Raskas suhde.

kyyneleet

Olen tapaillut miestä vuoden,ja totean että hän tekee mitä tahtoo,minä jään yksin itkemään,niin miksi? Siksi koska olen läheisriippuvainen,hänellä on suuri valta minuun.Selvänä hän soittelee parin tunnin ,jopa tiheämmin tarkkaillen tekemisiäni,laittoi kuuntelulaitteen kotiini ,ja kaiken kukkuraksi sanoo rakastansa mua.Kännissä hän suutaa,haukkuu mua tyylitaidottomaksi,aiheutan hälle pahaa oloa .Ei kunnioita jos kutsun yksinäiseen olooni.Kesän aikana tilanne paheni juominkin taholta,tällöin hän menee minne tahtoo,ai saa kiinni .Olen menettänyt vahvuuteni hänen kanssaan,olen oikeasti pidetty ja ilinen ,vilkas.Nyt olen kuin rätti joka on kuivunut.Miten läheisriippuvuudesta pääsee eroon jotta päästäisin irti tämän kurjan suhteen? Alan jo tuntea välillä paskaksi ,hän käyttyäytyy mua alentavasti.Sattuu sydämeen,jatkuvat syyttelyt.Mun toiveita ei kuulla,jospa alan nyt tekemään oman pääni mukaan ja alan liikkua.Sitten saan olevani h,,,,a ym lehmää .Mitäpä se enempää muuttuukaan,,kuulema käytän mauttomia vaatteita ja aina samoja retkuja....koska pidän rennoista .Hän haluasi esittelykapistuksena mua esittää,mutta en ole pinnallinen,olen herkkä vapaasielu.Uskon että saan kivempaakin seuraa,kunhan saisin itsetuntoa lähtemään suhteesta,hän kontrolloi,päissäänn haukkuu ja tunnen itseni arvottomaksi,vaikka olen kaunis ja ja pidetty ihmisenä.Antakaa vähän tsemppiä miten rohkenen jättää,hän on aina kiristänyt mut jättämällä,hänen entinen vaimokin kuulema sai hermoromahduksia kun hän uhkaili jättää sen aika ajoin.Mäkin alan kohta hajota....jään ja hengitän ja suren aikani...Häne nykyään juo enemmään ja hengaa ,ennemmin kuin viettäisi aikaansa kanssani,pyynnöistä huolimatta! olen hyljätty.

2

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puksa

      PS Tein juuri vapauttavan päätöksen-ilmoitin että etten enää halua tapailla -seurustella,sooloilkoon keskenän rauhassa tästä lähn.Olen vapaana iloisempi,onnellisempi kun tässä ajattelin järjellä.Ei ole onnea tässä,mutta saanpahan rauhassa olla oma ihana itseni.En ota enää takaisin....eipä tuo kiitellytkään,,,mutta läheisriippuvuus on paha ongelma mulla.

    • kassuliini

      Pidä tuo päätöksesi ettet enää tapaile häntä. Näyttäisi siltä että juominen on hänelle ongelma. Senkin takia vapaudu hänestä.
      On mahdollista että hän pyytää päästä takaisin. Rohkaise silloin mielesi ja pysy päätöksessäsi. Tuosta läheisriippuvuudesta olisin sitä mieltä että tuota määritelmää käytetään liiankin helposti. Todellisuudessa se on hyvinkin laaja käsite ja traumatisoiva. Se voi olla lapsen ja vanhemman välinen tai aviopuolisoiden välinen kipeä ja pitkäkestoinen suhde.
      Jos rakastuu ja sietää toiselta paljonkin, ei siinä välttämättä ole kyse läheisriippuvuudesta. Tottakai suhteessa tuntee läheisyyttä, mutta sitten kun saa tarpeekseen ja kykenee katkaisemaan suhteen, ollaan vielä normaaliuden rajoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe