Miksi mies heti seuraavana päivänä alkoi serustelemaan toisen naisen kanssa? Pääsikö noin nopeasti yli? Ex laittoi meidät yhteen.
voisiko joku vastata?
3
94
Vastaukset
- Eronnut_mies
Vähän on lyhyt pohjustus, mutta sanoisin että laastarisuhde. Miehestäkin tuntunee haavoittuneelta, pettyneeltä, ja ehkä jopa pelokkaalta suhteen päättyminen. Laastarisuhteelta lähdetään sitten hakemaan pettymyksen jälkeen vahvistusta sille että "kyllä mä olen yhä ihan kelvollinen mies" ja/tai hakemaan jonkinlaista suuntaa ja uskoa tulevaisuuteen.
Tuskin se sun exä toisen syliin hyppäsi sua satuttaakseen millään tasolla. Se on vaan hänen tapansa käsitellä suhteen loppumista.- Itsekinsamaahavainnut
Miestenkin pitäisi olla sen verran rohkeita, että kävisivät sen surunsa läpi ihan itsekseen ja osaisivat kohdata ne pohjamudatkin, niin saisi sitä itseluottamusta siitäkin. Eroa voi käsitellä muutenkin kuin toista ihmistä hyväksikäyttämällä. Ikävä vain sille osapuolelle, joka joutuu olemaan se laastari eli pelkkä pano ja henkinen tuki, kun eronnut ei itse kykene muuta suhteeseen rikkinäisenä antamaan. Itse en ala ikinä seurustelemaan vasta eronneen miehen kanssa, juuri noista em. syistä, kukapa sitä aikaansa tuhlaisi sellaiseen, jolla ei ole mitään annettavaa vaan päinvastoin. Se on tietysti sitten eri asia, jos kaksi eronnutta päätyy yhteen, mutta harvoin se niin on, koska heillä ei ole toisilleen juuri mitään annettavaa, kun kumpaisenkin energiat on finaalissa ja juuri sitä energiaa ja itsetunnon pönkkäähän eronneet ovat vailla.
- sinkku2020
En kirjottanut pitkää kuin en osaa oikeeseen kohtaan laittaa pilkkuja. Hän syö lääkkeitä ettei tee mieli alkoholia. Hän sanoi silloin kyllä ettei juo mutta ihan sama minulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1003074- 262634
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv722389Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m422344Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta282049- 861857
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71749Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä251558Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 91317