Moikka, selätettyäni tunnesyömisen olen saanut vihdoin laihdutettua itseni normaalipainoon. Pituutta on 166 cm ja lähtöpaino oli 68 kg, mikä nyt on 61 kg. OIen ihan ihmeissäni, että onnistuin laihtumaan näinkin kivuttomasti. Ilmeisesti se tunnesyöminen kuitenkin toi niitä kaloreita niin helkutisti. Mutta niin, hidasta vauhtia olen pudotellut painoa, puolisen vuotta tuohon meni. Mutta se kannatti, nyt ne kilot eivät ole tulleet takaisin, niin kuin aina ennen laihduttaessa. Olen vain syönyt terveellisesti, proteiinipainotteisesti. Mutta se asia, olen omenavartaloinen eli hoikat jalat ja takamus, mutta rinnat taas isommat, samoin vyötärönympärys. Kyllä ottaisin niin mieluummin vaikka sen päärynävartalon, vaikka usein kyllä yritän ajatella, että minulla on toimiva kroppa, johon pitäisi olla tyytyväinen. Jalkoihin ja takamukseen olen tosin saanut massaa jonkin verran salilla. Mutta kun tuota vatsaa katsoo, niin kyllä siinä vaan on edelleen tuota rasvaa paljonkin. Eikä tämä nyt ole mikään harhaluulo tmv, siitä saa kyllä oikein tuhdit makkarat puristettua. Haluan niistä eroon ulkonäkö sekä terveyssyistä. En odota mitään pyykkilauta vatsaa, mutta haluaisin vatsan, jota en häpeile. Itsetunto ei ole ehkä parhaasta päästä kyllä. Mutta niin, tämä on tämä omenavartalon ihanuus, muuten kroppa olisi oikein hyvä, mutta nuo mahamakkarat. Tosin muistan, että joskus kun painoin 56 kg, niin kylläpä se makkara oli siinä silloinkin, tosin pienempänä kyllä. Mutta miten minun pitäisi edetä, painon ei tarvitsisi enää kovinkaan laskea, mutta tuota läskiä pitäisi saada edes vähän pois? Alanko syömään hieman enemmän ja liikkumaan enemmän vai mitä? Tällä hetkellä salilla käyn pari kertaa viikossa ja lenkillä pari kertaa/vko. Enempään en kyllä kerkeä :/
Laihtunut, mutta mahaa riittää, kuinka eteenpäin?
makkuramaha
1
<50
Vastaukset
- SugarBabe798
Parhaiten vyötäröllä olevaa rasvaa polttaa säännöllinen, aerobinen liikunta, esim. reipas kävely 30-45 min. 6 päivänä viikossa. Sykkeen täytyy nousta suorituksen aikana. Kokeile intervalli-harjoittelua, jossa välillä hölkkäät pari minuuttia, sitten kävelet viisi minuuttia, sitten taas hölkkäät jne. Ohjeita intervalliin löytyy netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk19510402Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi229727Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1738333Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html3037821Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1836688Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k906103Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j675937Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1034977Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja284038Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit53564