Paluu Utøyalle!

KTSEiKirj

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaroninp

      Nyky Norjan hallituksella , asiallinen suhtautuminen lähi-itään.

      • Koska kts kirjoittaa niistä 160 lapsesta jotka kuoli kun kaivoivat tunneleita Gazassa

        http://www.apg29.nu/index.php?artid=15955&hl=fi


        Ja koska kts kirjoittaa niistä naisista ja lapsista, mitkä laitettiin katoille mistä ammuttiin raketit Israeliin Ja Israel kehoitti kaikkia poistumaan alueelta. Mutta hamas esti sen


      • kuinkaSejumalanKäsi

        ei ohjannut siionistien ampumia tuhansia kranaatteja,
        syyllisten,
        vaan naisten ja lasten niskaan,
        oliko naiset ja lapset,
        siis syyllisiä... ?


      • kuinkaSejumalanKäsi kirjoitti:

        ei ohjannut siionistien ampumia tuhansia kranaatteja,
        syyllisten,
        vaan naisten ja lasten niskaan,
        oliko naiset ja lapset,
        siis syyllisiä... ?

        Syyllinen on se joka ei antanut mennä suojaan lapsille ja naisille ym.


    • KTSEiKirj
    • Ättä.tättä.phöp.pum.pum

      Palestiina on taatusti ainoa valtio maailmassa, jota muut saavat jatkuvasti elättää.

      Silti he valittavat. Ne tukirahat, joilla he voisivat rakentaa maataan, he käyttävät aseisiin. Kaikki nykyaikaiset rakennukset palestiinalaisalueilla on israelilaisten heille rakentamia.

      Eihän palet edes osaisi rakentaa, kun ei ole tullut työssä opittua. Jos heillä kerran on oma valtio, osoittakoon että pärjäävät siellä itsenäisesti.

      Mutku he ei pärjää. Ne kaikki kun on koneinsinöörejä, ei ole tullut opittua miten päin vasaraa pidetään ja miten sillä lyödään naulaa. Mutta annas kun aseiden lataamisesta on kyse! Vauvatkin osaa sen!

      • KTSEiKirj

        Palestiinalaiset rakentaa infrastruktuuria Gazassa ihan savitiilistäkin tarvittaessa. Toisel käel huiskitaan sivuun israelilaisen ohjuksia mut se on jo tuttua puuhaa se. Palestiina nousee! HYVÄ!


      • hyvää-päivänjatkoa

        Ja Jumalan hyvä käsi ohjaili hamasin ohjuksen mereen, allah mahtanut mitään. Kun ohjusiskun onnistumiseen oli enää noin neljä sekunttia. Iron Dome -järjestelmä ilmoitti havainneensa itä tuulen nousseen, ja ohjuksen lentorata muuttui ja ohjus suuntautui mereen. Olimme kaikki ihmeissäm- me. Nousin ylös ja huusin - Jumala on olemassa. Näin ihmeen omin silmin. Jumalan käden painavan ohjuksen mereen, Komentaja kertoi. (Suunilleen näin uutisoi RV lehti) Ylistys Jumalalle joka sotii kansansa puolesta. Amen!


      • Miksi ei rikas arabimaailma heitä avusta? Israel avustaa miljoonilla


      • KTSEiKirj

        Kyllä avustaa. Saudi-Arabia ja Persian lahden öljymaat etunenässä!
        HYVÄ!


    • Palestiina nousee..

      Kristillisyyden ja myös Koraanin mukaan, ei voi nousta ylös, jos ei ensin kuole.

      • hilpertti

        Tarkoitatko, että Palestiina nousee taivaaseen Israelin toimesta?


      • Minne taivaaseen ?

        Jos tarkoitat mielen ylempiä kerroksia, niin joo. Jos on vajonnut, on lupa nousta.


      • hilpertti
        fari.g kirjoitti:

        Minne taivaaseen ?

        Jos tarkoitat mielen ylempiä kerroksia, niin joo. Jos on vajonnut, on lupa nousta.

        "Minne taivaaseen ? "

        Vaikkapa Olam Ha Ba.


    • hilpertti

      "Vahinko että oli ovi välissä."

      Murhaaminen ei ole koskaan hyväksyttävää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1353
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe