Kovia lupauksia. Etelä - savossa on tänään mol - sivulta katsottuna 7 siivoojan työpaikkaa, joista vain 1 on kokoaikainen
http://yle.fi/uutiset/siivoojaksi_paasee_vaikka_heti__jopa_kolmannekseen_avoimista_tyopaikoista_vaikeaa_loytaa_tekijoita/8183198
toukokuussa 2015 työttömiä oli etelä - savossa 8987 kpl ELY tilastosivujen mukaan
joku tuossa nyt mättää. Olen nimittäin itsekin hakenut ns. "haamutyöpaikkoja", joita ei oikeasti täytetä, ja parin kuukauden päästä hakuajan jälkeen ilmaantuu samanlainen paikkailmoitus.
Siivoojaksi pääsee "TE - Ilkan" mukaan heti
13
59
Vastaukset
- työtönn
Sama mulla olen hakenut paikkoja jotka on edelleen avoinna, pärstä kerroin ei vaan kelpaa. Voin sanoa että työnantajilla on syrjivä asenne, kun ei kelpaa edes näyttämään osaamistaan.
- KesätyöMies
Juu en päässyt minä siivoojaksi ainakaan vaikka olisin oikeasti sen paikan halunnut. En edes haastatteluun päässyt. Olisi tosiaan kiva päästä edes näyttämään osaako tehdä mitään. Jos ei osaa niin potkikoot pihalle ja ottakoot toisen tilalle sitten. Mutta olisi mukava edes päästä yrittämään.
- Siinäsyy
Mikä oli palkkatoiveesi?
- enkelpaaen
En minäkään päässyt siivoojaksi, vaikka siivouskokemusta vuosia.Ammattitaitoa siis löytyy ja olen ollut palveluohjaaja myöskin. Kielitaitoa löytyy, fyysinen kunto on erinomainen ja palkkatoiveena pelkkä tes. En kelpaa edes haastatteluun.
- mihinkelvataan
laitan pohjanoteeraukseksi esimerkin keväältä, jossa hain kahden viikon määräaikaiseksi ulkoalueiden roskien siivoojaksi, nelikymppinen palvelualan koulutus, kokemusta ja kaikki. Eivät edes kutsuneet haastatteluun tai ilmoittaneet, etten tullut valituksi
- pieni.tarkennus
Etelä-Savossa on 19 siivoojan paikkaa (joista yksi tosin sairaalahuoltaja), näistä Mikkelissä 10.
- ölölölölölöl
ohoh
Todennäköisesti työkokeilupaikan siivoojana saa melko helposti.
- hgghhhhhhhgggggg
epäilemättä, kuten se kirppis jossa lattioita ja vc tä pesemään pääsee
- vaan_jonkun-moka
hgghhhhhhhgggggg kirjoitti:
epäilemättä, kuten se kirppis jossa lattioita ja vc tä pesemään pääsee
Ei se ollut työkokeilupaikka.
- htyhgntygrhh
ei ainakaan lounais-suomessa pääse, edes 3 ssa vuodessa
- kuituliina
Mistäs se siellä lounais-suomessa kiikastaa?
- 009_lupa_siivota
Tee työtä, jolla on merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891