Mitä mielä miehet ovat, kun ne jätetään?

enhaluisiriidellä

Meillä tuli taas ero, mutta nyt ensimmäisen kerran minä jätin poikaystäväni.
Minä en ollut onnellinen seurustelu suhteessamme, ja aina kun poika vietti aikaa hänen exäsä kanssa, niin olin kauheen mustasukkainen. Viime keskiviikkona hänen exäsä oli heillä 3yötä ja ne nukkui samassa sängyssä. En voinut sietää sitä, että he nukkuvat samasssa sängyssä, joten seuraavana päivänä jätin miehen.

En osannut kuvitella, kuinka paljon hän suuttuisi minulle, hän on yleensä jättänyt minut, joten aattelin et tää ero olisi kanssa sille "piece of cake" juttu, mutta se suuttui minulle oikein kunnolla, se ei suostu enää kuuntelee minua, kun koitan jutella sille. Itse en haluaisi olla riidoissa vaan sopia, jotta voisimme olla edes kavereita. Ajattelin tässä jossain vaiheessa koittaa soittaa sille ja pyytää anteeksi.

Mutta mitä mieltä te miehet ootte siitä jos teidät jätetään, kun välillä tuntuu et teille se jättäminen on helpompaa, kun jätetyksi tullut?

4

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potkupallo

      Ei sillä ole mitään väliä tässä tapauksessa mitä on ex"-mies"mieltä,vallanhimonen pikkupaska veti vaan kilarit kun ei yhtäkkiä voikkaan pyörittää sua ihan miten haluaa.Ei nyt helvetti,sinä päätit,mielestäni oikein hyvästä syystä,suhteenne ja nyt haluat pyytää anteeksi?Et sä ole mitään anteeksipyydeltävää tehny, anna pennun murjottaa rauhassa,kun ei selkeästi ymmärrä tekojensa seurauksia, ja jätä se jatkossakin ihan omaan seuraansa ja etsi itsellesi parempaa,tämän kakaran kanssa et tule hyvää suhdetta saamaan,"erottu nyt kolme kertaa",kertoo kaiken tarpeellisen.Kukaan ei tollasta tarvi elämäänsä,missä vaan toisella on kaikki päätäntävalta suhteessa, ei edes kaverina. Jätä siis tämä kyseinen mulkero exänsä seuraan "nukkumaan" ja jatka sä matkaa iteksesi ennenkö rikot itseäsi enempää täysin turhaan ihmisen kanssa joka ei susta välitä,koska mikään mitä kirjoitit ei kuvaa hyvää,saatikka onnellista suhdetta.

    • Hei,

      Aika usein eroissa jätetty osapuoli loukkaantuu. Ehkä nyt on hyvä antaa asioiden ensin hiukan tasaantua ja sen jälkeen selvitellä välejä. Sopiminen on helpompaa kun eroon liittyvät tunteet eivät jyrää päälle.

      Ymmärrän, että haluaisit olla edes kaveri exäsi kanssa. Kaveruuskin kuitenkin vaatii kaksi ihmistä. Voit pyrkiä siihen, että kohtelet exääsi reilusti ja ystävällisesti, mutta jos hän ei pysty samaan, se on hänen vastuullaan. Kaikki eivät kaveruuteen pysty.

      Vilppu H.
      pappi

    • enhaluisiriidellä

      Kiitos teille vastauksista. Soitin eilen päivällä hänelle, hän ei suostunut ollenkaa kuuntelemaan minua, alkoi itse jauhamaan vanhoja ja sen jälkeen käski minun miettiä asioita ja löi luurin korvaan. Nyt olen päättänyt unohtaa koko hepun kokonaa ja jatkaa elämää. Eiköhän se oikea tule sitten joskus vastaan.

      • thornelove

        Huhhuh, olen mies ja mun moraaliin ei kuulu "nukkua entisten exsien kanssa samassa sängyssä". Siitä syystä, että haluan kunnioittaa nykyistä puolisoa ja toimia ryhdikkäästi.

        Sain sen kuvan tuosta pojanklopista, että olet vain shakkinappula sen pelikentällä. Tarvittaessa sut voidaan uhrata ja pyöritetään samalla monia muitakin nappuloita tai muuten vaan tehdään kuningatar uhraus, jotta kuninkaan henki säilyy. Tosi herrasmiestä, vai mitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe