Show me the love

Showmethelove

Taas joku jonne jätti mut. Mut on jätetty tuhat kertaa vaikken ole tapaillut kuin vain muutaman miehen kanssa. Alan olla siis expertti näissähommissa. Vihaan sydänsuruja. Sydänsurut on kuin vesivahinko - ei hyödytä ketään. Mut hylätään aina ensihuuman haihduttua. Kai sieluni on niin tyhjä tai sitten oon taitava meikkaamaan. Well hellou and goodbye.

Niinpä keksin keinon miten toimia nyt. Koska tunteitaan voi hallita, ajattelin että tällä kertaa en sure. Aina jos meinaan alkaa itkeä niin laitan nastan vaikka pöydälle piikki ylöpäin ja pakotan sormea siihen. Kyllä varmasti itku loppuu ennemmin kuin pistän nastan sormeen. Sureminen on aivan ajan haaskausta. Kun saat edelliset kyyneleet kuivattua, niin jo seuraava hylkää ja rikkoo sydämen ja taas saat olla poraamassa. Voisin palkata henkilökohtaisen puolestasurijan. Hän vois itkeä mun puolesta, koska mä en tykkää jostain silmästä valuvista kyyneleistä.

Niinpä alan pukeutua kuin harakanpelätin, leikkaan tukan pois ja kasvatan löllyvän mahan ja parran. Kasvatan kunnon rekkamiehen kainalokarvat ja jätän hampaat pesemättä. Ja kuljetan nastoja mukanani ihan vaan varmuudeksi. Jätän kengätkin pois käytöstä ja teen huuliin lävistyksen, jolla voi lukita huulet yhteen. Noin. Noin aijon elää jatkossa. Rakkaus ei oo mua varten. Eikä kyllä surukaan. Pitää laskea sillä pulkalla mikä on annettu.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulkijoita

      Nuori ihminen? Junnun laulussa lauletaan jotai kulkija kuustoista vuotias... Semmoista elämä on. ei välttämättä sitten niin usein, kun löytää jonkun joka oikeasti rakastaa- mutta myös sitten- on arjen huolia.
      (Ihmiset surevat asioita. Kun ei lapselle voikaan hankkia parhaita tavaroita. Kun pullataikinaan ei ole aina kananmunia. Kun oma rakas tulee työmaaltaan selkä selvästi kipeenä, ja asuntolainan maksupäivä on lähellä, lisää laskuja pukkaa postilaatikkoon, ja yksi perheenjäsen huutaa allergiaoireissaan kauniilla kevätsäällä, kun pisaraakaan vettä/räntää ei taivas anna viikkoihin. Ja perunaan monelle henkilölle iskee perunarutto. Maassa jossa ei ole perunaa tms. ollut vuosiin... siemen ostettuna saastunut. Tiukin lainatalvi edessä.)
      Koska pohdit noita- olet selviytyjä. Eikä jokainen kyynel ole harmin tai surun kyynel... eikun hyvää elämän matkaa toivoo liki viiskymppinen ihminen. Minäkin olen olemassa, yhä. Herkkyyksineni, ja työelämässä vieläkin, ja eronnutkin vuosia sitten, ja siitäkin yli mennyt, kunnollisessa muttei rikkaassa elässä. Ainoa turvattu asia on ne työt- josta aina kk palkan... Periaatteesa asuminenkin niinollen, mutta siinäpä se. Vapaa pudotus, lue- elämä- tuo kullekkin ne asiat mitä tuokin- itse elämällä täysillä asioita voi vähän vaikuttaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe