Monikulttuurin ja myös juutalaisuuden puolesta!

KTSEiKirj

26

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gapriel

      Mielenosoitus myös suurmoskeijaa ja islamilaista rasismia kohtaan pitäisi järjestää. Ei vaan kukaan uskalla.

      • juutalaiset voisivat jo palata Israeliin, kun kohta on se hetki. Ja kaikki somalit ym. pitäisi karkoittaa maasta ja mustalaiset laittaa työhön ja sossun tuet pois.


      • hienoaTekstiä

        kuin suoraan gobbelsin kynästä... XD


      • gävlestä_n

        Mielenosoitus islamia ja suurmoskeijaa vastaan vaatiskin armeijan vartioimaan
        mielenosoituspaikan ympärille.Muuten tulee ruumiita.On sillä isis islamilla jo sen verran vankka jalansija Suomessakin.

        Täällä Ruotsissa ei enää aikoihin ole sellaiseen ollut mahollisuutta.
        Autot ja asunnot palavat ählämien toimesta jo vähemmästäkin.


    • aaroninparta

      Malmöstä juutalaiset pakenee monikulttuuria..Maailmanamenoa sivuston avohoito tapaukset tietävät, maahanmuuton takana ovat juutalaiset.

      • miehitysalueella

        zionin fasistit haluaa monokulttuuria,
        listiä kaikki arabit,
        oi aaroni parka...


      • gdtdjgdgffhhffff
        miehitysalueella kirjoitti:

        zionin fasistit haluaa monokulttuuria,
        listiä kaikki arabit,
        oi aaroni parka...

        Harrasta sinä molo kulttuuria ählämi maahanmuuttajan kanssa.


      • voiSinuaMokkakepin

        lutkuttajaa,
        kysäseppä pääsisitkö mukaan,
        nassuttamaan popcornia,
        katsomaan kun naisten ja lasten kappaleita,
        lentää ilmassa,
        kun fasistit leikkaa ruohoa,
        listii gettoa,
        kuin natsit konsanaan...


      • että-se-siitä

        Juutalaisista ei Suomessa koskaan ole ollut mitään haittaa.

        Ne ei joukkoraiskaa,eikä elä suomalisten verorahoilla niin kuin somalit ja muu afriikan roskajoukko.


    • Kannattaisiko

      sinunkin josain vaiheessa lopettaa juutalaisvastaisen vihapropagandan levittäminen.

    • fsfddgfddfbh

      Rabbi Simokin on suvaitsevainen, kannattaisi muistaa Suomi uus-natsi tyytyy kirjottamaan s 24 sivulle.Kulttuuria rikastuttava islamilainen ei tyydy kirjottamaan.

    • KTSEiKirj
      • aaroninparta

        Eli turpiin tulee, jos olet erimieltä kuin suvaitsevainen.


      • Islamofobia

        KTS halveksii islamia, lähettiläitä on kuultava ja koraani sanoo;' Minä panen pelon uskottomien sydämeen.' Kuluu siis pelätä.


      • ei-hyvä
        fari.g kirjoitti:

        Islamofobia

        KTS halveksii islamia, lähettiläitä on kuultava ja koraani sanoo;' Minä panen pelon uskottomien sydämeen.' Kuluu siis pelätä.

        Vituttaa koko islami,pysyisivät omilla alueillaan.Pitääkö sotkea koko maailma tuolla pedofiiliuskonnolla ?


      • oikea-suomalainen

        Olis ollut mahollisuus tulla sinne näyttäytymään niin kuin julkisuuden kipeät tekivät.Mutta ei minulla niin kova hinku ole tv ruutuun,että alamaailman keimeihin osallistuisin.


    • KTSEiKirj

      Myös Tasavallan Presidentti Sauli Niinistö lähetti tervehdyksen mielenosoitukseen. Hyvä!

      • itkupillit

        ensin metelöitiin sananvapauden puolesta, nyt kun sanotaan niin itketään j a

        metelöidään.


      • syytön-taakanjakaja

        Niinistön on pakko lähetellä terveisensä asemansa vuoksi .

        Jos hää olis kamalasti tykäny tästä touhusta,hän olis tullut sinne
        henk.koht vihreää islmi lippua tullessaan heilutellen.

        Eipä tainu olla kovin innostunut "TAAKANJAOSTA" hönkään.


      • KTSEiKirj

        Sale on monikulttuurimiehii kuten mekin.
        HYVÄ!


      • suomineitoburkhaan

        Afrikassa on kohta 11 miljardia ihmistä, niistä riittää kohta meillekkin senverran että alahan opiskella koraania.


      • suomineitoburkhaan

        korjaan se oli maapallon väkimäärä. Afrikassa se nousee 4,4 miljardiin.


    • ottakaa-huomioon

      Kovin pieni joukko sinne tuli mieltään osoittaan kun ottaa huomioon ,että Helsinki on puolenmiljoonan asukkaan kaupunki.
      Paljon oli siis niitä jotka ei tulleet kun olivat sitä mieltä,että Suomi pidetään suomalisten maana.

      Suomalaiset tämän maan on rakentaneet,eikä mitkään helvetin somalit.

    • KTSEiKirj
      • aaroninparta

        Eilen Oulussa maahanmuuttaja taustaiset mätkineet autogrillillä toisiaan pesäpallomailalla.


    • Miten juutalaiset ovat suvaitsevaisia ja armollisia ?


      Juutalaiset järjestävät Saksassa suuret urheilukilpailut jonne kerääntyy juutalaisia kaikkialta maailmasta.

      Mahtavaa.... erikoista. Juutalaiset ovat taas askeleen edellä. He eivät puhua pälätä joutavia, vaan toimivat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe