Eli voisiko joku neuvoa miten tekisin nää liikeet oikein/paremmin:
Spagaatti, Kun teen Spagaatin nii mulla menee joko etu tai taka jalka vinoon.
Kärrynpyörä, Eli kärrynpyöräs mulla menee aina käsi silla lailla että mun sormet on maas mutta kämmen nousee ylös (se menee tosi usees jutus nii) Se on paha tapa :D Joskus mulla menee vaa toinen käsi nii ja joskus kumpikin, En kerkee niiku ikinä "reagoida" siihen ja Kun teen sen oikeen nii mun jalat menee tosi koukkuun en saa niitä suaraksi Ja kun mun toinen jalka nousee nii toinen on jo melkee maas että ne on kaukana toisistaan.
Arabialainen,
Oon siinä ihan toivoton, Täs tarvin varmaa eniten apua,
Eli mun pitää ottaa siin vauhtii niikun useimman ja mulla menee kädet silla lailla niiku kärrynpyöräs ja en kerkee muuttaa sitä asentoa, Sit en pääse siitä jaloille ja joskus kaadunkin.
Eli voisko joku auttaa Tai kertoo jotain harjotuksii, Oon tosi kiitolinen jos vastaatte :D Varsinkin ton käden asennon kaa
Neuvoja voimisteluliikeisiin?
meritahti3212
0
61
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46450