Raskas suhde.

kyyneleet

Olen tapaillut miestä vuoden,ja totean että hän tekee mitä tahtoo,minä jään yksin itkemään,niin miksi? Siksi koska olen läheisriippuvainen,hänellä on suuri valta minuun.Selvänä hän soittelee parin tunnin ,jopa tiheämmin tarkkaillen tekemisiäni,laittoi kuuntelulaitteen kotiini ,ja kaiken kukkuraksi sanoo rakastansa mua.Kännissä hän suutaa,haukkuu mua tyylitaidottomaksi,aiheutan hälle pahaa oloa .Ei kunnioita jos kutsun yksinäiseen olooni.Kesän aikana tilanne paheni juominkin taholta,tällöin hän menee minne tahtoo,ai saa kiinni .Olen menettänyt vahvuuteni hänen kanssaan,olen oikeasti pidetty ja ilinen ,vilkas.Nyt olen kuin rätti joka on kuivunut.Miten läheisriippuvuudesta pääsee eroon jotta päästäisin irti tämän kurjan suhteen? Alan jo tuntea välillä paskaksi ,hän käyttyäytyy mua alentavasti.Sattuu sydämeen,jatkuvat syyttelyt.Mun toiveita ei kuulla,jospa alan nyt tekemään oman pääni mukaan ja alan liikkua.Sitten saan olevani h,,,,a ym lehmää .Mitäpä se enempää muuttuukaan,,kuulema käytän mauttomia vaatteita ja aina samoja retkuja....koska pidän rennoista .Hän haluasi esittelykapistuksena mua esittää,mutta en ole pinnallinen,olen herkkä vapaasielu.Uskon että saan kivempaakin seuraa,kunhan saisin itsetuntoa lähtemään suhteesta,hän kontrolloi,päissäänn haukkuu ja tunnen itseni arvottomaksi,vaikka olen kaunis ja ja pidetty ihmisenä.Antakaa vähän tsemppiä miten rohkenen jättää,hän on aina kiristänyt mut jättämällä,hänen entinen vaimokin kuulema sai hermoromahduksia kun hän uhkaili jättää sen aika ajoin.Mäkin alan kohta hajota....jään ja hengitän ja suren aikani...Häne nykyään juo enemmään ja hengaa ,ennemmin kuin viettäisi aikaansa kanssani,pyynnöistä huolimatta! olen hyljätty.

2

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puksa

PS Tein juuri vapauttavan päätöksen-ilmoitin että etten enää halua tapailla -seurustella,sooloilkoon keskenän rauhassa tästä lähn.Olen vapaana iloisempi,onnellisempi kun tässä ajattelin järjellä.Ei ole onnea tässä,mutta saanpahan rauhassa olla oma ihana itseni.En ota enää takaisin....eipä tuo kiitellytkään,,,mutta läheisriippuvuus on paha ongelma mulla.

• kassuliini

Pidä tuo päätöksesi ettet enää tapaile häntä. Näyttäisi siltä että juominen on hänelle ongelma. Senkin takia vapaudu hänestä.
      On mahdollista että hän pyytää päästä takaisin. Rohkaise silloin mielesi ja pysy päätöksessäsi. Tuosta läheisriippuvuudesta olisin sitä mieltä että tuota määritelmää käytetään liiankin helposti. Todellisuudessa se on hyvinkin laaja käsite ja traumatisoiva. Se voi olla lapsen ja vanhemman välinen tai aviopuolisoiden välinen kipeä ja pitkäkestoinen suhde.
      Jos rakastuu ja sietää toiselta paljonkin, ei siinä välttämättä ole kyse läheisriippuvuudesta. Tottakai suhteessa tuntee läheisyyttä, mutta sitten kun saa tarpeekseen ja kykenee katkaisemaan suhteen, ollaan vielä normaaliuden rajoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      269
      6687
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      80
      5301
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      105
      4245
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      269
      3691
    5. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      64
      3449
    6. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      3179
    7. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      242
      2795
    8. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      275
      2121
    9. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      45
      1643
    10. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1525
    Aihe