti seuraavan päivänä?

Mikä ettei?

• Perusmeininki... Asia kunnossa täällä!

• Sorivaan-

Sinäkään "täydellinen nainen" et ole korvaamaton. Näinhän te kaikki naiset itsestänne luulette. Heh heh. En sääli sinua koska naiset on olleet minulle niin törkeitä. Saat maistaa omaa lääkettä. Sori vaan.

• itcy

Jos näin olisi käyttäytynyt nainen, se olisi palstan logiikan mukaan aivan normaalia naisen kieroutta. Perusnainen eli huora jo syntyessään.
      Nyt näin käyttäytyi mies jolloin syy löytyy naisesta jonka olisi pitänyt tietää jo ennalta millainen mies olisi eron hetkellä. Eihän nainen osaa mitenkään erottaa kilttiä ja kunnollista miestä jännämiehestä koska kiimavittu vie.
      Näin täällä "ajattelevat" kaiken tietävät kiltit ja kunnolliset naisettomat miehet.
      Tärkein naisen tehtävä on olla elämänsä aikana oikeanlaisen miehen kanssa ja vain yhden.
      Jos ero tulee syy on naisessa.
      Eikä käytetty nainen ole minkään arvoinen.
      Tämä palsta ei ole naisille.

• dsasfasdf

Eiköhän tuo ole pannut muita jo suhteen aikana, komeuden takia sitä on nainen valmis olemaan huomaamatta.

• totuustämä

Ytm:t panevat paljon eri naisia, olivat sitten suhteessa eli ei

• ns_kiltit_miehet

Osaa ne kilteiksi itseään kutsuvatkin muita naisia naida suhteenkin aikana. Kun on äijä edes kerrankin saanut jonkun, on se ego kasvanut monta senttiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2481
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      389
      2004
    3. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1664
    4. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1501
    5. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      14
      1411
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1062
    7. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      12
      1032
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1013
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      65
      898
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      875
    Aihe