Ihmiset jotka menee 6:ksi töihin

yöeläjä_

Jotkut menee kuudeks töihin joka päivä. Eihä tollasil voi olla mitään elämää, koska te meette nukkumaan? Luultavastai joskus klo 20.

Ei ihme jos ette löydä seuraa

10

1836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työssäeipummi

Mielummin menisin klo 6 töihin, kuin olisin työtön.

• grgreg

itse menen seiskaksi töihin. nukkumaan menen 22-23, univelkaa tuntuu kertyvän joka päivä mutta ei voi mitään :()

• m-i-e-s

Pääsevät klo 14-15 pois töistä, menevät ilmeisesti nukkumaan klo 21-22, ovat vkl vapaalla, joten elävät töiden jälkeen ja vkl. Ilmeisesti eivät myös etsikkään seuraa vaan ovat avo- avioliitossa ja tekevät tylsää arkiaamua, ajaen tylsällä autolla, asuen tylsässä asunnossa tylsän avo- aviopuolison kanssa.

• Äläluule

Menen kuudeksi töihin, pääsen 1-3 aikoihin päivällä. Elän silloin. En aja tylsällä autolla, asu tylsässä asunnossa tylsän avo- tai aviopuolison kanssa vaan ajan pyörällä, asun kommuunissa yhdessä 3 muun rauhanrakastajan kanssa.
      Nukkumassa olen viimeistään 9:ltä mutta life goes on, ei kaikki kaipaa yökukkumisia ja rientoja iltaa myöten.

• työtönytmi

Ennen menin 7 aikaan töihin ja pääsin 16.00 10 vuoden ajan. Ei siinä ehtinyt paljon muuta tekemään päivän aikana ja tyttöystävä meni 6 töihin ja pääsin 14.00 aikaan.
      No siten sain potkut ja nyt on paljon parempi kun ei ole töitä kun satunnaisesti. Tyttöystävä on töissä

• Toisinajattelija-

Sairastahan se on mennä noin aikaisin töihin. Ei teillä muuta elämää olekaan. Tiedätte sen itsekin. Ette vain tätä julkisesti myönnä. Itse olen ennemmin työtön. OIKEASTI. Ja olenkin.

• dfghjkiuytcvbn

sinäkin tulet vielä tekemään töitä elantosi eteen. ehkä kannattaisi jo alkaa totuttelemaan, vai onko vouti heti kimpussa?

• Redcup

Itse meen töihin viiteen joka arkiaamu,mut samanlainen elämä mulla taitaa olla kun useimmilla muillakin,eli samaa paskaa töissä arjet ja rentoutumista pyhät.En ole mitään mielestäni menettänyt tässä työrytmissä,päin vastoin,eipä esim.tarvii pyytää vapaata jos jonnekkin pitää päästä virastojen/pankkien aukioloaikana.Tuntuu että päivässä olis enemmän aikaa tehdä asioita,töiden jälkeen.Ja joka tapauksessa oon aina mieluummin kuitenkin töissä kun työttömänä.Jossei mitään muuta hyvää tästä löydä niin yölisät:) .

• TyötönATM

Ihan turha on käydä töissä jos ei kuitenkaan sitä vittua saa koskaan. Niin se menee että ensin pitää saada pillupalkkaa ja vasta sitten voi harkita töihin menemistä.

• Suhteellisuudentaju

Työttömyys on hyvin pieni ongelma sen rinnalla kun ei saa pillua. Eihän me pilluttomat ATM miehet paljoa rahaa tarvita. ASIAT TÄRKEYSJÄRJESTYKSEEN !!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe