Kaikki naiset ovat samanlaisia

ATMaisteri

Palstakeskusteluissa on käynyt ilmi syy miksi ATM ei vain löydä naista, vaan myös jää pysyvästi ätmiksi. Syy : toiveikkuus. Jospa löytyisi erilainen nainen joka pitää erilaisesta kuin Saara, Minna tai Kristiina.

Naiset itse syöttävät tätä myyttiä: kyllä sinut joku haluaa, kyllä joku tykkää sinusta...

...mutta itse satun tykkäämään (tähän kuvaus piirteistä jotka kaikki naiset haluavat)

Kaikki naiset haluavat vahvan, itsevarman, korkean statuksen miehen joka viettelee ja ottaa naisen. Nämä piirteet voivat ilmetä työssä, baarissa, koulussa, harrastuksissa, jne monella tavalla. Status voi olla ammatti, keskustelun johtaminen kahvilassa, salin kovin jätkä, tai jopa yksinäinen ratsastaja joka tekee mitä haluaa.

Jos nainen kertoo olevansa se poikkeus, älkää uskoko yksisarviseen. Hän valehtelee, koska nainen kuvittelee mielessään vahvan miehen ja kertoo miten haluaisi tämän vahvan miehen käyttäytyvän.

On vain yksi miestyyppi jonka kaikki naiset haluavat vähän eri paketissa. Se kuinka paljon alfan piirteitä nainen vaatii, riippuu hänen tasostaan. Eli kauneudesta.

Olen itse havainnut tämän. Vasta päästyäni dominoivaan asemaan (kouluttajaksi), naiset alkoivat kiinnostua. Siitä huolimatta että olen muuten sama mies kuin ennen työsopimuksen allekirjoittamista.

65

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsis

Aloittajan teoria kusee. Ei suomalainen keskivertoäijä mikään alfa ole (millään mittarilla mitattuna), mutta kyllä sellainen itselleen naisen löytää.

• Keskivertoäijä

• No.jaa

On eri asia olla alfa ja omata alfaisia piirteitä. Mitä enemmän on niitä ilman, sitä enemmän saa olla rauhassa naisilta.

• No.jaa kirjoitti:

On eri asia olla alfa ja omata alfaisia piirteitä. Mitä enemmän on niitä ilman, sitä enemmän saa olla rauhassa naisilta.

Tuollaiset "alfamaiset piirteet" on ihan huuhaata. Eivät tarkoita ihmisellä mitään. Luultavasti parhaiten naisia viehättää, hyvän ulkonäön lisäksi, sosiaalisuus ja huumorintaju.

• Mitäsmitäshä
        outsider1 kirjoitti:

Tuollaiset "alfamaiset piirteet" on ihan huuhaata. Eivät tarkoita ihmisellä mitään. Luultavasti parhaiten naisia viehättää, hyvän ulkonäön lisäksi, sosiaalisuus ja huumorintaju.

Eli alfamaiset piirteet. Niitähän ovat mm miehekäs ulkonäkö, pituus, sosiaaliset taidot joilla hurmataan tai johdetaan ihmisiä, varakkuus, dominoiva luonne jne.

• Mitäsmitäshä kirjoitti:

Eli alfamaiset piirteet. Niitähän ovat mm miehekäs ulkonäkö, pituus, sosiaaliset taidot joilla hurmataan tai johdetaan ihmisiä, varakkuus, dominoiva luonne jne.

Itse asiassa naiset suosivat feminiinisiä kasvonpiirteitä miehessä.

• voikokertoa
        outsider1 kirjoitti:

Itse asiassa naiset suosivat feminiinisiä kasvonpiirteitä miehessä.

Miksi näin?

• voikokertoa kirjoitti:

Miksi näin?

En tiedä.

• Surrurrururuuu

Samaa ininää, eri paketis.

• Ceehookoo

Mikä on paketis? Joku teinijuttu?

• Ex__PUA

Olen itse nauttinut erään työyhteisön antamasta status-ihailusta, ja voin vahvistaa että naisten pinnallisuuden; sellaista säihkysilmäistä ihailua, vaikka he eivät edes tunteneet minua.

Naisen eläimellisyys on kivikaudelta.

• ei.uskota

Ex-PUAa ei ihaile kukaan edes täällä palstalla (irl varmaan vielä epätodennäköisempää), vaikka yrittää olla täällä kuin jokin osaamattomien neuvoja. Yhtä saamaton naisten kanssa taatusti kuin kaikki muutkin palstamiehet.

• Säihkysilmä22v

Vielä vähemmän säihkysilmiä, kun oppivat puan tuntemaan.

• NjäyhNjäyh

Ihan samanlaisia elukoitahan me miehetkin ollaan. Silmät kiiluen tuijotellaan kauniita naisia. Jotkut sankarit jopa lähettelevät mulkunkuviaan tuntemattomille naisille pillun toivossa.

• Ex__PUA
        ei.uskota kirjoitti:

Ex-PUAa ei ihaile kukaan edes täällä palstalla (irl varmaan vielä epätodennäköisempää), vaikka yrittää olla täällä kuin jokin osaamattomien neuvoja. Yhtä saamaton naisten kanssa taatusti kuin kaikki muutkin palstamiehet.

Uskottele niin itsellesi.

Itse asiassa, minä ja Ikis olemme ainoat joille naiset ovat jopa tälllä palstalla osoittaneet kiinnostuksensa.

Minun kohdalla liha on vähäsen heikompi, sillä Ikis ei ole suostunut seksiin palstan ulkopuolella, mutta itse olen. (Kun sielläkin tulee näitä ehdottelijoita).

• Ex__PUA
        Säihkysilmä22v kirjoitti:

Vielä vähemmän säihkysilmiä, kun oppivat puan tuntemaan.

Itse asiassa, sillä ei ole mitään väliä, kunhan olen saanut. :D

Mutta tosiasiassa saan todennäköisemmin aina silloin mitä ennemmän nainen tutustuu minuun.

Joten, so what?

• Löpinää
        Ex__PUA kirjoitti:

Itse asiassa, sillä ei ole mitään väliä, kunhan olen saanut. :D

Mutta tosiasiassa saan todennäköisemmin aina silloin mitä ennemmän nainen tutustuu minuun.

Joten, so what?

Löpinää. Ei kukaan palstalla ole niin tyhmä että uskoisi kaikkia juttujasi.

• hohhoijaaaaaa
        ei.uskota kirjoitti:

Rasittava kusipäähän tuo ukko on. Ellääpi huomiosta.

• Nnnnainneeen
        Ex__PUA kirjoitti:

Uskottele niin itsellesi.

Itse asiassa, minä ja Ikis olemme ainoat joille naiset ovat jopa tälllä palstalla osoittaneet kiinnostuksensa.

Minun kohdalla liha on vähäsen heikompi, sillä Ikis ei ole suostunut seksiin palstan ulkopuolella, mutta itse olen. (Kun sielläkin tulee näitä ehdottelijoita).

"Minun kohdalla liha on vähäsen heikompi, sillä Ikis ei ole suostunut seksiin palstan ulkopuolella, mutta itse olen. "
        Oletko siis pettänyt Ikistä? En tiennytkään että tälläkin palstalla harrastetaan seksiä, luulin että vain noilla k18 seksipalstoil.
        Turvallisempaahan se on harrastaa seksiä vain palstalla niin ei tauditkaan tartu eikä tule sydänsuruja.

• Ex__PUA
        Löpinää kirjoitti:

Löpinää. Ei kukaan palstalla ole niin tyhmä että uskoisi kaikkia juttujasi.

Heikko vastaus. Se vain osoittaa kieltämisen tilan, mutta ei millään tavalla kumoa sitä mitä sanon.

• Ex__PUA
        Nnnnainneeen kirjoitti:

"Minun kohdalla liha on vähäsen heikompi, sillä Ikis ei ole suostunut seksiin palstan ulkopuolella, mutta itse olen. "
        Oletko siis pettänyt Ikistä? En tiennytkään että tälläkin palstalla harrastetaan seksiä, luulin että vain noilla k18 seksipalstoil.
        Turvallisempaahan se on harrastaa seksiä vain palstalla niin ei tauditkaan tartu eikä tule sydänsuruja.

Homottelua shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen muodossa.

Oletko tyhmä, kiimavittu?

• kodfnkmd
        Ex__PUA kirjoitti:

Heikko vastaus. Se vain osoittaa kieltämisen tilan, mutta ei millään tavalla kumoa sitä mitä sanon.

Yritäpä tuokin kieltää ja osoittaa valheeksi. "Ex-PUAa ei ihaile kukaan edes täällä palstalla (irl varmaan vielä epätodennäköisempää), vaikka yrittää olla täällä kuin jokin osaamattomien neuvoja. Yhtä saamaton naisten kanssa taatusti kuin kaikki muutkin palstamiehet."

• Koponendgfd
        Ex__PUA kirjoitti:

Homottelua shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen muodossa.

Oletko tyhmä, kiimavittu?

Nyaah iso mies. "Homottelua shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen muodossa"

Itkupilli.

• Ex__PUA
        kodfnkmd kirjoitti:

Yritäpä tuokin kieltää ja osoittaa valheeksi. "Ex-PUAa ei ihaile kukaan edes täällä palstalla (irl varmaan vielä epätodennäköisempää), vaikka yrittää olla täällä kuin jokin osaamattomien neuvoja. Yhtä saamaton naisten kanssa taatusti kuin kaikki muutkin palstamiehet."

Että sinä olet kyllä tyhmä. Sinun tehtävänäsi on todistaa tuo oikeaksi, muuten se ei ole muuta kuin kateellisten epätoivoista panettelua ja itselleen vakuuttelemista.

Ja pikemminkin todiste siitä, että olen voittanut.

• zszxasxsxsxs
        kodfnkmd kirjoitti:

Pullan pitäisi vaihtaa pikkuhiljaa lääkitys. Punaiset ja siniset ei tehoa. Pitäisiköhän kokeilla välillä vaikka keltaisia? Pullan neuvot on yhtä tyhjän kanssa, jos ne toimisi, ei kai sillä olisi aikaa täällä ruikuttaa päivästä toiseen naisten pahuutta. Poika parka on ihan kujalla.

• Minäkin ihailen sinun palsta dominointia:)
        Tähti-Silmin ;D

• Ex__PUA
        Koponendgfd kirjoitti:

Nyaah iso mies. "Homottelua shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen muodossa"

Itkupilli.

