Kuulutko sinä taivaaseen temmattaviin?

Oletko_varma_osastasi

Profeetat on puhuneet joten on aika syventyä hetkeksi tarkastelemaan asioita.

Päivitys 21.7.2015: TEMPAUTUViEN TARKKA MÄÄRÄ ON VARMISTUNUT!!!!!!!!!! Tempautettavia on TARKALLEEN 144000000!

Tämä Pyhien ylösotto jättää valtavan aukon ihmisiä vailla ruumista, joten rikollisilla on ennen näkemätön sauma varastaa poismenneiden identiteettejä varastaakseen näiden omaisuuden. Tämä ehkä sadan neljänkymmenen neljän miljoonan ihmisen joukko aiheuttaa melkoisen ennalta arvaamattoman kaaoksen mm. pankki- ja väestörekistereissä, kuten myös monissa muissa rekistereissä, joissa ihmiset ovat aktiivisesti olleet. Nämä kaikki saavat aikaan hetken kestävän kontrollinaallon, jossa koetetaan selvittää ketkä oikeasti ovat poistuneet planeetalta ja ketkä heistä ovat joutuneet identiteettivarkauden uhreja poistuttuaan. Moni pelaa silloin identiteeteillä ja tämä aiheuttaa aikamoisen kaaoksen. Tämä saa aikaan varmasti kovan paineen kontrolliin, jolla merkitään ihmiset konkreettisesti.

Päivitys 22.7.2015: Nyt, kun tempautuvien TARKKA määrä on selvillä, voimme alkaa rupeamaan ryhtyä spekuloimaan, montako uskovaista maailmassa tempautuu mistäkin maasta! Ensinnäkin, maailman väkiluku on noin seitsemän miljardia. Kaikkiaan näistä ylöstempautuu 144 miljoonaa eli melko tarkkaan vain kaksi prosenttia. Tämä on tarkalleen sama kuin aiemmin ennaltatiedetty tempautuvien määrä joka oli myös 2 %.

Ensinnäkin vääräuskoisista kuitenkaan ei tempaudu juurikaan paljon ketään. Muslimeja on 1,8 miljardia, hinduja 1,1 miljardia, kiinalaisten uskontojen harjoittajia noin 1 miljardi, buddhalaisia 500 miljoonaa. Näistä kukaan ei luonnollisestikaan voi päästä ylöstempaukseen mukaan.

Kristityiksi itseään nimittävistä katolilaisia on 1,2 miljardia ja ortodokseja noin 400 miljoonaa. N. 85 miljoonaa anglikaanisen kirkon jäsentä tietysti lasketaan tähän joukkoon. He kaikki palvovat paaveja, idoleita, neitsyt Mariaa jne. joten he ovat automaattisesti kaikki tempauksesta poissuljetut. Sinänsä voi löytyä nimellisesti näiden kirkkojen jäseniä, jotka kuitenkin ovat salaa totisessa oikeassa uskossa ja siis tempautuvat, mutta näiden määrä on käytännössä aivan mitätön.

Protestanttisista kirkoista tempautuvia alkaakin jo sitten vähän löytyä. Poissuljettuja ovat toki luterilaiset, presbyteriaanit, mormonit ja muut harhaoppiset. Oikeisiin totisiin kristittyihin kirkkoihin kuuluu maailmassa vain noin 700 miljoonaa ihmistä. Näiden lisäksi lienee vain muutamia kymmeniä miljoonia totisia uskovaisia, jotka kuuluvat harhaoppisiin kirkkoihin tai eivät ole kirkkojen jäseniä ollenkaan.

Voimme siis päätellä, että suurin määrä tempautuvia löytyy - yllättävää kyllä - Yhdysvalloista! Esimerkiksi kiinalaiset ja muut kaukoidän kansat, venäläiset, intialaiset, indonesialaiset ja etelä-amerikkalaiset jäävät käytännössä kokonaan tempauksen ulkopuolelle.

Tempaus tulee siis olemaan Yhdysvalloissa valtava tapaus. Valtaosa ylöstemmatuista löytyy sieltä - vähintään useita kymmeniä miljoonia ihmisiä katoaa yhtäkkiä!

Johtopäätös on, että tempaus on jättiläismäinen uutinen koko maailmassa, ja sitä ei voi mitenkään salata vaikka olisi minkälainen salaliitto tahansa asialla. Puheet salaisista tempauksista ja sen semmoisista voidaan siis suoraan nyt hylätä.

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

44

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567---

Ilmestyskirjan 15.luku Pedon voittajat veisaavat Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan. Niin Mooseshan piti Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä. Sapatti on Jumalan merkki.

Pedon 666 merkki on sunnuntai.

• Mun mielestä 666 on lukuarvo eikä viikonpäivä.

• 1234567---
        JarmoEklund kirjoitti:

Mun mielestä 666 on lukuarvo eikä viikonpäivä.

Ilmestyskirjan pedon luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. Tämän Ilmestyskirjan pedon merkki on sunnuntai ihmiskäsky.. . Jumalan merkki on sapatti.

• 1234567--- kirjoitti:

Ilmestyskirjan pedon luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. Tämän Ilmestyskirjan pedon merkki on sunnuntai ihmiskäsky.. . Jumalan merkki on sapatti.

Käskyjen luku on kymmenen eikä ylikuuttasataa. Toorassa on 613 muttei kuitenkaan niin paljon.... Et mikä helkkarin ihmiskäsky? Kun sä toistelet noita samoja mantroja joka päivä tällä perustelematta yhtään milään koskaan, niin se ottaa hieman päähän. Usko pois että olet vakuuttavampi jos kykenet kertomaan miksi ja miten, syistä että, taustoja jne. Sen sijaan kun sä läväytät PAM-PAM-PAM juttus tiskiin, niin samalla tavalla kuka tahansa voisi väittää ihan mitä vaan.

• viisaattemmataan

Viisaat temmataan ja tyhmät jää tänne vihan ajaksi.
      "Herran pelko on viisauden alku."
      " Viisas rakensi kalliolle, tyhmä hiekalle."

Viisaat kuuli Jumalan sanan ja teki sen mukaan, tyhmät eivät tehneet.

• 1234567---

Viisaat temmataan Jeesuksen toisessa tulemisessa, ja tyhmät saavat surmansa Hänen ilmestyksestään. Siihen loppuvat vihat.

• 1234567--- kirjoitti:

Viisaat temmataan Jeesuksen toisessa tulemisessa, ja tyhmät saavat surmansa Hänen ilmestyksestään. Siihen loppuvat vihat.

Onko tyhmyys ja viisaus adventtikirkon virallinen mieleipide pelastumisen kriteerinä? Entäpä ne tyhmät jotka Jeesus lähetti ostamaan kultaa tulessa puhdistettua, eli hakemaan öljyä myyjäin luota ja kun he palasivat öljyä lamput täynnä, heidät heitettäisiin laput ja tulessa puhdistettu kulta mukanaan helvettiin. Tämä on se kylmän kovan "viisaan" adventistin armoton ja verenhimooinen ajatusrakennelma. Tekee Jumalasta juuri sellaisen, miksi ateisti sen kuvittelee. Annatte loistavan syyn ateisteille pysyä ateistina, koska en minäkään tuollaisen Jumalan luo halua ikuisesti asumaan, joka rakastaa vain viisaita.

• 1234567---
        JarmoEklund kirjoitti:

Onko tyhmyys ja viisaus adventtikirkon virallinen mieleipide pelastumisen kriteerinä? Entäpä ne tyhmät jotka Jeesus lähetti ostamaan kultaa tulessa puhdistettua, eli hakemaan öljyä myyjäin luota ja kun he palasivat öljyä lamput täynnä, heidät heitettäisiin laput ja tulessa puhdistettu kulta mukanaan helvettiin. Tämä on se kylmän kovan "viisaan" adventistin armoton ja verenhimooinen ajatusrakennelma. Tekee Jumalasta juuri sellaisen, miksi ateisti sen kuvittelee. Annatte loistavan syyn ateisteille pysyä ateistina, koska en minäkään tuollaisen Jumalan luo halua ikuisesti asumaan, joka rakastaa vain viisaita.

Vastasin tälle nimimerkille viisaattemmataan. Hän itse kirjoitti, että tyhmät jää tänne vihan ajaksi.
        Todellisuudessa kaikki vihan ajat ovat ennen Jeesuksen toista tulemista. Hän ymmärsi väärin että vihan aika alkaa kun pyhät on temmattu.

• 1234567--- kirjoitti:

Vastasin tälle nimimerkille viisaattemmataan. Hän itse kirjoitti, että tyhmät jää tänne vihan ajaksi.
        Todellisuudessa kaikki vihan ajat ovat ennen Jeesuksen toista tulemista. Hän ymmärsi väärin että vihan aika alkaa kun pyhät on temmattu.

En suinkaan ymmärrä väärin sitä mitä tarkoitat. Sen vaan sanon että on luonnollista että tyhmyys ei vaikuta lopulliseen pelastukseen, koska Jumala on armollinen tyhmille. Sen sijaan ne jotka tietoisesti haluavat minne haluavat, saavat sinne mennä. Jumala ei rankaise tyhmyydestä, vaan tyhmyydestä saa maksaa vihan ajassa elämisen ja sitten ikäänkuin tulen läpi pelastumisen, kuten Raamattu sen kertoo ihan suomeksi.

• 1234567--- kirjoitti:

Mutta sulle kun on turha puhua luvatusta maasta, koska haluat tarpoa korpea.

• aattelepaite

Tuskin kuulun. Ja miten sitä kukaan voi olla asiasta varma? Edes ne omasta mielestään hurskaat? Noin vähän temmataan, niin ei siinä Suomestakaan montaa pääse mukaan.

Tuskin tuollaista edes tulee, ehkä se valetempaus korkeintaan. Se yksi tempaus sitten tulee juuri ennen kuin Jeesus tulee takaisin.

• NoMuttaNyt

Aloitukseen tulee suhtautua enemmänkin huumorilla ja se käy ilmi kun lukee kirjoituksen kokonaan ja kellä on edes hieman käsityskykyä.

• a---a
        NoMuttaNyt kirjoitti:

Aloitukseen tulee suhtautua enemmänkin huumorilla ja se käy ilmi kun lukee kirjoituksen kokonaan ja kellä on edes hieman käsityskykyä.

Koko palstaan voi suhtautua huumorilla.

• aattelepaite
        NoMuttaNyt kirjoitti:

Kiitti kun valaisit. Aina ei voi olla kyllä varma täällä mistään. Näissä tempausketjuissahan sitä huumoria aina piisaa. :D Kauhea vääntö aina ja taivaspaikatkin jaetaan jo valmiiksi. Tai nehän on jaettu jo aikaa sitten täällä suomi24:ssä.

• EpäilemättäNiin
        a---a kirjoitti:

Koko palstaan voi suhtautua huumorilla.

Itseasiassa koko palsta on parhaita internetin huumorisivustoja koska uskovaiset idiootit tietämättään ja tahtomattaan tekee siitä sellaisen.
        Kovin moni normaali ihminen ei varmastikaan tätä muuten lukisi, mutta oman mielenkiintoisen naurettavuutensa antaa juuri nuo houreet joita läheteään tänne täydellisenä tosiasioina. Epäilemättä ne uskovaisille sellaisia ovatkin, mutta se ei todista mitään koska synnynnäinen lapsenmielisyys ja uskonnollinen aivopesu on huono yhdistelmä joka on verrattavissa mielen sairastumiseen. Potilas ei siis suostu eikä kykene ymmärtämään omaa tilaansa, vaan kuvittelee itsensä erehtymättömän oikeassa olevaksi ja henkilökuntaa mitään tietämättömäksi.

• aattelepaite kirjoitti:

Kiitti kun valaisit. Aina ei voi olla kyllä varma täällä mistään. Näissä tempausketjuissahan sitä huumoria aina piisaa. :D Kauhea vääntö aina ja taivaspaikatkin jaetaan jo valmiiksi. Tai nehän on jaettu jo aikaa sitten täällä suomi24:ssä.

Mikset ota huomioon Luojan suunnitelmia ja aikatauluja?
        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa&kirjat=kr
        Ps. 139:16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
        2Moos:
        33:12 Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'
        33:13 Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."
        33:14 Hän sanoi: "Pitäisikö minun kasvojeni käymän sinun kanssasi ja minun viemän sinut lepoon?"
        33:15 Hän vastasi hänelle: "Elleivät sinun kasvosi käy meidän kanssamme, niin älä johdata meitä täältä pois.
        33:16 Sillä mistä muutoin tiedetään, että minä olen saanut armon sinun silmiesi edessä, minä ja sinun kansasi, ellei siitä, että sinä käyt meidän kanssamme, niin että me, minä ja sinun kansasi, olemme erikoiset kaikkien kansojen joukossa, jotka maan päällä ovat?"
        33:17 Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."
        33:18 Silloin hän sanoi: "Anna siis minun nähdä sinun kirkkautesi."
        33:19 Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."

• Morsiamen ylösotto perustuu haluun lähteä ja tahtoon päästä pois. Eli siinä täytyy tänään illalla alkava Tisha be Av 9. päivän tapahtuma, jossa tuo sama luku 2/10 täytyy kuin Omerin laseknnan ruokauhri "kaksi kakkua" synnissä leivottu parhaista jauhoista. Eli kun Mooses oli kansan kanssa ylittänyt Punaisen meren ja tullut luvatun maan eteen, hän lähetti jokaisesta sukukunnasta yhden vakoilijan tutustumaan luvattuun maahan ja tuomaan sitten uutisen miltä se näyttää. Nuo 12 vakoilijaa kävi ja palasi, joista vain KAKSI tahtoi mennä sinne. Muut KYMMENEN lähtivät tarpomaan erämaahan uhmamielellä, eikä Jumalan luvattu maa heille kelvannut. Sen seurauksena Jumala teki tuosta päivästä juutalaisille onnettomuuden päivän. Siitä tuli temppelinhävityksen päivä, joka myöhemmin oli kaikissa juutalaisia kohdanneissa päivissä "SE H-HETKI" eli molemmat temppelit tuhottiin tuona päivänä ja mm. holokausti alkoi tuona päivänä ja moni muu onnettomuus.
      Tämä sama pätee nyt kun puhutaan ylösotosta. Tälläkin on valtava määrä porukkaa jotka lähtevät suu mutrulla erämaahan, eikä luvattu maa edes kelpaa. He kieltävät morsiamen ylösoton ja lähtevät erämaahan.

• KTSEiKirj

Hei!
      Kööri lähtee lisäks siitä että suurin osa noista tempautuvista on kaiken lisäks helvettikelpoisuusiän alittavia lapsia, sikiöitä ja mikroskooppisen pieniä juuri hedelmöityneitä alkioita joten aikuisia tempautuvia ei liene kuin hädin tuskin satakunta.

• Pidä toi... ;)

• Pidätoi

Pidä toi teijjän lössi!
        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
        No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
        ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!
        KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!

• 4m23m1

totuusvoittaaaina
        22.5.2014 00:14

Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
        https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi

• helelelevetti

No ei niitä kummostakaan joukkoa temmattu.
      En ole ainakaan kuullut inahdustakaan mistään joukkotempaamisista mistään päin maailmaa?Ja kyllä minä sanoisin että ei kiitos, tällä kertaa. Mulla on niin paljon hommia täällä kesken etten jouda mihinkään paita päällä harppu kourassa haahuilemaan.
      Enkä kyllä muutenkaan hyvää tykkäis josta tuosta vaan tultais ja temmattais yhtään minnekään! Taivas tai ei. Enkä minä sinne edes halua! Eikö sitä kysytä!?

• Ilmoitit asian jo... eiköhäön se riitä. Tosin pienellä varauksella, koska saatat muuttaa vielä mielipidettäsi kun aikaa menee hieman ensin ja tulee ongelmat.

• a---a
        JarmoEklund kirjoitti:

Ilmoitit asian jo... eiköhäön se riitä. Tosin pienellä varauksella, koska saatat muuttaa vielä mielipidettäsi kun aikaa menee hieman ensin ja tulee ongelmat.

Paljonko on "hieman"? Päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia, kymmeniä vuosia, satoja, tuhansia...?

• a---a kirjoitti:

Paljonko on "hieman"? Päiviä, viikkoja, kuukausia, vuosia, kymmeniä vuosia, satoja, tuhansia...?

Tää on taas tätä tyypillistä ateistin typeriä kysymyksiä joilla on aina tietty haku päällä. Typerä kysymys kysymyksestä ja näsäviisas vastaus vastauksesta. Ei mitään halua saada keskutelua, vaan trollata.

• vanhakatti
        JarmoEklund kirjoitti:

Tää on taas tätä tyypillistä ateistin typeriä kysymyksiä joilla on aina tietty haku päällä. Typerä kysymys kysymyksestä ja näsäviisas vastaus vastauksesta. Ei mitään halua saada keskutelua, vaan trollata.

Toi Eklund ei tunnu tietävän minkälainen on typerä vastaus!

• a---a
        JarmoEklund kirjoitti:

On siis kaiketi oletettava, että vastaus on vähintäänkin tuhansia vuosia. Sitä lopullista ratkaisua kun on sukupolvi toisensa jälkeen odoteltu tulevaksi, eikä ole tullut. Ja jokainen sukupolvi on ollut täysin varma että se tulee ihan pian, vielä heidän elinaikanaan. Et tee poikkeusta.

• MahdotonTehtävä
        vanhakatti kirjoitti:

Toi Eklund ei tunnu tietävän minkälainen on typerä vastaus!

Miten idiootti niin suuren asian ymmärtäisi. Ainut tehtävä ja päämäärä näyttää olevan työntää paskaa palstalle vuodesta toiseen, kieroilla ja valehdella, keksiä selityksiä selitysten jälkeen omille tarinoilleen ja hyökätä jokaista vastaan joka vähänkään herra kusipäätä kritisoi. Pienintäkään itseensä kohdistuvaa arvostelua ei milloinkaan ole tapahtunut sen enemmän kuin virheidensä myöntämistä. Erittäin sairas persoona.

• MahdotonTehtävä kirjoitti:

Miten idiootti niin suuren asian ymmärtäisi. Ainut tehtävä ja päämäärä näyttää olevan työntää paskaa palstalle vuodesta toiseen, kieroilla ja valehdella, keksiä selityksiä selitysten jälkeen omille tarinoilleen ja hyökätä jokaista vastaan joka vähänkään herra kusipäätä kritisoi. Pienintäkään itseensä kohdistuvaa arvostelua ei milloinkaan ole tapahtunut sen enemmän kuin virheidensä myöntämistä. Erittäin sairas persoona.

Erittäin hyvin sanottu!

• Jormallakeittää
        JarmoEklund kirjoitti:

Kylläpäs se nyt kihoo kun itse on ensin ennustellut valtavasti päivämääriä ja yksikään ei ole toteutunut. Siksi nyt on aina käytävä henkilöön, asia-argumentteja ei ole ja salaa hävettää kun ei olekaan osannut ennustaa mitään vaikka Jumala itse on lähettänyt muka unet ja viestit.

• SuojissaOlen

Raamattua lukemalla tämä asia tulee usein eteen ja puheiksikin asti. Mutta ratkaisun tehneenä mittana, verokkina voisi olla vertaus lainattuun palautettavaan esineeseen tai tavaraan kuten öljylamppu, palautan sen takaisin uudella öljyllä täytetynä ladattunna ja uudella sydämellä siis palautan tuotteen parempana kuin annettaessa laina käyttööni.
      Normi elämään suhteutettuna, annan koko sytämmen Herran käyttöön ja sanon sydämmestäni Herra tee mitä teet tässä olen käytössäsi.
      Uskovana uskon tämän pelittävän.
      Harmi että tämä viisasten kirja on muuttunnu satukirjaksi ja satukirjaahan pitäisi lukea useampia kertoja keventääkseen kunkin omaa tilaansa ja pahaa oloa tästä synkeästä ympäristöstämme missä nyt elämme tuomalla siihen viisautta ja rohkaisua koko elämämme kaikille alueille.
      Siis tätä kirjaa luettaisiin enemmän jos se olisi satukirja tai fantasia kirja. Lue siis nyt raamattua jota kehoitan lukemaan saatuasi sen riparilta, kasteelle ja naimisiin mentyäsi, myös raamatun antaja tietää sen tekstin sisällön olevan täynnä totuutta joka aika ajoin tuntuu jopa itse kunki kohdalla kipuna sydämmen sopukoissa kasvumme tiellä mutta rohkaisee en käyttäjää.
      Uskon kautta pelastumme ja olemme taivastiellä siis kuka sen voi estää ollaksemme valmiina lähtöön kun aika on täysi ja kuuluu käskyhuuto tulkaa nouskaa luokseni.

• Kiitos ja amen Suojissa olen. "Yksin uskosta. Yksin armosta."
        https://www.youtube.com/watch?v=NLjXt7KxD4c
        Juud. 1:25 hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.

• Eiköhän_jätetä

Suosiolla ne tempaukset vaan painonnostajille jotka ne hallitsee.

• Caleb

Voi vittu sentään, nää avohoitopotilaat pitäis saada pois täältä.

• pelastuskiire

Ainutkertainen tapahtuma on todennäköisesti hallinnassa.Lihan vuoksi puntin pullistus ja punnerrus näytttää turhalta.

• Mikaele

Tiedän totuuden. Olen pohtinut tähän ikään mennessä jo todella paljon.

Lisätietoja päivällä

Mikaele

• Ääni

Ugh.
      Olen puhunut.

• Missä Raamatussa sanotaan että tempaus tapahtuu TAIVAASEEN? Ja mihin taivaaseen (1.-7.)? Ja missä sanotaan hääaterian olevan taivaassa, tempauksen jälkeen?

Ja sitä on turha alkaa arvuuttelemaan paljonko mistäkin tunnustuskunnasta temmataan, sen tietää sen tapahtumahetkellä vain Jumala.

• Freud118

Tällainen keskustelu on hyvä esimerkki siitä, kuinka uskonto on vaurioittanut psyykkeen ja saanut ihmisen vakavasti sairaaksi.

Sigmund Freud: https://fi.wikipedia.org/wiki/Uskonnon_alkuperä

Uskonnoilla ja mielisairauksilla on vahva lääketieteellinen korrelaatio.

• rahallinenrealisti

• FreudJaTiede

Perehdypä siihen, millä tavalla Freud perustelee näkemyksiään. Täyttääkö hänen perustelunsa tieteellisen todistelun periaatteet. Jos olet perehtynyt näihin periaatteisiin, niin sinun pitäisi heti huomata, että Freudin teoriat ovat jotain muuta kuin tiukan tieteellisiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10862
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7303
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5344
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      67
      5122
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4618
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4093
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2948
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2875
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2380
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2164
    Aihe