Oon varmaan ikuisesti sinkku! Vittu voisin tappaa itteni eikä kukaan välittäis! Kaveritki moni seurustelee.
Olen sinkku edelleen
15
<50
Vastaukset
- Jbojöä
Mäki luulin viel vuos sit et kukaan ei huomaa jos kuolen kotiini. Nykysin multa rakas kysyy joka päivä, siis joka ikinen päivä "mitä teet" tai "mitä kuuluu"
- NHYG
Mä on vissiin niin ruma.
- Khhbpi
NHYG kirjoitti:
Mä on vissiin niin ruma.
Kauneus on katsojan silmissä.
Jos uskot olevasi ruma, sillon et usko ansaitsevasi rakkautta ja hyvää kumppania. Koita ekana päästä eroon tosta ulkonäköongelmastasi.
Vaikka ulkonäöllä on merkitystä niin näkisitpä mun serkut ja niiden puolisot...ihan kamalan rumia...mut niillä kaikilla on 2-4 lasta. Ei rumuus estä elämästä.
- Drunksoul
Mää oon ikisinkku 31v... Ota viinaa se piristää kummasti.
- NHYG
Haluan huomauttaa että oon mies.
- sdgsg
Ei kukaan varmaan naiseksi ajatellutkaan, sinkkuuttaan valittavat kun on aina miehiä.
- jebuuu
sdgsg kirjoitti:
Ei kukaan varmaan naiseksi ajatellutkaan, sinkkuuttaan valittavat kun on aina miehiä.
Naisilla ei tarvi valittaa kun aina on joku ähkijä kierrossa. Entinen lähtee niin samantien uusi tulee tilalle.
Vittujen kevät teijän kanssa. Lopeta se mariseminen täällä ja tee asialle jotain ehkä se vois auttaa asiaa.
Nimenomaan! Kaikki täällä vinkuvat itteän niskasta kiinni ja ulos, muuttamaan elämää!
- sptfy
Ei mikään muu ärsytä niin paljoa ku kysellään, "miks oot sinkku?", " miks sulla ei oo ketään? ".
Ja muutenkin semmonen hiillostaminen asian suhteen- Pahempitoistaan
Kyllä ärsyttää. Nimittäin se, kun kaikki lopettavat sen kyselyn. Se kertoo että hekin ovat sitä mieltä, ettei tuo ketään löydä, kun on tuollainen. Kun kyselyt loppuu, olet toivoton tapaus muidenkin silmissä.
Sano että mitä v***ua se sulle kuuluu! Jokaisella oikeus elää ja olla niinku haluaa.. Minä olin pitkään sinkku ihan omasta halusta, ja juu kyseltiinhän sitä, aina sanoin vaan että riippuu mist roikkuu ny mennää näin tai jotain muuta yhtä "tyhmää"
Omaa kuolemaansa ei kukaan jää katumaan.
Jos nyt vaihteeksi naisten haukkumisen sijasta kirjoittaisi ihan oikeatakin asiaa.
Mene vapaaehtoiseksi auttamaan muita ihmisiä. Siinä tunnet itsesi tarpeelliseksi ja saat hyvää oloa ja varmasti jää joku kaipaamaan, jos päätätkin vetää itsesi kaulakiikkuun.
Bonuksena noista piireistä voi löytää ihmisen, joka arvostaa muutakin kuin rahaa ja ulkonäköä.- tervek
Eihän terve kätinen mies naista tarvi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780