Tavoitteena minulla olisi noin viidestä kilosta eteenpäin saada pois, mutta olen kokenut sen hankalaksi koska olen kuitenkin ihan normaalipainoinen mutta pelikuva ei miellytä koska rasvaa on silti kertynyt sisäreisiin ja mahaan ja allitkin löytyy. En löydä muuta keinoa niiden pois saamiseen kuin laihduttaminen tietenkin. Kaipailisin neuvoja, koska paino ei yhtään liiku alas päin eikä ainakaan vielä tuloksia ole havaittavissa vaikka kunnon hikijumppia olen vedellyt. Motivaatio on todella alhainen tämän takia. Ja siis ihan normaalia kotiruokaa syön, mutta ruokarytmi ei todellakaan ole tasainen.
Pituudeltani olen siis noin 170cm tai päälle ja painoltani noin 58 kilosta alas päin.
Kaipailen vinkkejä teiltä viisailta! ☺
Vinkkejä normaalipainoisen laihduttamiseen
4
55
Vastaukset
- apua1
Up!
- jaaajajajja
En osaa auttaa :/
- ehkänäin
1) Tasainen ruokarytmi ja tarpeeksi ruokaa.
2) Maltilliset annoskoot (tulee tuon ruokarytmin mukana). Mä olen itse havainnut hyväksi syödä neljä tasakokoista ateriaa päivän aikana, eikä mulla ole esimerkiksi erikseen aamupalaruokia tms. Aamulla saattaa mennä munakas tai aivan hyvin edellispäivän päivällisen jämät.
3) Tarpeeksi lepoa ja unta. Mä nukun 8 tuntia yössä enkä tingi unesta edes liikunnan vuoksi.
4) Punttitreeni, kunnon painoilla ja isoilla perusliikkeillä.
Tuossa on ehkä neljä tärkeintä kohtaa, jotka mulla on toiminut. Mun ruokavalio on myös viljaton ja pitkälle maidoton (ei laihduttamisen vuoksi, vaan muista syistä), mutta en tiedä kuinka paljon tuolla on sitten ollut vaikutusta. - Tässäohje
Pituus ja paino sinulla ok. Kun olet mielestäsi läski ja löysää siellä täällä,niin olet nk laiha läski. Ei muuta kun punttikselle, jumppaamaan ja kaikenlaista liikuntaa harrastamaan, että saat vartalosi kiinteytymään. Laihduttaa ei todellakaan kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779