kissa mies?
Kissoja mulla on ollu 25v, ja on ne mukavii kumppaneita.
Kelpaako naisille
13
<50
Vastaukset
- vihatipunen
Mulle ainakin kelpais, koska olen kissanainen..tosin omia kissoja ei ole ollut yli 15 vuoteen.
- ei.kelpaa
Eeeiiii !! Kissamiehissä on liikaa homoutta ilmassa. Sama juttu pienten koirien kanssa tai monen muunkin pikkujyrsijän.
- emätintin
Homo sana on juntien mielisana, ja kuullostaa niin vastenmieliselt, eikä suhteisii kelpaavat puhu niin.
- ÄRKKOPEELÄINEN
Homomiehilläpäs ei ole muita LEMMIKEITÄ kuin se kaverinsa ANUSREIKÄ!!! :(
Joten huhaapuheita, että kissamiehet olisivat HOMOJA!!!, minulla on monta ystäväperhettä, joissa miehetkin tykkäävät kissoista, ja ystävättäreni aina sanovatkin, etteivät he olisi ottaneet ikimaailmassa kissojavihaavaa miestä!!!
Ja sen voin omaltakohdaltakin ALLEKIRJOITTAA, ETTÄ JOPA AVIOLIITTOJEN KESTÄVYYSKIN ON KISSOJEN ANSIOTA :)
HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE, JOPA NIILLEKKIN JOTKA EIVÄT KISSOISTA PIDÄ, SILLÄ HEILTÄ PUUTTUU JOTAKIN HYVINTÄRKEÄÄ ELÄMÄSTÄÄN!!!- ei.kelpaa
Sehän onkin täysin eri juttu onko niitä kissoja yksinäisellä miehellä vaiko pariskunnalla. Eikä tarkoita etteikö kissoista pitäisi vaikka ei huolisi kissamiestä.
Hyvä että kissat kantavat liittoanne jos se muuten ei kasassa pysy.
Ja tuo homo asia, ei tarkoita että olisi jo homo jos joku asia on homomaista.
- PieniJaPörröinen
Kissat ovat mukavia, samoin kissa-, marsu-, kani- ym. miehet! :)
- plaaahhh
Kissat on kyllä tosi veikeitä, harmi kun olen allerginen näille karvapalloille. Joten en sen puolesta kelpuuttaisi.
- 116
Ehdottomasti kelpaa!
- flora95
Jos on ollut myös muita naisia, niin sitten :-)
- 1catLover
Jepjep..Kissat voittaa kumppaneina ihmiset mennen tullen!!!!
Jos kaksi kissanomistajaa pariutuu, kissojen keskenään toimeentulo on haasteellista, koska kissoilla on reviirit eikä ne helposti suostu jakamaan reviiriään (huoneistoa, taloa) muiden kissojen kanssa. Eli parempi kun vain toisel on kissoja. En oo nähny miestä enkä naista joka ei ois mun kissoihin ihastunu, ite jään ihan kakkoseks. :) - pikkukb
Kissat ihanii.
Kissat tykkää munsta
Kissoilla hyvä vaisto.Ne tietää kuka tykkää.
Omaan kotiin en enää ota elukoita. - ölölölöööö
Mun vanha 19v tyttökissa ei kyl kelpuuta kaikkii naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa543966TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341417- 661338
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972