Suostuiko jännämies lähtemään kanssasi lomalle? Minä veikkaan että ei suostunut.
Helka on palannut!
6
<50
Vastaukset
- no.trollollooo
Helka on hyvä nainen, ei vain sopinut haaremiini.
Mutta mikä asennevamma sinulla on nyrkillä tapettava pienimunainen neitsyt poika?- dfkljl
Läski luuli että hänellä on suhde vaikka olikin vain yksi vähäpätöinen jäsen YTM:n panoringissä. Jos kukaan muuringin naisista ei antanut jännämiehelle niin ihrainen Helgakin sai huomiota.
- no.trollollooo
dfkljl kirjoitti:
Läski luuli että hänellä on suhde vaikka olikin vain yksi vähäpätöinen jäsen YTM:n panoringissä. Jos kukaan muuringin naisista ei antanut jännämiehelle niin ihrainen Helgakin sai huomiota.
Joo, mutta en edes pannut, saati kelpuuttanut häntä panorinkiin. Nimi Helka olisi ollut täysin sopiva Hennan, Heidin ja Hannan kanssa, mutta painoa oli huomattavasti liikaa minun rinkiini. Silti hän on älykäs ja mukavaa keskusteluseuraa, mutta minä en ole juttu tuulella.
- ruma-ätmi
Helkaa ei kaivata palstalla.
- bbcv
helka oli kuukauden naimalomalla affrikassa.
- helgamies
opin taannoin helgalta naisen kiimavitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424