AHTI-laiva

Tuuppari

Oliko Ahti ottanut pohjakosketuksen jossain Isokylän seuvulla? Kuulemma jo pari viikkoa sitten? Olikohan minkälainen tapaus?

22

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyvällevastataan

      No pohjakosketus tarkoittaa sitä, että laivan pohja veden vähyyden vuoksi "koskettaa" pohjaa; tästähän se termi "pohjakosketus" tulee. Toivottavasti tiedonjanosi tuli tyydytettyä.

      • olisiko_näin

        Olisiko pohjakosketus silloinkin jos täräyttää kiveen.


      • tuuppari

        Mihinkähän kohtaan kysymystäni kommentoit?? Jos luetun ymmärtämisessä on vielä tuossa iässä vaikeuksia kehoitan ottamaan yhteyttä Hoitokoti Hillan ystävälliseen henkilökuntaan.
        Muuten kuulostaa siltä ettei haaveri ole ollut lähelläkään, kun kukaan ei kommentoi itse tapahtumasta mitään.


    • roårll

      osuin kiveen mökin edes mun omalla veneellä,ylittääkö tämä uutiskynnyksen?

    • väylänranta

      Väylällä ei ole kiviä, eikä muutenkaan niin matalaa, että pohjakoketus onnistuu muuten kuin liikkumalla väylän ulkopuolella.

    • mukanaollut

      Tapaus sattui näin, Ahti laivan pohja ja köli osuivat pohjaan, noin pari viikkoa sitten isokylän seuvulla..

      • järkyttynytasukas

        kamalaa,,tutkiiko sitä suur onnetomuuslautakunta?
        miksi media ei puhu tästä?
        tämä on poliisi asia..


    • toptopsecret

      Venäläinen ydinsukellusvene sliippasi ahdin pohjasta.

      • kosminen.juttu

        onhan täällä kuulemma tehty myös ilmahavainto Naton koneesta, ainakin näin on kirjoitettu Suomi 24 palstalla, en ole itse nähnyt. onko totta?


    • Anonyymi

      Hei hei, kaikki mukaan! Kohta tulee uusi laiva Kemijärven vesistöön! Siellä me risteillään ja turistit tuo rahaa tänne niin paljon, että kohta tämä on kuin uusi "Monte Carlo!" Kemijärvihän on "Lapin meri" ja siellä seilaa jetsetit ja muut huippurikkaat, tietenkin Kemijärven kateellisille persaukisillekin on ilmaisia lähtöjä!

      • Anonyymi

        Sarkasmiako tavoittelet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarkasmiako tavoittelet ?

        Suomutunturille kokoontui ennen Suomen jetsetit - miksei enää voisi? Kemijärvestä voisi tulla hienoston uusi matkakohde, kun osattaisiin brändäystyö! Mieti, jos joku maailmankuuluisuus laittaa someen, että olen Kemijärvellä, niin tänne tulis kaikki.


      • Anonyymi

        Ketosen laivalle järjestettiin (yhteiskunnan rahoilla), matuille risteily ja muslimien musiikki raikui niin , että kalatkin katosivat järvestä.
        Sen jälkeen ei ollut asaiakkaita risteylylle, laiva oli "saastunut".

        Laitoin puhelimen hälytysmusiikiksi : Suvivirsi ja annan sen soida, koska olen Suomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomutunturille kokoontui ennen Suomen jetsetit - miksei enää voisi? Kemijärvestä voisi tulla hienoston uusi matkakohde, kun osattaisiin brändäystyö! Mieti, jos joku maailmankuuluisuus laittaa someen, että olen Kemijärvellä, niin tänne tulis kaikki.

        höpö höpö.


    • Anonyymi

      On aivan erinomaista, että Kemijärvelle tulee laiva yleisön käyttöön. Toivottavasti laiva lisää edes hiukan turismia Läänin matkailullisesti hiljaisimpaan kuntaan.
      Jos hakatut vaarat ja järven säännöstelyn tekemät rantavahingot saadaan näyttämään puhumalla maisemallisesti kauniiksi , niin se vasta hyvä on.

      • Anonyymi

        Turistit tulee katsomaan, kun maisemat on tuhottu ja metsät hakattu.
        Ihanat ja kauniit tuulimyllyt on tulleet tilalle ja leveät sähkölinjat.

        https://i0.wp.com/notrickszone.com/wp-content/uploads/2021/08/windwahn.png?ssl=1
        Kuinka tuulivoima vaarantaa Saksan luonnon ja sen kansalaisten terveyden.
        Suuri osa Lounais-Saksan idyllisestä luonnonmaisemasta on teollistumassa 1000 "ympäristöystävällisellä" tuuliturbiinilla.


      • Anonyymi

        Taitaapi olla Taivaanrannan tapiseeraajan hiukan hatarissa aatoksissa koko laiva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapi olla Taivaanrannan tapiseeraajan hiukan hatarissa aatoksissa koko laiva!

        Onko laivassa alkolukko?


    • Anonyymi

      Kehitysavusta :1 343 miljoonaa euroa .
      Maahanmuutto maksaa Suomelle 3,2 miljardia euroa vuodessa – ”Viimeinen hätähuutoni suomalaisille päättäjille”.
      Puolueet, paikkamäärät suluissa ja myönnetyt avustukset:
      Suomen Sosialidemokraattinen Puolue r.p. (40): 7 127 000 euroa
      Perussuomalaiset r.p. (39): 6 948 825 euroa
      Kansallinen Kokoomus r.p. (38): 6 770 650 euroa
      Suomen Keskusta r.p. (31): 5 523 425 euroa
      Vihreä Liitto r.p. (20): 3 563 500 euroa
      Vasemmistoliitto r.p. (16): 2 850 800 euroa
      Svenska Folkpartiet i Finland r.p. (9): 1 603 575 euroa
      Suomen Kristillisdemokraatit r.p. (5): 890 875 euroa
      Liike Nyt r.p. (1): 178 175 euroa
      Puolueet yhteensä (199): 35 456 825 euroa

      Ahvenanmaan maakunnan hallitus: 178 175 euroa

      Lisätietoja: hallitussihteeri Heidi Alajoki, p. 0295 160 588, valtioneuvoston kanslia

      Yleisradion vuosittainen rahoitus kasvaa yli 600 miljoonaan euroon.

      Nuista esimerkiksi ja kansalta ei tartte leikata ollenkaan. Ojalan laskuopin mukaan.

      Ulkoministeriö ylitti toimivaltansa – lupasi rahaa Afrikan kehityspankille omin päin.

      Ulkoministeriö lähetti kehityspankille ilmoituksen Suomen osallistumisesta pankin pääomankorotukseen sen jälkeen, kun raha-asianvaliokunta oli puoltanut osallistumista. Suomi sitoutui maksamaan vuosina 2021–2028 osakkeista yhteensä yli 29 miljoonaa euroa ja sitoutui vastaamaan reilun 458 miljoonan euron suuruisesta takuupääomasta.

      Asiaa ei kuitenkaan käsitelty valtioneuvoston yleisistunnossa.

    • Anonyymi

      Olisipa kiva risteily

    • Anonyymi

      Alkaako kesällä risteilyt?

      • Anonyymi

        Eikö ahti-laiva muuntunut yhdessä yössä ahti-sukellusveneeksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe