Oks muista ihmissuhdesotkut kaikista vittumaisimpia ja sellasii mitkä oikeesti osaa satuttaa...? Oon eronnu vajaa vuos sitte ja menny sen jälkee ihastumaa kahesti ja aina tulee kynsille... Tuntuu et saan hetkeks sen kenet haluunki mut sit vaa käy jotai ja vihkoon menee. Joku vinkki mite sais vähä paremman olon ja tän "ihastuksen" unohtumaa mielestä...tää harmittaa jos menee poskelleen koska tollasta naista en oo koskaa tavannu ja kaikki tuntuu toimiva... Seksi on hyvää, hyväksyy et miula on 4v muksu (ite oon 25), tehään paljo yhessä asioita ja tykätää samoista asioista. Mut nyt vaa joteki ollaa ajauduttu keskustelee koko aja et ei tästä taia mitään tulla... Häiritseeköhä muksu sittenki? Vai joku muu syy..? Auttakaa ja kokemuksia kertokaa =|
Miten muilla? Neuvoja?
Pexpex
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760