Takkulalla avioero

KTSEiKirj

10

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nii.mitä.kysyitkään

      Aito avioero.

      Näin tänään kerrassaan merkillisen kaksineuvoisen. Kyllä siis ymmärrän, että on maailmassa homppeleita ja transuja sun muita.

      Tämä henkilö oli alkuperäissukupuoleltaan nähdäkseni mies. Hän käveli kaupasta jonkinlaisen skootterinsa luo ja oli hällä iso poninhäntä. Skootterimiehillä usein on. Sitten oli hänellä nahkarotsi, niinkuin skootterimiehillä tapaa olla.

      Mutta. Kaiken tämän päälle oli hän kietaissut värikkään, isokukallisen pitkän hameen.

      Olen sitä mieltä, että minihame olisi ollut parempi.

      • KTSEiKirj

        No kesällä ehdottomasti vilpoisempi vai mitä Arto?


      • Ymmärtää kyllä kun Hannun työpaikka on Brusselissa ja perhe on Suomessa. Avioliitto on koetuksella.

        Mutta kts:n vihaama henkilö ja sattuu avioero noin kts hyppii kattoon asti että kova pää kestää iskut kattoon. Kuinka paljon kts juhli, kun minä erosin?


      • KTSEiKirj
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Ymmärtää kyllä kun Hannun työpaikka on Brusselissa ja perhe on Suomessa. Avioliitto on koetuksella.

        Mutta kts:n vihaama henkilö ja sattuu avioero noin kts hyppii kattoon asti että kova pää kestää iskut kattoon. Kuinka paljon kts juhli, kun minä erosin?

        "...työpaikka on Brusselissa ja perhe on Suomessa. Avioliitto on koetuksella..."

        Ai että oikein "koetuksella". No varmaan on kun kumpikin jyystää tahollaan vierasta lihaa?

        Tässä nähhään miten paljon tää lössi Raamattuunsa uskoo.
        Ei siis pätkääkään. Se on pelkästään kättä pitempää sitä varten jos joskus löytyy saumaa iskeä sillä jotakuta päähän.
        Sama juttu Artolla. Raamattu on vessapaperia mutta joskus siitä väännetään palasia israelfanittamista silmälläpitäen. Se on ainoa asia joka kiinnostaa. Jeesus on Artolle pelkkää skeidaa samalla tavalla kuin juutalaisille yleensä.


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        "...työpaikka on Brusselissa ja perhe on Suomessa. Avioliitto on koetuksella..."

        Ai että oikein "koetuksella". No varmaan on kun kumpikin jyystää tahollaan vierasta lihaa?

        Tässä nähhään miten paljon tää lössi Raamattuunsa uskoo.
        Ei siis pätkääkään. Se on pelkästään kättä pitempää sitä varten jos joskus löytyy saumaa iskeä sillä jotakuta päähän.
        Sama juttu Artolla. Raamattu on vessapaperia mutta joskus siitä väännetään palasia israelfanittamista silmälläpitäen. Se on ainoa asia joka kiinnostaa. Jeesus on Artolle pelkkää skeidaa samalla tavalla kuin juutalaisille yleensä.

        Kuinka se on kts:n perhesuhteiden laita? Ota malka ensin pois omasta silmästä....



    • Sattuu sitä paremmissakin perheissä. Eihän kts ole vielä edes päässyt naimisiin

    • KTSEiKirj

      Mikähän siinä oikein on että turhislössi jaksaa kyllä valittaa ja ruikuttaa yleisesti ottaen avioerojen liian suurta määrää mutta kun omassa lössissä kolahtaa niin jo ollaan keksimässä jos jonkinlaista lievennystä ja ymmärrystä.

      • aidastavaiaidantolpista

        Keskustele juutalaisuudesta.1Iran, 2Iran, 3Iran.Takkulan avioero.Keskustele juutalaisuudesta


    • Onko.helluntailahkoa

      Onko tuo Takkulakin helluntailainen? Helluntailaisuus uskona on nykyään pelkkä vitsi.

      Nykyisenä internetaikana heidän huiputuksensa ei enää mene läpi. Aiempina vuosikymmeninä ne tekohurskaat kusettivat taikauskoon taipuvaista kansaa ihan sillä, että ihmiset eivät tunteneet tosiasioita.

      "Rehellistä ihmistä ei voi huijata." Huijattu helluntailainen katsokoon peiliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe