Tuliko jatkoa treffeille vai saitko pakit?
Milloin viimeksi kävit treffeillä?
16-12
41<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 41
Vanhimmat
En koskaan.
Tänä kesänä, pakit tuli tietenkin.
16 vuotta sitten.
Alkukesästä, pakit tuli naisen hypergamian takia.
Hypergamia bongattu!
Miksi et voi sanoa suoraan ja rehellisesti -anonyymeja kun kaikki täällä olemme- että nainen antoi pakit koska olet ärsyttävä vatipää?
No mutta tuohan nyt on ihan selvä shaming language ja henkilöhyökkäys.
Mutta totta.
Suurin syy miksi et saa naista löytyy peilistä!!! Mutta kun syy pitää löytää aina itsensä ulkopuolelta, niin syytät naisia.
Ai ulkonäöstä? Juuri niin pinnallisia kaikki naiset tosiaan aina ovat.
Olen kyllä mies! Että se pinnallisuudesta. Mutta syy on sinussa itsessäsi. Kuka nainen viitsii kuunnella moista miestä. Pakkohan tuollaisen asenteen on kuulua jo puheessa. Kuuntelisitko itse sellaista? Nyt vähän ryhtiä tai vaikene.
Thaikkulassa talvella (suomalainen Tinder-tuttavuus).
Ei tullut pakkeja. Sain taas kuulla, että etenen tosi hitaasti. Vasta tokana iltana sänkyyn :-)
Kauanko tinderöintiä?
Taisin ehtiä oleman kohteessa kaksi päivää, ennen kuin tuli match. Ekana iltana vain tavattiin ja syötiin seuraavana sitten jo edettiin.
Toukokuun alussa viimeksi treffasin ja senkin Tinderin kautta. Ei tullut pakkeja.
10.joulukuuta. saman henkilön kanssa yhä treffailemme.
Tässä jokin aika sitten.
Ei tullut pakkeja, vaan tyypillinen märän kauden keikka. Eli lähes ilman valmistautumista treffeille, hoidan homman kotiin, nainen itse ehdottaa että jatkamme yhteydenpitoa, ja ottaa myöhemmin itse yhteyttä jne.
Sikäli vaihtelua, että ei päättynyt seksiin. :D
Noh, kuivilla kausilla saikin jännätä vähäsen enemmän, ja silloin saattoi olla että sai alkaa etsimään uutta böönää, mutta hieman eri syistä kuin märillä kausilla.
1,5 vuotta sitten ja ensimmäiseen tapaamiseen jo kaatui. Sit on ollut hiljaista, eikä se muuksi muutu. Tinderis on sama vaikka laittais järjestään kaikille sydämen niin yhtään matchia ei tule :)
tais olla 3-4v sitten eikä jatkoa tullut.
Mää kävin Oulussa treffeillä mutta sain pakit kun näytin penikseni naiselle kahvilassa. Kummallinen tiukkapipo en näin vihervasemmistolaisenä käsitä ahdasmielisyyttä. Pippeli se vain on. hmh...
Viime syksynä kävin viimeksi ja pakit tulivat, nekin ulkonäön vuoksi??? Olin kuulemma liian kaunis nainen hänelle.
Kyllä mäkin kauniita varoisin, ne vain odottaa tilaisuutta dumpata ja ettiä korkeatasoisempi mies.
Tai sitten se oli miehen kaunis tapa ilmaista ettei kiinnosta ;)
viidessä palvelussa profiili, ei tule treffejä, tuskin viestejäkään.
Mieti kannattaako pitää profiilia noin monessa paikassa? Naisena kun löydän mielenkiintoisen profiilin, katson löytyykö sama hemmo muualtakin. Jos löytyy, en kirjoita. Tulee kaverista joko pelimiesajatus, (etsii seuraa kaikkialta) tai epätoivoisesta minkä tahansa etsinnästä.
Samaa mieltä. Jos joka paikkaan on laittanut profiilin, niin kierrän kaukaa.
Niinkö muka? Kun selvästikin koko suomessa on yhden käden sormin laskettavissa naiset jotka viitsisivät edes vilkaista toisen kerran, on syytä laittaa useampaan. Mitenkähän te suhtautuisitte, jos laittaisitte yhteen paikkaan profiilin, ja saisitte sitkeän ja ystävällien mutta ei tungettelevan eikä vonkaavan eikä kiukuttelevan - siis juuri sellaisen jota te vaaditte - viestittelyn tuloksena ehkä 1 viestin takaisin joka toinen viikko, ja siinä sanotaan että ei kuule kiinnosta.
Mitä saatanan väliä sillä on vaikka se profiili olisi sadassa palvelussa? Samat kuvat, samat tiedot (eri sanoin, viitsin näes nähdä sen verran vaivaa).
Teillä naisina ei selvästikään ole MINKÄNLAISTA käsitystä siitä, miten vähän viestejä mies saa !!! Eli menkääs vähän itseenne, leuhkat.
Tämänkin viestin laitan vakionimimerkilläni, sillä en aio lymytä erittäin epäaikuismaisesti hihitellen salanimen viuhkan takana ja huudella sieltä tuollaisia nirppanokkaisuuksia!
- emmä osta sitä sun ladaa
- no mikset?
- sähän kauppaat sitä joka paikassa siinä on varmaan jotai vikaa ku noi tarvii! emmä oo enää kiinnostunu.
- ...
kävin kattoo. ihan mielenkiintoselta vaikutat ilman kuvaakin.
Totta - musiikkilistasta en ymmärtänyt mitään mutta elokuvalista on sangen ansiokas. Kieslowski on mestari ja Metropolis on yhä aikojen suurimpia elokuvia! Tosiaalta saattaa olla liiankin kurinalainen ituhippi, itse tykkään vähän sinnepäin, rennoin rantein :)
121 muuta
Juu, ei kannata kuunnella noita kurppien opastuksia.
Punaisen pillerin totuus on, että nainen valitsee ja valituksi tuleminen usein on numeropeliä. Joten sinun tästä syystä kannattaa levittää verkkosi moneen paikkaan.
Naisilla ei puolestaan ole mitään kuudetta vaistoa, että he tietäisivät sinulla olevan monessa paikassa profiilin. Itse haen niin netistä, tinderistä kuin oikeasta elämästä, ja joka paikasta on etenkin märällä kaudella napannut, joten ei se siitä ole kiinni.
Ja ihmettelette miksi ette saa seuraa! Lukekaa keskusteluanne ulkopuolisen silmin.
Kuukausi sitten, vaikka harvoin käyn. Ei tullut pakkeja, muttei roihahtanut liekkeihinkään. Jotain sutinaa ollut sen jälkeen. Sitä edeltävä kerta oli perinteinen "ei kemiaa" nainen, jolla naama niin nurinpäin, että todennäköisesti kuollut jo tylsyyteen se tyyppi.
En ole koskaan käynyt treffeillä.
Treffeille pääseminen on mahdotonta kun on alle 170 cm mies.
Tänään klo 15:00
Alkuvuodesta, taisi olla helmi-maaliskuun vaihteessa. Annoin pakit kolmannen tapaamisen jälkeen.
Kesäkuussa. Enkä jatkanut.
Pari viikkoa sitten. En halunnut jatkaa.