Viimeinen laihdutus

MaryyyS

Moikka!

Täällä kirjottelee 19-vuotias naikkonen, jolta löytyi kesän alussa elopainoa 74kg. Pituutta 164cm. Kuin huomaamatta lähti ensin 5kg ja nyt parin viikon tietoisen laihdutuksen jälkeen vielä 2kg. Painoa siis tänä aamuna oli 67,4kg, voi sitä riemua! En muista milloin viimeksi olisin painanut 67 kiloa! :)

Mun oma ihannepainoni itselleni olisi n. 55kg. Silti en tähtää vielä siihen, vaan laitan itselleni välitavoitteita, esim. nyt seuraava etappi olisi 65kg.

Tänne aion päivitellä mun projektia, kaikki samanhenkiset tervetuloa juttelemaan. Tsempataan toisemme maaliin! :)

8

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaryyyS

Tänään on ollut tosi laiska päivä ja luulen, että meinaa flunssakin puskea päälle. Ulkona on satanut aivan koko päivän, joten empä paljon muuta ole tehnyt kuin ollut sisällä ja siivonnut. Yritän ottaa iisisti, koska jos flunssa iskee ja kurkku kipeytyy, se on laihdutuksen kannalta erittäin huono juttu. Kipeän kurkun kanssa kun ei pysty syömään muuta kuin jääpaloja ja jäätelöä, ja ei ole varmaan vaikea arvata kumpaa tulee enemmän syötyä...

Tän päivän syömiseni:

Kaurapuuroa 1dl sokeritonta mehukeittoa 1dl mustikoita, ½dl murskattuja manteleita

2 kpl näkkäriä, margariinia 2 keittokinkku-leikettä

Munakas; 2 kpl kananmunaa, ½ prk tonnikalaa (vedessä), sipulinvarsia, 2 siivua keittokinkkua, puolikas tomaatti, suolaa pippuria

2 palaa 72% tummaa suklaata, 5 kpl mantelia

Kanasalaattia, 2 kpl näkkäriä margariinia

Mustikoita, maustamatonta jogurttia (rasvaton) ½dl mehukeittoa ja minttuteetä

Näillä eväillä siis tämä päivä, ja kyllä on nälkä.. Vettä on tullut juotua n. 3 litraa.
      Huomenna toivonmukaan ei sada ihan koko päivää, niin pääsee vähän ulkoilemaankin :)

• Noin lihava ei laihdu koskaan.

• MaryyyS

Älä huoli laihdun kyllä :) Toivon samaa myös sinulle, ehkä myös oma paha olosi siitä helpottaa :)

• Catland

Voisiko näitä VP:n viestejä jo ottaa pois täältä. Ahdistavaa. Ei tälle palstalle tee mieli edes kirjoittaa enää, kun tuo yksi selvästi mielenterveydellistä apua tarvitseva häiriköi joka ketjua.

• hpv

Ylläpito lienee osaksi lomalla.

• samaveku

hpv

Ja silloin otti pattiin kun et pääse valittamaan asiallisesta tiedosta jotka kaatavat täysin luulosi-JÄLLEEN.

• MaryyyS

No täällähän on iloista sakkia :D

Tänään on mennyt aika hyvin. Yli neljä tuntia tuli ulkoiltua yhteensä :)
      Tämän päivän syömiset:

Neljänviljan puuroa 1dl mehukeittoa 1dl, mustikoita 1dl

Täysjyväpastaa n.80-100g tomaattikastiketta 1dl kurkkua ja tomaattia

100g maitorahkaa kaurahiutaleita, mustikoita, banaania ja mehukeittoa

2 kpl Taikaruis- leipää margariinia, keittokinkkua, keitetty kananmuna ja kurkkua

Vedenjuonti jäi tosi vähäiseksi, ehkä 1,5 litraa koko päivänä :(

• MaryyyS

Ruokapuoli on mennyt tänään taas ihan hyvin. Mitä tulee veden juontiin, ei niin hyvin. Vettä on tullut juotua ehkä 2 litraa, enkä perfektionistina ole tyytyväinen ennenkö juon ainakin 3 litraa päivässä. Tiedän, että ruuasta saa vettä, mutta oon yrittänyt saada 3 litraa vettä päivässä ihan vaan juomavedestä.

Neljänviljan puuroa 1dl, mustikoita 1dl, mehukeittoa 1dl pari mantelia
      ja 2dl appelsiinimehua

Itsetehtyjä lohkoperunoita n. 150g (loraus öljyä mausteita) ja itsetehtyjä kasvispihvejä n. 150g (porkkanaa, perunaa, sipulia, kananmuna mausteet)

Porkkanaa, kurkkua, omenaa lohkoina. Määrää en osaa sanoa, oli eväsrasiassa retkellä mukana.

Maitorahkaa n. 100g mustikoita, maustamatonta (ja rasvatonta) jogurttia, mehukeittoa (sokeriton), hunajaa

Taikaruis-leipä margariinia, keittokinkkua 2 kpl, puolikas keitetty kananmuna
      kurkkua

Onhan tässä aika paljon syöty, mutta tällänen laihdutus sopii mulle paljon paremmin, kuin itsensä näännyttäminen. Ulkoilua tullut tänään yli 4h :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe