Onks ne kilot naisella niin paha asia???

Mielipiteitä1

Tuota noin... Olen pienikokoinen, viehättävä, koulutettu, työssäkäyvä nainen, iloinen ja puhelias... Olen ollut pitkästä suhteesta erottuani kolme vuotta sinkkuna ja käynyt lukuisilla treffeillä ja kolmen miehen kanssa olen melkein päätynyt suhteeseenkin, mutta jommalla kummalla ei sitten ole kuitenkaan riittänyt intoa viedä suhdetta pidemmälle. Erottuani painoni on pudonnut jo 15 kiloa ja lisää pudotan koko ajan. Olen siro ja pieni, eksoottisen tumma, minulla on kauniit ja paksut hiukset ja erikoisen kauniit kasvot.

Niin eli kuinka se nyt on tuplaantuunko vientini laihdutuksen jälkeen, kun olen kuitenkin kaunis ihminen? Mukava olisi kuulla niiden mielipiteitä, jotka ovat laihduttaneet isoja määriä. Olisihan se ihan mahtavaa olla haluttava miesmarkkinoilla. Mutta olen kuitenkin fiksu nainen eli en ole koskaan ajatellut, että pelkkä ulkonäkö vaikuttaisi miehen saantiin vaan kyllä myös ihmisen luonne ja muut ominaisuudet merkkaa. Esim. itse hyväksyn mieheltä lievän ylipainon, en todellakaan edes halua mitään bodari/kiiltokuvamiestä, joka viettää kaiken aikansa salilla tai peilin edessä. En myöskään halua miestä, joka huolii vain langanlaihan naisen, koska minusta se kertoo aika paljon miehestä....

Tiedän myös, ettei laihduttamisen motivaattorina saa olla pelkästään ulkonäkö, mutta kyllä uskoisin, että jokainen nainen haluaa olla kaunis ja haluttava.. Lisäksi olen korviani myöten ihastunut erääseen mieheen ja pudottaa painoa ja katsoa kiinnostuuko hän minusta lisää... Haluaisin pyytää hänet treffeille....

Mutta niin tai näin kuinka paljon painonpudotus iso sellainen vaikuttaa miesmarkkinoilla? Tiedän, että olen tosi kaunis normaalipainoisena, koska olen hyvännäköinen jo tällaisenakin... Uskon, että miehillä on helpompaa naisten kanssa vaikka muutama liikakilo olisikin... Naisille ei sallita yhtä helposti kiloja kuin miehille....

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TriPuujalka

Ei minun mielestä syytä olla huolestunut. Olisi huolestuttavampaa jos olisit mies ja pieni kokoinen.

• lyytikyyti

Eikös se perse ja maha sekä tissit jää roikkumaan pahanlaisesti kuitenkin koska nahka ei kutistu samassa määrin kuin kilot lähtee alta, eli punkassa odottaa ylläri?

• mies75kg

Olen mies ja laihuttanut 30 kg joskus 6 vuotta sitten. Olen hyväkuntoinen nyt mutta en ole päässyt treffeille sen jälkeen kun paino putosi. Edes lihavat naiset ei suostu treffeille knassani. Normipainoinen nainen pääsee kyllä treffeille ain kaun haluaa.

• Mielipiteitä1

Ei punkassa mitään ylläriä odota... : D Painoni on pudonnut sen verran maltillisella tahdilla, että kiinteydyn samalla ja harrastan paljon liikuntaa... Myöskään lähtöpainoni ei ole ollut kuitenkaan pilviä hipova, joten tuskinpa sitä löysää nahkaa jää... Ja tosiaan oikein mainiosti olen treffeillekin päässyt vaikka olen pyöreä... Luulisi, että miehetkin pääsisi treffeille varsinkin, jos ovat laihduttaneet reilusti. Oletko sinä mies 75kg, nähnyt vaivaa ja ollut aktiivisesti yhteydessä naisiin, käynyt ihmisten ilmoilla jne. Puhdas tosiasia on, ettei kukaan tule kuitenkaan kotoa hakemaan olipa sitten minkä kokoinen tahansa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1376
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1334
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      169
      1309
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      553
      1198
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe