Olin kuullu että se sattuu ekalla kerralla ja on monella vedet silmissä vielä pitkän ajan jälkeenkin kokeilin nyppiä nipisti, ei pahemmin sattunut , mutta järkeni ja muun tiedon mukaan kulmat pitäisi nyppiä saunan jälkeen kun ihohuokoset on auki ,kokeilen sitte seuraavan kerran saunan jälkeen, mutta itse luulin että se olisi sattunut paljon enemmän, minulla on siis luonnollisen ruskeat kulmakarvat ja hiukset en tiedä vaikuttaako mutta olen ihan 1v lähtien ollu muita kipukestoisempi ,se varmaan riippuu ihmisestä herkillä sattuu enemmän ja voihan kipua lievittää
Kertokaa omista kokemuksistanne
Onko teillä kulmakarvojen nyppiminen sattunut¿
3
414
Vastaukset
- aloittelija
Lisäksi käytössä ei ollut tavallinen pinsetti en tiedä miksi sitä kutsutaan mutta kun molemmilta puolilta painaa pinsetti vetää kuin itsestään
- jfhugho
Eipä tuo oikeesti satu, mutta jos venytät ihoa siitä mistä kohtaa nyppäät niin silloin ei satu.
- Nypsijä
Jep. Venyttäminen helpottaa kipua, saa myös karvan irtoamaan nopeammin. Nopea kiskaisu ja ei satu tosiaan niin paljoa.
Itse olen tummatukkainen, ja kulmakarvani on hyvin tummat, melkein mustat. Karvatupet ovat suuret, ja näkyvät selvästi irronneissa karvoissa. Karvat on myös hyvin kiinni ihossa, ja sokeroinnit tms. eivät niitä irroita. Olen erityisen kipuherkkä. Pelkkä pehmeä kosketus iholla väärältä henkilöltä väärään aikaan saa aikaan kipureaktion.
Tästäkään huolimatta kulmien nyppiminen ei ole koskaan erityisemmin sattunut. Se nipistää vain hieman. Kuin hyttynen pistäisi. Kun nyppii kauemmin (olen itse nyt puolisen vuotta) niin uudet karvat eivät todellakaan ole niin tiukassa eikä herkkiä kivulle.
Hyvä ote ja taktiikka niin se siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713