Mummomafia rulettaa!

mummotkuriin

Ei voi olla niin, että Kemijärven Kuumaniemen torin pöydät ja tuolit ovat varattuja mummomafialle. Tänäänkin kaikki kolme aktivistia valtasivat aamusta alkaen pöydän ja tuolit ja rupesivat myymään.

Siitä kaksi veteraanimiestä joutuivat lähtemään. Jos myy kirppareilta hankittuja tuotteita torilla, pitäisi olla varaa hankkia oma myyntipöytä. Eikö se näin kuitenkin pitäisi mennä?

Osalla on jopa omatekoisia ja vinttilöytöjä, mutta osa myy kirppareilta ostamia tavaroita.

Mitä sanoo kaupungin tekninen toimi?

27

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oleemummot

      Ihan paikallaan se mummomafia, ei jätkämafia aina tarvi toimia!

      • kaikilletilaa

        Annetaan ihmisten myydä tuotteitaan ja julistaa asiaansa. Kemijärvi on yhteinen kotimme! Nurmikumpukin jakaa joskus S-Marketin läheisyydessä poliittista lehteä, vaalien aika muutkin toimivat, myös Koivuniemen eteisen ulottuvilla.


    • taukopaikka.kaikille

      Voihan sitä myydä peräkontista niin kuin koivunienen parkkipaikallakin. Jos haluaa niin ottaa jonkin rekin johon laittaa vaatteita ja kääntää laatikon pöydäksi. Siinä kulkee paljon vanhuksia rollaattoreilla yms. joten ois taukopaikka paikallaan.

      • harmajapääkaarlo

        Ehkä Koivuniemen lähistöllä saavat monet toimia asiansa hyväksi, -vaan tulipa itse Pekka häätämään pois minua, jakaessani Työkansan Sanomaa, -tässä vuosia sitten... Merkille panin, että aina kymmenestä tarjouksesta huomattava joukko otti lehden, muta meni muutama ohi, -ja heistä joku kävi valittamassa Pekalle, -joka tuli ulos minua pois ajamaan...
        -Lähdin, ja olin Kaarlon Keskuksen kohdalla, -kun näky sinne pyyhältävän poliisiauto? -Omilla asioillaanko? -Tai jos tilasivat pois ajamaan...

        Sen jälkeen olen boikotoinut ko. kauppapaikkaa, ja boikotti jatkuu...
        -Kehotan tilaamaan TKS: a, vuosikerta 35 e. (Ilmestyy 14 asiapitoista numeroa vuodessa).
        -TKS: t tulee Kemijärven kirjastoon...


      • Kaarlon-Keskus

        Onkohan Kaarlo jakanut koskaan Kaarlon keskuksen luona lehteä?


      • vieläkerran1
        harmajapääkaarlo kirjoitti:

        Ehkä Koivuniemen lähistöllä saavat monet toimia asiansa hyväksi, -vaan tulipa itse Pekka häätämään pois minua, jakaessani Työkansan Sanomaa, -tässä vuosia sitten... Merkille panin, että aina kymmenestä tarjouksesta huomattava joukko otti lehden, muta meni muutama ohi, -ja heistä joku kävi valittamassa Pekalle, -joka tuli ulos minua pois ajamaan...
        -Lähdin, ja olin Kaarlon Keskuksen kohdalla, -kun näky sinne pyyhältävän poliisiauto? -Omilla asioillaanko? -Tai jos tilasivat pois ajamaan...

        Sen jälkeen olen boikotoinut ko. kauppapaikkaa, ja boikotti jatkuu...
        -Kehotan tilaamaan TKS: a, vuosikerta 35 e. (Ilmestyy 14 asiapitoista numeroa vuodessa).
        -TKS: t tulee Kemijärven kirjastoon...

        No, olitko kysynyt luvan siellä lehtien jakamiseen. Oletan, että asia pitää ensin sopia etukäteen, ainakin hyvä tapa. Turha märehtiä vanhoja asioita, iloinen mieli lisää elinikää.


    • RauhaSopuAitous

      Voi voi, kempassa on asiat hyvin. Kemppa on hyvä paikka asua.

      • huuto-ulos

        Jos on paha mieli, niin pitäisi mennä Suomun rinteille juoksemaan ja purkamaan huutona ulos paha energia!


      • Stonehenge2

    • nuormummeli

      mummut torilla hyvä, mut miten äijä koppoo st1 hyi hyi: eihän he saa etes raitista ilmaa. Joo joo kesähän ei ole ollut aurinkoinen mut raitis ilma on poikoo..

    • KiitosSiitä

      Torilla tänään, luultavasti olivat hellaripoikia. Musisoivat sieluun menevällä musiikilla.

      • grkemppa

        oli Gospel Riders kristillinen moottoripyöräkerhon vierailu Kemijärvellä paikallinen Kimmo Ikola musisoimassa.

        http://www.gospelriders.fi/


      • KiitosSiitä
        grkemppa kirjoitti:

        oli Gospel Riders kristillinen moottoripyöräkerhon vierailu Kemijärvellä paikallinen Kimmo Ikola musisoimassa.

        http://www.gospelriders.fi/

        Harmi,kun ei tiedetty heidän esiintyvän:( oli sattuma, että vähän saatiin kuulla ohi mentäessä.


    • Introvertti

      Prätkäpojat pysähtyivät Taivaan Tulien Torilla.
      Tänään Perävaarassa Hannu Hautaniemi
      Sunnuntaina tori-konsertti

    • Prokaarlo

      Kaarlon pitäisi tulla torille puhumaan vakaumuksestaan. Hän on sentään Moskovassa korkeasti opiskellut henkilö, jolla on monenlaista meriittiä. Kaarlo voisi viikottain käydä pitämässä torikansalle puheita ja elämänohjeita.
      Hänelle voisi myös aikanaan sitten pystyttään patsaan torille, hän kun on Kemijärvellä kuuluisa ja ansioitunut henkilö.

      • Pro-Kaarlo

        Edellinen ei ole oikea Pro Kaarlo, vaan joku pelleilee ja haluaa ylikehumisella nolata Nurmikummun ystäviä.


      • phyihittotaas
        Pro-Kaarlo kirjoitti:

        Edellinen ei ole oikea Pro Kaarlo, vaan joku pelleilee ja haluaa ylikehumisella nolata Nurmikummun ystäviä.

        Joko taas tuota nurmikumpu-sontaa ? Tuo Pro-Kaarlo on täysi kahjo, pilaa kaikki keskustelut kaarlonsa kanssa.


      • vuonna18

        onko täällä palstalla menossa luokkasota?


      • MUISTANHÄNET

        Luokkataistelu on ainakin Kaarlon kohdalta ohi, mutta tietenkin me häntä muistelemme. Joskus olen lukenut hänen vanhoja keskusteluketjujaan täällä, ne ovat mukavaa ajankulua, siellä nimittäin "sana lentää".

        Hän oli oma persoonallisuutensa ja kaikkien ystävä, kaveri Kemijärven maisemissa.


      • luokkatietoisuus

        Luokkatietoisuus onko nyt muotia? Se ei ole enää suosiossa.
        Osta siis ruokaa kaupasta, nuku luokkasovun unessa.
        Demarit ja vasemmistoliittolaiset, ovat porvarien apureita.
        Menkää vasemmistolaiset vain Kokoomukseen.
        Ovat teidän tosi toverit!


      • Anonyymi
        luokkatietoisuus kirjoitti:

        Luokkatietoisuus onko nyt muotia? Se ei ole enää suosiossa.
        Osta siis ruokaa kaupasta, nuku luokkasovun unessa.
        Demarit ja vasemmistoliittolaiset, ovat porvarien apureita.
        Menkää vasemmistolaiset vain Kokoomukseen.
        Ovat teidän tosi toverit!

        niin se on, että KOKOOMUS = VASEMMISTOLIITTO

        Kaikki vanhat puolueet ovat samaa ja myös PERSUT

        Todellinen MUUTOKSEN AIRUT on Muutos puolue, joka haluaa muutoksen yhteiskunnalliseen olosuhteeseen

        Siis: jos haluat muutosta, äänestä muutosta. Jos et halua, niin äänestä muita puolueita (ihan sama mitä puoluetta sitten).

        Kaksi vaihtoehtoa. TOIMIKAA JO!

        So simple! Äänestä!


      • Anonyymi
        vuonna18 kirjoitti:

        onko täällä palstalla menossa luokkasota?

        Kyllä on.


    • Anonyymi

      Äänestä kanakoplaa älä munakoplaa! Äläkä koplaa munia!

    • Anonyymi

      Mitä, johtaako mummomafia kaupunkia?

      • Anonyymi

        Se on hyvin paljon mahdollista. Ei näitä aina erota kumpi on kumpi.


    • Anonyymi

      Miten voitelu pelaa?

    • Anonyymi

      Sellumafia vai mummomafia, kumpi parempi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe