Show me the love

Showmethelove

Taas joku jonne jätti mut. Mut on jätetty tuhat kertaa vaikken ole tapaillut kuin vain muutaman miehen kanssa. Alan olla siis expertti näissähommissa. Vihaan sydänsuruja. Sydänsurut on kuin vesivahinko - ei hyödytä ketään. Mut hylätään aina ensihuuman haihduttua. Kai sieluni on niin tyhjä tai sitten oon taitava meikkaamaan. Well hellou and goodbye.

Niinpä keksin keinon miten toimia nyt. Koska tunteitaan voi hallita, ajattelin että tällä kertaa en sure. Aina jos meinaan alkaa itkeä niin laitan nastan vaikka pöydälle piikki ylöpäin ja pakotan sormea siihen. Kyllä varmasti itku loppuu ennemmin kuin pistän nastan sormeen. Sureminen on aivan ajan haaskausta. Kun saat edelliset kyyneleet kuivattua, niin jo seuraava hylkää ja rikkoo sydämen ja taas saat olla poraamassa. Voisin palkata henkilökohtaisen puolestasurijan. Hän vois itkeä mun puolesta, koska mä en tykkää jostain silmästä valuvista kyyneleistä.

Niinpä alan pukeutua kuin harakanpelätin, leikkaan tukan pois ja kasvatan löllyvän mahan ja parran. Kasvatan kunnon rekkamiehen kainalokarvat ja jätän hampaat pesemättä. Ja kuljetan nastoja mukanani ihan vaan varmuudeksi. Jätän kengätkin pois käytöstä ja teen huuliin lävistyksen, jolla voi lukita huulet yhteen. Noin. Noin aijon elää jatkossa. Rakkaus ei oo mua varten. Eikä kyllä surukaan. Pitää laskea sillä pulkalla mikä on annettu.

1

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kulkijoita

Nuori ihminen? Junnun laulussa lauletaan jotai kulkija kuustoista vuotias... Semmoista elämä on. ei välttämättä sitten niin usein, kun löytää jonkun joka oikeasti rakastaa- mutta myös sitten- on arjen huolia.
      (Ihmiset surevat asioita. Kun ei lapselle voikaan hankkia parhaita tavaroita. Kun pullataikinaan ei ole aina kananmunia. Kun oma rakas tulee työmaaltaan selkä selvästi kipeenä, ja asuntolainan maksupäivä on lähellä, lisää laskuja pukkaa postilaatikkoon, ja yksi perheenjäsen huutaa allergiaoireissaan kauniilla kevätsäällä, kun pisaraakaan vettä/räntää ei taivas anna viikkoihin. Ja perunaan monelle henkilölle iskee perunarutto. Maassa jossa ei ole perunaa tms. ollut vuosiin... siemen ostettuna saastunut. Tiukin lainatalvi edessä.)
      Koska pohdit noita- olet selviytyjä. Eikä jokainen kyynel ole harmin tai surun kyynel... eikun hyvää elämän matkaa toivoo liki viiskymppinen ihminen. Minäkin olen olemassa, yhä. Herkkyyksineni, ja työelämässä vieläkin, ja eronnutkin vuosia sitten, ja siitäkin yli mennyt, kunnollisessa muttei rikkaassa elässä. Ainoa turvattu asia on ne työt- josta aina kk palkan... Periaatteesa asuminenkin niinollen, mutta siinäpä se. Vapaa pudotus, lue- elämä- tuo kullekkin ne asiat mitä tuokin- itse elämällä täysillä asioita voi vähän vaikuttaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2972
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      101
      2244
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      338
      1874
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe