Minä vaa käyn töissä ja runkkaan, pelaan tietokoneella, ryyppään, ja nukun ja syön ja tapaan kavereita (jotka nekin vittuilee, kun minulla ole naista 24/7)
:'(
Ilman naista ei ole elämää!
10
66
Vastaukset
- sikarumaätmi
minä käyn myös paskalla kaiken tuon lisäksi enkä tapaa kavereita kun e jaksa sitä vittuilua.
- 14ja11
Nainen on siitä kusipää, että se vie pelaamisen ja ryyppäämisen.
- 2112112121
Onhan tossa paljon enemmän elämää kuin joillain oikeasti syrjäytyneillä, lopeta valitus.
- Hra.M
Samaa mieltä. Käske kavereitasi hommaamaan sinulle nainen, jos kerta "pelimiehet" jaksavat siitä sinulle vittuilla. Joskus kannattaa myös käydä vaikka yksin baarissa eikä vaan ryypätä koneella / kavereiden kanssa. Jos ei muuten uskalla, niin sitten vain kovat pohjat...
- Nainen440
Elämä luodaan itse. Ensin opiskelette, sitten menette töihin ja sitten kun teillä on rahaa ja lupaava tulevaisuus niin naiset kiinnostuu teistä. Sitten te muutatte naisen kanssa yhteen ja jonkun ajan kuluttua nainen tulee paksuksi jolloin teillä on elämä kun käytte töissä, tienaatte rahaa jolla elätätte lapsen ja vaimonne. Jos olette yli 30 v työttömiä kouluttamattomia ilman nais kokemuksia niin eti teidän kannata yrittää enää koska naiset ei teistä kiinnostu.
- jerrylotten
nii tai sit vaihtoehto 2)
nainen jättää sut jännämiehen takia ja ottaa puolet omaisuudesta lapset mennessään
Oujee
- kauko_henrik_vainio
Minä oon kaukovainiolla niin syrjäytyneenä Oulussa että laskeskelen pallikarvojani. (aina pitää muistaa mainita kaketsu on se niin paska mesta). Mulla ei ole rahaa ollenkaan seurakunta maksaa lahjakortteina mun ruuat. 60e/kk ruokaan ja jääkin vielä. Yleensä kyl ostan kaljaa sillä rahalla.
Tuolla tavalla varmistat, ettei sinulla tule olemaan naista tulevaisuudessakaan.
- 113
No olisitko mukamas valmis luopumaan pelaamisesta ja ryyppäämisestä (mitä epäilen)? Nainen ei nimittäin jää luoksesi, joa nuo harrastukset ovat sinulle kaikki kaikessa.
- terveetkädet
Kannattaa muistaa että ei terve kätinen mies naista kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857