Mahtaakohan olla myynnissä????
AULA PUBIN KOHTALO
9
153
Vastaukset
Myynnissähän se on ollu jo pitemmän aikaa. Nykyiset pitäjät ovat vuokralla ja saattavat sen ostaakkin, ellei joku muu sitten osta?
- vjjbbkln
Eihän sitä kukaan osta kun idän neitoset taas asustavat siellä. Porttikielto on näköjään taas vaihteeksi loppunut. Nyt saavat taas varastella asiakkaitten pankkikortteja ja rahoja ihan rauhassa.
No, ottaa nyt rauhallisesti vaan. Noi pankkikortti varkaudet on ihan tuulesta temmattuja. Pitäähän sitä maksaa, jos ostaakin. Hyvinhän bubilla nykyään menee ja porukkaa käy ihan siedettävästi. Nyky meiningillä loppua ei ole näkyvissä, vaikka omistusoikeus vaihtuisikin.
PS: Milloin viimekeksi kävitte Aula Bubissa?
- Nähnyt
Ei muuten ole tuulesta temmattuja. Poliisit on ollut paikalla kun 2:lta idän neitoselta löytyi suomalais miesten pankkikortit. Sen takia ne sai sinne porttikiellon. Vielä enempi kävisi ihmisiä siellä kunhan nämä neitoset eivät olisi siellä. Itseään tyrkytetään ihan röyhkeästi miehelle vaikka hänellä on vaimo/tyttöystävä mukana.
- valotpäälle
Herran jestas sentään
- vääryyksien
Aula Pub ei ole myynnissä! Heinämies on se joka on myynnissä. Älkää levitelkö perättömiä huhuja ilman että tiedätte mikä on totta ja mikä ei! :)
- eioorahastakii
TAIN OSTAA
- 1323221
voi voi..että on urpoilta viety pankkikortit....mikä punainen vaate se itäblokin tytöt on....no tietty nämä kitisijät normi suomalaisia punkeromuijia....menkääpä käymään...ihan asiallinen paikka se on....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858