Millainen talli on Equuleus, kun ajattelin itse aloittaa siellä. Voisiko joku kertoa minulle millainen opettaja siellä on, onko muut tallilla käyvät mukavia, onko hevoset kivoja ja millainen tallihenki sillä on?
Equuleus talli
8
2049
Vastaukset
- equuleustalli
Equuleus tallilla on sinääsä aika inhottavaa talli porukkaa, mutta ratsastuksenopettaja on myös tallin omistaja ja mukava (: Tunti hevosia ei ole ihanm kauheasti mutta löytyy mielestäni tarpeeksi.Suosittelen equuleustallia lämpimästi teille :P
- Anonyymi
Hei
En osannut edes laukata kunnolla, mutta tallin omistaja on opettanut minulle aivan kaiken alusta asti, nyt ratsastukseni on ihan siedettävän näköistä😂👍🏻 Talliporukka on ihana ja sain ihanan kaverin joka on nyt paraskaverini! En ole ikinä ollut noin ihanassa tallissa kuin Equuleus! En ole lähdössä minnekään ikinä👍🏻 Opettaja eli tallin omistaja opettaa hyvin sekä huolellisesti! Mainitsee jos on virheitä, mutta sanoo kohteliaasti, tietää hyvin miten opettaa eri tasoisia ja auttaa aina jos tarvetta on! Suosittelen käymään tallillamme, mahtava opetus ja kaverit❤️ - Anonyymi
Eguuleuksen talli on mahtava talli ratsastuksen opettaja on paras ja opettaa perusteellisesti ja talli porukka on tosi hyvä ja hevoset on todella ihania myös ponit
- Anonyymi
Tallin omistaja on ihan kiva, mutta vuokranantajana kuuleman mukaan hieman erilainen. Vaihtuvuus suurta sekä ratsastajilla että vuokralaisilla. Pitää hyviä tunteja, mutta vanha ponikalusto. Huonohenkinen talli jonne ei ole mukava mennä. On siellä pari kivaa ihmistä kun sattuvat olemaan paikalla. Kenttä jäässä talvisin yli 3kk, eikä ole sisätiloja ratsastukseen.
- Anonyymi
Ainakaan hevosenomistajalle ei voi suositella. Hevoset seisoo pienissä,- noin 35 neliön tarhoissa jotka täyttyvät runsaalla vedellä kolmena eri vuodenaikana. Ikävä, kun tänne ei saa kuvia niistä. Maastoilu tarkoittaa vilkaan tien varrella kävelemistä autojen ajaessa takaa ohi. Muita maastoja ei ole. Talli on huonohenkinen. Kannattaa kuitenkin itse todeta asiat.
- Anonyymi
En suosittele...
- Anonyymi
hevosille ja ihmisille todella huono talli miellä oli poni equuleuksella ja ponille syötettiin vaintodella huonoa heinää ja annettiin seistä pienessä tarhassa missä pihatto voi kaatua ponin päälle... Talli porukkakin on todella huono ÄLKÄÄ ALOITTAKO RATSASTUSTA EQUULEUKSELLA
- Anonyymi
ime kullii juorupaska mira voisi maistaa ison homokullin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278