onko suhde molemmille samanlainen

muumimamm

Jos yhä kahdeksan yhdessä vietetyn vuoden jälkeen tulee tunne ettei tiedä onko toinen aivan tosissaan on se vähän kummallista. yhdessä on oltu ja pysytty. riidelty ja sovittu.
Yhdessä asutaan suurimmaksi osaksi mutta molemmilla on oma asunto. toinen ei halua lopullista yhteenmuuttoa ja ei halua jakaa yhteistä kotia. silti rakastaa ja on aina
tullut. joku on esteenä lähinnä mun lapset. Ja väärä paikka. Maalla pitäisi asua.
Välillä teksti on kovaa eli mitätöi yhteistä aikaa kun on muita suunnitelmia ja pitäisi muutakin tehdä kuin pitää kädestä. niinkuin ikinä sitä olisin vaatinut. epäreilua vetää kona pois ja kun pöly laskeutuu antaa kaiken jatkua kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Haluan tasapainoa en jatkuvaa yhteisen ajan mitätöintiä kun ei erotakaan halua.
mitä helvettiä tälläinen rimpuilu on?olen niin tottunut tähän että annan mennä yhdestä korvasta sisään toisesta ulos. Kaikessa minut on aina kuitenkin huomioitu,mutta minä ehkä enemmän pidän suhdetta kasassa olemalla vähän tasaisempi. Ja joustamalla. Teen omia asioitani ja kyllä se tasaantuu itsestään. olenko kynnysmatto vai viisaampi osapuoli. vai onko mulla lehmän hermot.Joskus vaan vituttaa tuollainen taivaanrannan maalari ja luolamies.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon

      Siis tämän "taivaanrannanmaalarin ja luolamiehen" pitäisi muuttaa YH:n luokse ja talouteen ja vielä jonnekkin maalle missä elettäis sinun ja sinun lapsiesi ehdoilla ja tavoilla...että älä nyt viitsi...
      YH:t kyllä tiedetään ja mikä miehen kohtalo on siinä ja siksi tämäkin epäröi siinä!

    • Muumimamm

      Minä en maalle halua vaan hän . Enkä valita kurjuutta . En vaan ymmärrä miten päin pitäisi olla. Ja kun nämä yh: t todella tiedetään he ovat naisia jotka on paljosta vastuussa . Jokainen joka parisuhteen haluaa haluaa olla rakastettu ja haluaa miehenkin olevan onnellinen. En ole kenenkään palvelija silloin kun toiselle sattuu sopimaan mutta sitoutuneen suhteen haluan en miestä joka ei tiedä mitä haluaa tai kun sen löytää rupeaa mitätöimään sitä kun kaikki ei mennytkään kuten herra halusi.

      • sheshex

        Mies ei ole tosissaan sun kanssa. Sun olo on oikea. Tulet saamaan hänen kanssaan vain tuota puolittaista, et muuta. Se ei muutu ajan kanssa. Jos haluat hyvän suhteen jossa molemmat tosissaan, sun on aika lähteä. Itsetunto vaan tuhoutuu tuollaisessa.


    • Uljaana

      Mulla oli samanlaista 9 vuoden kohdalla omassa parisuhteessa..sillä erotuksella että oltiin kyllä asuttu yhdessä koko 9 vuotta, mutta mies ei vaan tuntunut sitoutuvan...oltiin jossain ihme still-tilassa koko ajan ja joskus hän sanoikin, että ei voi luvata, että ollaan ikuisesti yhdessä, vaikka aina sanoi rakastavansa kuitenkin kovasti...No eihän kukaan voi mutta eipä luottamusta herätä, että tuollaista pitää erikseen kysymättä mainostaa....

      Niin siinä sitten kävi, että hän kai vihdoin löysi sen, jonka kanssa hän ilmeisesti haluaa olla ikuisesti. Työkaverinaisen matkaan lähti ja suhteemme päättyi siihen.

      Ehkä hyvä niin, nyt itselläni on edes mahdollisuus joskus löytää joku ketä haluaisi tosissaan myös olla minun kanssa.

    • Kevyttä

      Miksi ihmiset harrastaa näitä kevytsuhteita mitä tämä mies ilmeisemmin tekee

    • sitäsaamitäjaksaa

      Minä olin melkein 25 vuotta samanlaisen kanssa, mutta aviossa. Sitoutumisen tunnetta oli aivan yhtä vähän. Sitä voi käydä tyhjillä vaikka kuinka pitkään, jos toiseen luottaa. Tämäkin lähti työkaverinaisen matkaan, mutta kertoi minulle lähtiessään ettei halua aviosuhdetta, eikä muuttaa yhteen vaan olla niin pitkään kun hyvältä tuntuu. Maalle ja mökille hänkin kaipasi, mutta todella vähän perheen kanssa siellä vietti muilta kiireiltään. Maalla siivosin hänen levittämiä tavaroita ja katselin olutta hörppivää tv:n töllöttäjää. Toki hän sanoi ja ui ja nautti omasta olostaan, ja odotti että mennään hänen ehdoillaan.

    • Muumimamm

      Hyvä huomata että jollakin muullakin on samoja fiiliksiä että mennään toisen ehdoilla ja on tunne että tuo toinen lähtisi jos olis parempaa saatavilla. Ja niinhän mies / nainen tekee jos lähtee toisen matkaan. Ei siinä sitoutuneisuudesta ole ollut kyse vaan jonkin sortin vapaamatkustajasta.

    • Bipoton

      Ukkosi sairastaa kaksisuuntaistamielialahäiriötä. Ovat itsekkäitä, narsistisia ja sitoutumiskyvyttömiä. Ottavat vain "rusinat pullasta", useammasta kerrallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe