''TERO RESPA, A:LTA TULEE, AAL ON KAKS, VENTTIHUONE VENTTIHUONE KUOLI CT MIDI MIDI CT CT:SSÄ KAKS''
Neljä tuntia tätä 65 neliöisessä asunnossa. Mies istuu koneella ja huutaa kovaan ääneen mikkiin ''peli-infoja'' pelikavereilleen. Mun pää räjähtää. Ihan just. Musta tuntuu siltä, kuin kuuntelisi hammaslääkärien kieltä päivästä toiseen, viikosta toiseen - useita tunteja (n. 10 h) päivässä. Yhteisestä kodista huolehtiminen on jäänyt jo kauan sitten peleille kakkoseksi. Hoidan tällä hetkellä suurimman osan kotitöistä. Pesen pyykit, imuroin, tiskaan, petaan sängyn. Joskus mies laittaa ruokaa itselleen. Illalla menen nukkumaan 11 aikoihin ja mies tulee omia aikojaan, noin 3-4 aikaan yöllä nukkumaan. En pysty keskittymään omiin tekemisiini, en voi esim. lukea kirjoja tai keskittyä mihinkään muuhunkaan, kun koneella koko ajan toinen huutaa. Keväällä tuli riitaa siitä, kun luin pääsykokeisiin ja olisin halunnut yöllä nukkua, mutta huutaminen valvotti minua. Olen koittanut rauhallisesti ja fiksusti puhua asiasta, mutta aina musta tulee se ''nipottaja, valittaja tai yliriippuvainen toisesta''. Musta tuntuu, että rakkaallani on pahemmanpuoleinen tietokone- tai peliriippuvuus. Oletteko itse kokeneet mitään vastaavaa? Miten olette toimineet vastaavassa tilanteessa? Onko tästä mitään keinoa selviytyä?
Miehen jatkuva tietokoneella pelaaminen
janna23
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865