Oulussa ei enään uskalla mennä pizzalle. Ties milloijn lentää sinko ravintolaan tai saa puukosta ja pesäpallomailasta
Mikä on hyvä pizza paikka Kemissä
pizzalover
10
104
Vastaukset
- hyvääruokaa
Stadin Chili & Kebab
Kauppakatu 14 Kemi - San_Milano
Ehdottomasti San Milano. Puistopaviljonki
- Uuuuhjeaaaa
Kaikki käy, kunhan on ulkomaalaisen paikkoja.
- arvaakuka1
Tomaatti ja mäkimeirami avataa syväkankaalle kunhan serkkupoika saa starttirahat.
- Pizzanpurija
Kotipizzat ovat turvallisia, ennenkaikkea Oulussa. Kemissä ei sitä valitettavasti ole, kuka perustaisi? Takuuvarma menestysbisnes!
- Pizzalähetti
Pizzanpurija on hyvä vaan ja alkaa Kotipizzaorjaksi. Mikä sinua estää alkamasta niin suureen bisnekseen josta täällä jatkuvasti vingut?
- mul
ei oo Hellun pizzan voittanutta eikä tuu
- HinttiHepolasta
Tirsk...
- Oikeinhyvä
Dimare
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233