Mulla on siis häät viikon päästä ja hiustenpidennykset laitettiin eilen ja värjäsin omat hiukset juuri ennen pidennysten laittoa. Kysymys kuuluu : koska en näitä nyt voi sitten värjäillä ennen lauantaita, niin miten saan värin pysymään ilman sen kummempia juurikasvuja viikon? kun olen ymmärtänyt ettei oikein voi edes käyttää mitään värishampoita/ hoitoaineita? ja millä hiukset sitten voi pestä ettei pidennykset rastoitu, mene pilalle?
Pikaista neuvoa tarvitseva!
7
<50
Vastaukset
- paniikki1
Ja vielä sen verran, että jos saisi niitä oikeita neuvoja eikä mitään koitappa onnees - tyylisiä. Iso kiitos jo etukäteen!
- Hyppää
korkeutta!
- paniikki1
Kiitos, olitpa valaiseva. Jos kuvittelit olevasi vitsikäs ja nokkela, sorry, sulla on paljon vielä oppimista. Yritä edes.
- ööömitä
Ei viikossa nyt vielä mitään juurikasvua näy, hiukset kasvaa noin reilunsentin kuukaudessa.
- paniikki1
Joo, lähinnä meinasin sitä että mulla on niin joko kummallinen hiuslaatu tai sitten värissä on jotain vikaa, mutta melki aina ekassa pesussa lähtee tyvestä melkoinen määrä väriä jolloin näyttää siltä kuin juurikasvu olisi jo näkyvissä. Eikä se siis muussa tapauksessa haittaisikaan, muttakun nyt en voi tyveen heittää nyt uutta väriä , värishampoota tai värihoitoainetta, tai nää pidennykset ei palvele sitä tarkoitusta mihin ne alunperin on laitettu. Siksi lähinnä kysyinkin mikä on nykypäivänä normaalishampoo kun kaikissa tuntuu olevan joku hypersuperominaisuus mikä ei sitten taas sovellu teippipidennyksille.
- teipiton
paniikki1 kirjoitti:
Joo, lähinnä meinasin sitä että mulla on niin joko kummallinen hiuslaatu tai sitten värissä on jotain vikaa, mutta melki aina ekassa pesussa lähtee tyvestä melkoinen määrä väriä jolloin näyttää siltä kuin juurikasvu olisi jo näkyvissä. Eikä se siis muussa tapauksessa haittaisikaan, muttakun nyt en voi tyveen heittää nyt uutta väriä , värishampoota tai värihoitoainetta, tai nää pidennykset ei palvele sitä tarkoitusta mihin ne alunperin on laitettu. Siksi lähinnä kysyinkin mikä on nykypäivänä normaalishampoo kun kaikissa tuntuu olevan joku hypersuperominaisuus mikä ei sitten taas sovellu teippipidennyksille.
Laita sitä tyviväriä vaan eteen ja jakauksen kohdille, ei taakse missä nuo jatkohiukset sijaitsee, eihän sieltä edes näy, jollet laita tukkaasi kiinni siis nutturalle.
Teippipidennysiin myydään omat tuotteet shampoot, hoidot ja viimeistelytuotteet, yleensä sieltä missä olet ne ottanut.
- bönde456
Mites tälläiset hiuspuuterit jotka väejää? En tiedä tuotteen oikeaa nimeä. Stokkarilla esimerkiksi saa. Siis tavallaa puuteri esim. Vaaleille ja tummille hiuksille, jota laitetaan tyveen peittääkseen tyvikasvun... tää ainakin ensihätään kävis :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931