Ja taas tyhmä huora näyttää henkisen tasonsa ja keskustelukykynsä.

Lällättelyä, vieläpä siltä pohjalta että paskahousutädin mukaan hyvä keskustelija on se joka ei osaa keskustella, vaan huutelee puskista.

Kuinka vitun tyhmä sinä voit oikein olla?

• Ex__PUA
        zszxasxsxsxs kirjoitti:

Pullan pitäisi vaihtaa pikkuhiljaa lääkitys. Punaiset ja siniset ei tehoa. Pitäisiköhän kokeilla välillä vaikka keltaisia? Pullan neuvot on yhtä tyhjän kanssa, jos ne toimisi, ei kai sillä olisi aikaa täällä ruikuttaa päivästä toiseen naisten pahuutta. Poika parka on ihan kujalla.

Ja lisää puskista ampumista ja sen todistamista mitä olen sanonut naisist - tyhmä kurppa on kyllin tyhmä antamaan elävän esimerkin.

Todista etteivät ohjeeni toimi ja anna ohjeita jotka toimivat.

Tyypillinen tyhmä huora, uikuttaa

• Ex__PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Minäkin ihailen sinun palsta dominointia:)
        Tähti-Silmin ;D

:D Olet sinä sellainen!

Onko myös tissisi olleet raskaina, vai painaviksiko sinä niitä kehuskelit jossain toisaalla? Uskon että tämä voimallinen dominaationi tuntuu niissä saakka!

Olen näiden kurppien keskuudessa, kuin ahma kanalassa. >:D Buhahahaha!

• Ex__PUA kirjoitti:

:D Olet sinä sellainen!

Onko myös tissisi olleet raskaina, vai painaviksiko sinä niitä kehuskelit jossain toisaalla? Uskon että tämä voimallinen dominaationi tuntuu niissä saakka!

Olen näiden kurppien keskuudessa, kuin ahma kanalassa. >:D Buhahahaha!

Uuuh. Jotain tuntemuksia sinä saat aikaan minun " kehossani" joten kyllä tuntuu täällä saakka ;p
        Auta armias jos oltaisiin lähekkäin, mitäköhän mun " t...." kävisi :O

• Mies32veee

Näin asia ikävä kyllä on - aina ollut. Koska nainen - simpukka. Yhtä turha.

Synnyttämiseen oivallinen välinestö. Kaiken tuskan se tuottaa - kaiken se kestää(kestätkö sinä miehenä?)

Taso missä minä henkisesti ja älyllisesti nytkin vaellan, niin ei, ei yksikään nainen ymmärtäisi sitä. Ja olen yrittänyt, mutta eivät vain pysty, kykene siihen. Olen sosiaalisen median kielellä heille "outo". Ja heille haluan olla oudoin ja friikein - olemalla oma itseni.

Yksin on tuskallista olla kaikkien näiden vuosien jälkeen. Se on helppoa kun viet roskat, menet töihin. Mutta läheisyyttä, ihanalta tuoksuvan naisen läheisyyttä ihan siinä nuuhkittavana vain kaipaa niin paljon. Ei kuten tämän maailman rumat simpukat sitä tarjoavat - suurimmalle raha(fame)possulle.

Ja siksi minä ja ehkä Hämis olemme ilman naisia.

Ehkä mulla oli 200naista. Tänä vuonna vain 1.

Tämä polku on niin rauhallinen ja levollinen - kysyessäni jos kuolisin oman käden kautta.

• Naiset ymmärrettävästi haluaa alfan perintötekijät jälkeläisilleen. Sille ei voi mitään.

Miksi nainen synnyttäisi ätmin, joka ei pysty edelleen jatkamaan sukua? Se olisi Darwinilaisittain itsemurha.

• näin

Se mitä naiset haluavat ja mitä miehet kuvittelevat naisten haluavan, ovat kyllä aivan eri asia.

• näin kirjoitti:

Se mitä naiset haluavat ja mitä miehet kuvittelevat naisten haluavan, ovat kyllä aivan eri asia.

En siis tarkoita naisten toimivan tietoisesti, mutta suvun jatkamisen ja ikiaikainen paine ajaa valintaan. Samoin miehellä on jatkuva tarve levittää perimäänsä mahdollisimman monelle synnyttäjälle - sitä on hankala vastustaa.

• Mies32veee

Koska ämmä tekee lapsen rakkaudesta. Ei siksi että se jaksaa vaihtaa sen paskavaippoja vanhiksessa. ouch

Nainen kiinnostuisi myös näistä "muista" ja oppisi syventymään heidän naisvihamieliseen kulttuuriinsa. Kuten klassisen kaunis: "hei naisasialuuseri, voinko laittaa oman lakanan jonka voimme jakaa"

Alfoja kaikki miehet jotka täällä kirjoittaa. Niitä todellisia.

• Älyn.Eliitti
        näin kirjoitti:

Niinpä, ihmetyttää vain kun naiset eivät sitten kerro mitä oikeasti haluavat, ei miehetkään sentään ajatuksenlukijoita ole.
        Sinkkumiehiä kiinnostaisi kuulla mahdollisimman monelta naiselta, mitä he haluavat; saisimmeko mielipiteitänne asiaan, naiset?

• atännä
        Älyn.Eliitti kirjoitti:

Niinpä, ihmetyttää vain kun naiset eivät sitten kerro mitä oikeasti haluavat, ei miehetkään sentään ajatuksenlukijoita ole.
        Sinkkumiehiä kiinnostaisi kuulla mahdollisimman monelta naiselta, mitä he haluavat; saisimmeko mielipiteitänne asiaan, naiset?

Aivan jokainen nainen haluaa eri asioita. Ehkä joillain on samalla tavalla nimettyjä haluja, mutta jokaisella on niille erilaisia määritelmiä. Eihän jokainen mieskään halua samanlaista naista.

Ole siis oma itsesi. Vai aiotko oikeasti muuttua joksikin muuksi sen mukaan, mitä joku yksittäinen nainen miehessä arvostaa?

• all.lies
        atännä kirjoitti:

Aivan jokainen nainen haluaa eri asioita. Ehkä joillain on samalla tavalla nimettyjä haluja, mutta jokaisella on niille erilaisia määritelmiä. Eihän jokainen mieskään halua samanlaista naista.

Ole siis oma itsesi. Vai aiotko oikeasti muuttua joksikin muuksi sen mukaan, mitä joku yksittäinen nainen miehessä arvostaa?

"Aivan jokainen nainen haluaa eri asioita.
        Ole siis oma itsesi."

Jälleen esimerkki naisten neuvoista jotka on a) valheita b) hyödyttömiä.
        Asia on oikeasti näin:
        "Women never have feelings directly for a man - only feelings related to how he makes her perceived by others.
        It's not about what you truly are but how you falsely appear that ultimately attracts women"

• Älyn.Eliitti
        atännä kirjoitti:

Asiaa puhut, siinä mielessä, että jos muuta esittämällä saa vaimon, niin, sitten pitää esittää lopun ikänsä ja se ei kyllä tuo onnea. Tarkoitin enemmänkin sitä, miten ja missä naiset haluaisivat heitä lähestyttävän, että pääsisi tutustumaan haluaako, nainen hänen kaltaistaan miestä ja pitääkö mies tästä naisesta. Kovin nopeasti ei toisen luonteesta pysty tekemään varmoja johtopäätöksiä. Esim itsessäni on niin monia luonteenvivahteita, että minun hyvin tuntemiseen menee pidempi aika kuin keskivertomiehen, niin mitä naiset haluaisivat alussa tietää? Itse kannattaisin, että olisi nykyistä hyväksytympää treffailla useita samanaikaisesti ja sopia treffit kerrallaan tavataanko uudestaan, ja voishan sinkkuna olla haluavat naiset myös treffailla, jos treffiseuraa haluvat vaik kaveripohjalta. Enkä tarkoita että tässä vaihees pitäs välttämättä seksiä harrastaa vaan mitä nyt kukakin haluaa. Mut, jos täs vaihees seksiä, niin suojattuna, ei oo muuten oikein muita treffikumppaneita kohtaan!

Arvostaisin kovasti, jos kertoisit oman mielipiteesi näihin kysymyksiin?

• höpsis
        all.lies kirjoitti:

Ole siis oma itsesi."

Asia on oikeasti näin:
        "Women never have feelings directly for a man - only feelings related to how he makes her perceived by others.
        It's not about what you truly are but how you falsely appear that ultimately attracts women"

Jos tuo englannin kielinen höpinä olisi totta, ei yksikään avioliitto kestäisi, sillä arjessa tarvitaan kyllä ihan oikeaa rakkautta, jotta selvitään yhdessä kaikesta siitä mitä elämä eteen heittää.

• atännä
        all.lies kirjoitti:

Ole siis oma itsesi."

Asia on oikeasti näin:

Jaha, vai tällä linjalla, kieltoreaktio.

Mitä piirteitä sinä arvostat, millainen haluaisit olla? No vahvista niitä itsessäsi! Sillä saat samoja asioita arvostavan naisen (naisia) kiinnostumaan itsestäsi enemmän kuin mitä tällä hetkellä.

Jos se tieto ei kelpaa, että jokainen on oma yksilö ja erilainen, niin miksi edes kysyä... Omalla logiikallasi, että kaikki ovat samanlaisia, etsit tietysti omaa klooniasi, eikö niin?

• Älyn.Eliitti
        atännä kirjoitti:

Mitä piirteitä sinä arvostat, millainen haluaisit olla? No vahvista niitä itsessäsi! Sillä saat samoja asioita arvostavan naisen (naisia) kiinnostumaan itsestäsi enemmän kuin mitä tällä hetkellä.

Jos se tieto ei kelpaa, että jokainen on oma yksilö ja erilainen, niin miksi edes kysyä... Omalla logiikallasi, että kaikki ovat samanlaisia, etsit tietysti omaa klooniasi, eikö niin?

Kiitos Atännä, toi oli tosi hyvä neuvo! <3

• atännä
        Älyn.Eliitti kirjoitti:

Asiaa puhut, siinä mielessä, että jos muuta esittämällä saa vaimon, niin, sitten pitää esittää lopun ikänsä ja se ei kyllä tuo onnea. Tarkoitin enemmänkin sitä, miten ja missä naiset haluaisivat heitä lähestyttävän, että pääsisi tutustumaan haluaako, nainen hänen kaltaistaan miestä ja pitääkö mies tästä naisesta. Kovin nopeasti ei toisen luonteesta pysty tekemään varmoja johtopäätöksiä. Esim itsessäni on niin monia luonteenvivahteita, että minun hyvin tuntemiseen menee pidempi aika kuin keskivertomiehen, niin mitä naiset haluaisivat alussa tietää? Itse kannattaisin, että olisi nykyistä hyväksytympää treffailla useita samanaikaisesti ja sopia treffit kerrallaan tavataanko uudestaan, ja voishan sinkkuna olla haluavat naiset myös treffailla, jos treffiseuraa haluvat vaik kaveripohjalta. Enkä tarkoita että tässä vaihees pitäs välttämättä seksiä harrastaa vaan mitä nyt kukakin haluaa. Mut, jos täs vaihees seksiä, niin suojattuna, ei oo muuten oikein muita treffikumppaneita kohtaan!

Minä en haluaisi tapailla kuin yhtä kerrallaan. Jos selviäisi, että toinen treffailee muita samaan aikaan, se tutustuminen loppuisi just siihen.

Ihmisille voi jutella missä tahansa. Yhdenkään tuntemattoman iskuyrityksiin en lämpene. Pitää ensin olla tuttu, ja mun mielestäni se lähempikin tutustuminen alkaa ihan omalla painollaan, sen kyllä tietää onko sitä oikeanlaista kipinää.

Tämä on siis vain minun mielipiteeni, en puhu kenenkään toisen naisen puolesta.

• Älyn.Eliitti
        atännä kirjoitti:

Minä en haluaisi tapailla kuin yhtä kerrallaan. Jos selviäisi, että toinen treffailee muita samaan aikaan, se tutustuminen loppuisi just siihen.

Ihmisille voi jutella missä tahansa. Yhdenkään tuntemattoman iskuyrityksiin en lämpene. Pitää ensin olla tuttu, ja mun mielestäni se lähempikin tutustuminen alkaa ihan omalla painollaan, sen kyllä tietää onko sitä oikeanlaista kipinää.

Tämä on siis vain minun mielipiteeni, en puhu kenenkään toisen naisen puolesta.

Kiitos Atänna! Tarkoitin sitä, että muut tietäisivät, että treffaillaan myös muita samanaikaisesti, ei siis salaa. Toi on kyllä fiksua, ettei lämpene toiselle, ennen kuin on tuttu. Naisilla on parempi sosiaalinen äly kuin miehillä, niin saattavat huomata ton kipinän paremmin, kuin miehet varsinkin jos ei oo miehellä seurustelukokemusta, mut kai sitä mies voi kysyä, jos ei muuten tiedä. Epäilen myös, että naisten tyly linja miesten tutustumisyrityksiä kohtaan, johtuu aika pitkälti siitä, että jos nainen suostuu yksille treffeille tai on edes ystävällinen miehelle, niin monet miehet alkavat vaatia kaikenlaista... olen huomannu, että tuntematonta naista on tosi vaikea saada kotiini drinkille, vaikka kuinka vain haluisi jutella ja rauhassa tutustua.
        Mut tutumman naisen kaa nää ei olis niin pahoja ongelmia.

• Nnnaiiinennnnn
        Älyn.Eliitti kirjoitti:

"pidempi aika kuin keskivertomiehen, niin mitä naiset haluaisivat alussa tietää?"
        Luettuasi tekstin en kyllä halua tietää enää mitään Sinusta mutta jos puhutaan keskivertomiehestä niin kiinnostaa ura, perhesuhteet, kaverit, unelmat, harrastukset, mielenkiinnonkohteet. Monet miehet tekevät sen virheen että kertovat vain itsestään. Ainakin jokainen rakastamani mies on 99% kiinnostunut minusta ja minun asioista ja sen 1% voi kertoilla itsestään. Sen kyllä huomaa onko mies aidosti kiinnostunut naisen elämästä. (Huom. Ei naisen pillusta)

"Itse kannattaisin, että olisi nykyistä hyväksytympää treffailla useita samanaikaisesti".

Suosittelen pitämään ajatuksesi omanasi tai liittymään Kolmen kimppa ry yhdistykseen ja pysyttelemään normaalien ihmisten tavoittelemattomissa. Kun löydät sen oikean, et enää halua treffailla muita. Jollei löydä, voit toki loppuelämäsi treffailla ketä tahansa mutta muut sinun kanssasi aikaa tuhlaavat jos suostuvat tapailemaan sinua jatkossa.

"Mut, jos täs vaihees seksiä, niin suojattuna, ei oo muuten oikein muita treffikumppaneita kohtaan!"

Niin...kuka vittu haluaa miehen jolla on samaan aikaan useita seksikumppaneita. No, panoksi ehkä paremman puutteessa muttei sellasta miestä voi kunnioittaa. Olet kuvottava yksilö, en ikinä lähtisi moneen seksisuhteeseen samaan aikaan ja mikä nolointa -kertomaan siitä internetissä.

• Jlnjpnpkn
        Älyn.Eliitti kirjoitti:

Kiitos Atänna! Tarkoitin sitä, että muut tietäisivät, että treffaillaan myös muita samanaikaisesti, ei siis salaa. Toi on kyllä fiksua, ettei lämpene toiselle, ennen kuin on tuttu. Naisilla on parempi sosiaalinen äly kuin miehillä, niin saattavat huomata ton kipinän paremmin, kuin miehet varsinkin jos ei oo miehellä seurustelukokemusta, mut kai sitä mies voi kysyä, jos ei muuten tiedä. Epäilen myös, että naisten tyly linja miesten tutustumisyrityksiä kohtaan, johtuu aika pitkälti siitä, että jos nainen suostuu yksille treffeille tai on edes ystävällinen miehelle, niin monet miehet alkavat vaatia kaikenlaista... olen huomannu, että tuntematonta naista on tosi vaikea saada kotiini drinkille, vaikka kuinka vain haluisi jutella ja rauhassa tutustua.
        Mut tutumman naisen kaa nää ei olis niin pahoja ongelmia.

"Tarkoitin sitä, että muut tietäisivät, että treffaillaan myös muita samanaikaisesti, ei siis salaa. "

Tossahan upea alku seurustelle ja perheen perustamiselle. Jos mulle selviäis et mies tapailee muita niin menis maku välittömästi ja en enää häntä vois seksiin kelpuuttaa. Koska hän on fiksu ja tietää tämän että suurin osa on yksiavioisia ja haluaa olla vain rakastamansa ihmisen kanssa, hän on aina ollut 100% hiljaa muista naisista. Äidistä ja siskostaan puhuu mutta ketään muuta naista ei ole ikinä esiintynyt hänen puheissaan, koska hän sanomattakin sen tietää että mua alkaa kuvottaa jos ilmenee että hän panee muitakin. Romanssi muuttuu performanssiksi.

• 1212
        näin kirjoitti:

Oikeammin voisi sanoa että se mitä naiset haluavat ja mitä naiset kuvittelevat haluavansa, on aivan eri asia.

• 1212
        atännä kirjoitti:

Nyt viittaat makuasioihin.

Se mistä ap kirjoitti on universaalit asiat. Koska olet nainen, haluat itsevarman miehen joka antaa sinulle tunteen voimasta ja kyvykkyydestä hankkia resursseja. Se haluatko eräjorman, tehtaanjohtajan vai rikollisjengiläisen, on makuasia. Hienosäätö ei auta jos naisen primitiiviset vaistot sanovat että mies on heikko.

Vai miten on ätännä, kiinnostaisiko mies joka:
        - ei ole itsevarma
        - antaa naisen viedä
        - ei tunnu vahvalta suojelijalta
        - on hierarkiassa toisia miehiä alempana (töissä, harrastuksissa, jne)
        - on fyysisesti heiveröinen

Alkaako vastauksesi sanoilla;
        "no minä ainakin haluan..."

• Kimi.Häkä.Räikkönen
        Jlnjpnpkn kirjoitti:

"Tarkoitin sitä, että muut tietäisivät, että treffaillaan myös muita samanaikaisesti, ei siis salaa. "

Tossahan upea alku seurustelle ja perheen perustamiselle. Jos mulle selviäis et mies tapailee muita niin menis maku välittömästi ja en enää häntä vois seksiin kelpuuttaa. Koska hän on fiksu ja tietää tämän että suurin osa on yksiavioisia ja haluaa olla vain rakastamansa ihmisen kanssa, hän on aina ollut 100% hiljaa muista naisista. Äidistä ja siskostaan puhuu mutta ketään muuta naista ei ole ikinä esiintynyt hänen puheissaan, koska hän sanomattakin sen tietää että mua alkaa kuvottaa jos ilmenee että hän panee muitakin. Romanssi muuttuu performanssiksi.

Kyllähän suominaiset kunnioittaa rikollisia somaleita, jotka panee mahdollisimman monta suomipimppaa vaikka väkisin, kun melkein kaikki suomimiehet on naisten tahdottomia sätkynukkeja, kuka nainen sellasta "miestä" haluis?

• Kimi.Häkä.Räikkönen

naisten valta perustuu, just siihen, että melkein kaikki suomimiehet on tahdottomia naisten sätkynukkeja, jotka tekee mitä tahansa kenenkä tahansa naisen takia. Eikä, niil ole mitään kritiikkiä tai tasovaatimuksia naisten suhteen, vaan kuka tahansa tuheron kantaja kelpaa ja hänen takiaan ollaan valmiit tekemään mitä tahansa! Eikai kukaan nainen tollasta miestä haluu?

• atännä
        1212 kirjoitti:

Nyt viittaat makuasioihin.

Se mistä ap kirjoitti on universaalit asiat. Koska olet nainen, haluat itsevarman miehen joka antaa sinulle tunteen voimasta ja kyvykkyydestä hankkia resursseja. Se haluatko eräjorman, tehtaanjohtajan vai rikollisjengiläisen, on makuasia. Hienosäätö ei auta jos naisen primitiiviset vaistot sanovat että mies on heikko.

Vai miten on ätännä, kiinnostaisiko mies joka:
        - ei ole itsevarma
        - antaa naisen viedä
        - ei tunnu vahvalta suojelijalta
        - on hierarkiassa toisia miehiä alempana (töissä, harrastuksissa, jne)
        - on fyysisesti heiveröinen

Alkaako vastauksesi sanoilla;
        "no minä ainakin haluan..."

On se näköjään vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät arvosta samoja asioita.

Minä _toivoisin_ löytäväni kumppanin, jonka kanssa _minun_ olisi hyvä olla. En etsi näyttelyesinettä muita varten. Jos tuo ei muuten mene jakeluun, niin ajattele sitten niin että minä olen viallinen noin niinkuin universaalisti :)

• 1212
        atännä kirjoitti:

On se näköjään vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät arvosta samoja asioita.

Minä _toivoisin_ löytäväni kumppanin, jonka kanssa _minun_ olisi hyvä olla. En etsi näyttelyesinettä muita varten. Jos tuo ei muuten mene jakeluun, niin ajattele sitten niin että minä olen viallinen noin niinkuin universaalisti :)

Ymmärrämme kyllä.

Joku haluaa kumppanin jota esitellä muille, toinen ei välitä siitä mitä muut ajattelevat.
        Joku nai kumppanin rahan perusteella, toinen ei välitä rahasta.

...mutta molemmat päätyvät haluamaan saman miehen. Mitä väliä sillä on ajatteleeko rationaalisesti haluavansa statusmiehen vai luotaako vaistoihinsa, jotka ohjaavat haluamaan statusmiehen? Mitä väliä sillä on haluaako vahvan miehen jota muut kunnioittavat, vai vahvan miehen jota itse kunnioittaa?

Tuntematta sinuakaan ollenkaan, tiedän että haluat saman miehen kuin muutkin naiset. Muistaakseni kuuluit samaan eräjormakategoriaan kuin esim. stellaria81, mikä tarkoittaa että haluat miehen joka on:

- itsevarma (universaali vaatimus)
        - rento (universaali vaatimus: vahvat saalistajat ovat rentoja, heikot saalistettavat pälyileviä)
        - fyysisesti vahvahko ja sinua isompi (universaali vaatimus, mies isompi ja vahvempi kuin nainen itse)
        - rohkea (universaali vaatimus, rohkea kaataa leijonan)
        - osaava (perinteisissä ns. miesten hommissa)
        - ei välttämättä rikas tms, mutta ei myöskään toisten määräiltävänä ja pompotettavana (sosiaalinen status; tässä veikkaan että vaadit muita vähemmän, mitä taas kompensoi fyysiseen kuntoon liittyvät vaatimukset)
        - jne

Jo täysin olemattomilla tiedoilla voimme 99,99% varmuudella päätellä miesmakusi. Miksi? Koska niin kuin ap osuvasti kirjoitti, kaiki naiset ovat samanlaisia.

• Ex__PUA
        höpsis kirjoitti:

Jos tuo englannin kielinen höpinä olisi totta, ei yksikään avioliitto kestäisi, sillä arjessa tarvitaan kyllä ihan oikeaa rakkautta, jotta selvitään yhdessä kaikesta siitä mitä elämä eteen heittää.

Puolet liitoist päättyy eroon.

75% niiden hakijoista on naisia.

Että taisi osua ja upota.

• atännä
        1212 kirjoitti:

Ymmärrämme kyllä.

Joku haluaa kumppanin jota esitellä muille, toinen ei välitä siitä mitä muut ajattelevat.
        Joku nai kumppanin rahan perusteella, toinen ei välitä rahasta.

...mutta molemmat päätyvät haluamaan saman miehen. Mitä väliä sillä on ajatteleeko rationaalisesti haluavansa statusmiehen vai luotaako vaistoihinsa, jotka ohjaavat haluamaan statusmiehen? Mitä väliä sillä on haluaako vahvan miehen jota muut kunnioittavat, vai vahvan miehen jota itse kunnioittaa?

Tuntematta sinuakaan ollenkaan, tiedän että haluat saman miehen kuin muutkin naiset. Muistaakseni kuuluit samaan eräjormakategoriaan kuin esim. stellaria81, mikä tarkoittaa että haluat miehen joka on:

- itsevarma (universaali vaatimus)
        - rento (universaali vaatimus: vahvat saalistajat ovat rentoja, heikot saalistettavat pälyileviä)
        - fyysisesti vahvahko ja sinua isompi (universaali vaatimus, mies isompi ja vahvempi kuin nainen itse)
        - rohkea (universaali vaatimus, rohkea kaataa leijonan)
        - osaava (perinteisissä ns. miesten hommissa)
        - ei välttämättä rikas tms, mutta ei myöskään toisten määräiltävänä ja pompotettavana (sosiaalinen status; tässä veikkaan että vaadit muita vähemmän, mitä taas kompensoi fyysiseen kuntoon liittyvät vaatimukset)
        - jne

Jo täysin olemattomilla tiedoilla voimme 99,99% varmuudella päätellä miesmakusi. Miksi? Koska niin kuin ap osuvasti kirjoitti, kaiki naiset ovat samanlaisia.

Väärin nyt kuitenkin meni ;)

• Älyn.Eliitti kirjoitti:

Hyvä kysymys :)
        En ennen miettinyt , että minkälaisen miehen halua.
        Olen mennyt pää kolmantena jalkana suhteeseen "rakastumalla" mieheen!
        Nyt kun ikää on jo sopivasti, niin olen alkanut asettamaan rajoja minkälainen ei sovi.
        Eli sanon nou alkoholille , tupakalle .
        Miehen pitää olla henkinen ja itsestään huolta pitävä joka näyttää tunteensa.
        Mielellään luontoihminen.
        Hänen tulee ymmärtää herkkää naista.
        Ei minulla ole sen kummempia vaatimuksia.

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Hyvä kysymys :)
        En ennen miettinyt , että minkälaisen miehen halua.
        Olen mennyt pää kolmantena jalkana suhteeseen "rakastumalla" mieheen!
        Nyt kun ikää on jo sopivasti, niin olen alkanut asettamaan rajoja minkälainen ei sovi.
        Eli sanon nou alkoholille , tupakalle .
        Miehen pitää olla henkinen ja itsestään huolta pitävä joka näyttää tunteensa.
        Mielellään luontoihminen.
        Hänen tulee ymmärtää herkkää naista.
        Ei minulla ole sen kummempia vaatimuksia.

Eli et enää halua jälkikasvua, joka saisi uuden kumppanisi geenit?

• he-ma kirjoitti:

Eli et enää halua jälkikasvua, joka saisi uuden kumppanisi geenit?

Ne ajat ovat jo jääneet taa, en enää tee lapsia :) näin on hyvä jatkossakin.
        Nyt keskityn omaan hyvinvointiin.

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Ne ajat ovat jo jääneet taa, en enää tee lapsia :) näin on hyvä jatkossakin.
        Nyt keskityn omaan hyvinvointiin.

Teitkö lapset alfamiehen kanssa?

• he-ma kirjoitti:

Teitkö lapset alfamiehen kanssa?

Lapsellani on hyvät geenit :D

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Lapsellani on hyvät geenit :D

Niin arvelinkin, samoin on mun lapsilla.

• he-ma kirjoitti:

Niin arvelinkin, samoin on mun lapsilla.

Lapseni on perinyt mun älyni,
        vahvuuteni, taitellisuuteni
        jos ne nyt pystyy perimään siitä en ole ihan varma.
        Joku viisas varmaan tietäis :) tiiätkö sä ?

• etsin_tavista

Jos naiset haluaisivat vain komeita ja menestyneitä (älykkäitä), niin silloinhan evoluutio ajaisi tilanteen siihen, että meillä Suomessa olisi vain erittäin kauniita ihmisiä, joiden kyvyt olisivat sellaisia, että niillä menestytään (esim. ahkeruus, äly, johtajaominaisuudet).

Ihan kuka tahansa näkee kuitenkin, että meillä Suomessa nimenomaan tavalliset ihmiset lisääntyvät. Suurin osa ihmisistä on kaupan kassoja, rakennusmiehiä, lastenhoitajia, autokuskeja jne. Ulkonäkökin on suurimmaksi osaksi keskenkertaista samoin äly.

Evoluutionäkökulmasta voisi ajatella niin, että eihän se ole ihmiskunnan etu, jos nainen esimerkiksi tarkoituksella etsii pitkäaikaistyötöntä, laiskaa, tyhmää, vastenmielisen näköistä, ilkeää, sosiaalisesti kyvytöntä ja moniongelmaista (päihdeongelma, ADHD, laaja-alaisia oppimisvaikeuksia) miestä lastensa isäksi, sillä osa noista ominaisuuksista on periytyviä. Ihan tavallisen lapsen kasvattaminen on kovaa työtä, mutta vaikkapa ylivilkkaan lapsen kasvattaminen on todella vaikeaa ja vielä jos lapsella paljastuu oppimisvaikeuksia, niin vanhemmalta vaaditaan todella paljon omistautumista lapsen ongelmien tukemiseen.

• 1212

Naiset haluavat komeita ja menestyneitä, mutta naiset haluavat myös tehdä lapsia ja saada miehen perheen elättäjäksi/kumppaniksi.

Ne naiset jotka pystyvät, vaativat alfan. Ne jotka eivät pysty, vaativat tavismiehen joka käyttäytyy riittävän alfamaisesti edes välillä.

• Kimi.Häkä.Räikkönen

Naisten valta perustuu juuri, siihen että melkein kaikki suomimiehet tekee mitä tahansa kenen tahansa naisen takia, eikä niil oo mitään tasovaatimuksia ja kritiikkiä vaan kuka tahansa tuheronkantaja kelpaa, niinkuin eräs nainen täällä sanoi.
        Haluaako muka, joku nainen oikeasti sellaista täysin tahdotonta kaikkien tuheron kantajien sätkynukke "miestä" ?

• 1212 kirjoitti:

Naiset haluavat komeita ja menestyneitä, mutta naiset haluavat myös tehdä lapsia ja saada miehen perheen elättäjäksi/kumppaniksi.

Ne naiset jotka pystyvät, vaativat alfan. Ne jotka eivät pysty, vaativat tavismiehen joka käyttäytyy riittävän alfamaisesti edes välillä.

Tietääkseni läheskään kaikki naiset eivät halua lapsia nykyisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2892
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2742
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2342
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1668
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      240
      1568
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1495
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1256
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe