Vinkkejä normaalipainoisen laihduttamiseen

apua1

Tavoitteena minulla olisi noin viidestä kilosta eteenpäin saada pois, mutta olen kokenut sen hankalaksi koska olen kuitenkin ihan normaalipainoinen mutta pelikuva ei miellytä koska rasvaa on silti kertynyt sisäreisiin ja mahaan ja allitkin löytyy. En löydä muuta keinoa niiden pois saamiseen kuin laihduttaminen tietenkin. Kaipailisin neuvoja, koska paino ei yhtään liiku alas päin eikä ainakaan vielä tuloksia ole havaittavissa vaikka kunnon hikijumppia olen vedellyt. Motivaatio on todella alhainen tämän takia. Ja siis ihan normaalia kotiruokaa syön, mutta ruokarytmi ei todellakaan ole tasainen.

Pituudeltani olen siis noin 170cm tai päälle ja painoltani noin 58 kilosta alas päin.

Kaipailen vinkkejä teiltä viisailta! ☺

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua1

      Up!

    • jaaajajajja

      En osaa auttaa :/

    • ehkänäin

      1) Tasainen ruokarytmi ja tarpeeksi ruokaa.
      2) Maltilliset annoskoot (tulee tuon ruokarytmin mukana). Mä olen itse havainnut hyväksi syödä neljä tasakokoista ateriaa päivän aikana, eikä mulla ole esimerkiksi erikseen aamupalaruokia tms. Aamulla saattaa mennä munakas tai aivan hyvin edellispäivän päivällisen jämät.
      3) Tarpeeksi lepoa ja unta. Mä nukun 8 tuntia yössä enkä tingi unesta edes liikunnan vuoksi.
      4) Punttitreeni, kunnon painoilla ja isoilla perusliikkeillä.

      Tuossa on ehkä neljä tärkeintä kohtaa, jotka mulla on toiminut. Mun ruokavalio on myös viljaton ja pitkälle maidoton (ei laihduttamisen vuoksi, vaan muista syistä), mutta en tiedä kuinka paljon tuolla on sitten ollut vaikutusta.

    • Tässäohje

      Pituus ja paino sinulla ok. Kun olet mielestäsi läski ja löysää siellä täällä,niin olet nk laiha läski. Ei muuta kun punttikselle, jumppaamaan ja kaikenlaista liikuntaa harrastamaan, että saat vartalosi kiinteytymään. Laihduttaa ei todellakaan kannata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1052
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe