golf turha laji

urheiluu

Mitä järkee harrastaa golfii siinähän vaan yritetään lyödä pientä golf-palloa mahdollisimman vähillä lyönneillä reikään.

14

225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnonurheiluu

      Niin virkamiehethän vois sanoo et golf loppus mutta kun nää hyväpalkkaset itekkin pelaavat tätä lajia niin ei.

      • Anonyymi

        Joskus skotlannissa oli golf kiellettyä kun ei osallistuttu jousiammunta harjoituksiin, piispat yritti myös kieltää golfin sunnuntaina kun kirkonmenot ei kiinnostanut. Juoksu on myös tyhmää, tarkoitus juosta kovempaa kuin muut. Ja mitä järkeä on heittää keihästä pitkälle? Nythän on tuliaseet ja ohjukset ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus skotlannissa oli golf kiellettyä kun ei osallistuttu jousiammunta harjoituksiin, piispat yritti myös kieltää golfin sunnuntaina kun kirkonmenot ei kiinnostanut. Juoksu on myös tyhmää, tarkoitus juosta kovempaa kuin muut. Ja mitä järkeä on heittää keihästä pitkälle? Nythän on tuliaseet ja ohjukset ?

        Eli golf on järjetöntä. Oikea johtopäätös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli golf on järjetöntä. Oikea johtopäätös.

        Niin tai sitten se on tosi mukavaa ja hauskaa, kun useita satoja vuosia sitten uhmattiin alueen sotilaskomentajaa sekä piispaa ? Siihen aikaan rangaistukset oli eri luokkaa kuin nykyisin, ihmisiä hirtettiin aika pienistä virheistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai sitten se on tosi mukavaa ja hauskaa, kun useita satoja vuosia sitten uhmattiin alueen sotilaskomentajaa sekä piispaa ? Siihen aikaan rangaistukset oli eri luokkaa kuin nykyisin, ihmisiä hirtettiin aika pienistä virheistä.

        What's the point???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        What's the point???

        Siitä voisi joku fiksumpi ajatella että on se golf hauskaa ja mielenkiintoista kun pelasivat vaikka oli välillä kiellettyä ? Ja onhan se hauskaa ja mielenkiintoista joskus myös nöyryyttävää ihan kuin elämä. Mutta eihän golf kaikille sovi, jos ei nappaa niin sitten ei ? Mulle kyllä nappas heti alussa ja koukussa oon vieläkin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai sitten se on tosi mukavaa ja hauskaa, kun useita satoja vuosia sitten uhmattiin alueen sotilaskomentajaa sekä piispaa ? Siihen aikaan rangaistukset oli eri luokkaa kuin nykyisin, ihmisiä hirtettiin aika pienistä virheistä.

        Hulluilla on huvit. Hinnasta en sano mitään. Aikoinaan on ollut viisaita sotilaskomentajia ja piispoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voisi joku fiksumpi ajatella että on se golf hauskaa ja mielenkiintoista kun pelasivat vaikka oli välillä kiellettyä ? Ja onhan se hauskaa ja mielenkiintoista joskus myös nöyryyttävää ihan kuin elämä. Mutta eihän golf kaikille sovi, jos ei nappaa niin sitten ei ? Mulle kyllä nappas heti alussa ja koukussa oon vieläkin .

        Millä tasolla fiksumpi päätyisi tuollaiseen lopputulemaan ja miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voisi joku fiksumpi ajatella että on se golf hauskaa ja mielenkiintoista kun pelasivat vaikka oli välillä kiellettyä ? Ja onhan se hauskaa ja mielenkiintoista joskus myös nöyryyttävää ihan kuin elämä. Mutta eihän golf kaikille sovi, jos ei nappaa niin sitten ei ? Mulle kyllä nappas heti alussa ja koukussa oon vieläkin .

        Aika monessa urheilulajissa on aika yksinkertainen idea miten voi voittaa? Jääkiekossa, jalkapallossa, käsipallossa, maahockeyssa, esim kuka saa useamman kerran pelivälineen maaliin ? Hiihdossa, juoksussa kävelyssä , kuka liikkuu reitin nopeimmin ? Onhan näitä yksinkertaisille ihmisille tehtyjä lajeja aika paljon ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monessa urheilulajissa on aika yksinkertainen idea miten voi voittaa? Jääkiekossa, jalkapallossa, käsipallossa, maahockeyssa, esim kuka saa useamman kerran pelivälineen maaliin ? Hiihdossa, juoksussa kävelyssä , kuka liikkuu reitin nopeimmin ? Onhan näitä yksinkertaisille ihmisille tehtyjä lajeja aika paljon ?

        Olipa tuossa listassasi monta mielenkiintoista lajia!


    • swingebor

      Mitä järkee muutakaan pelata? Kaikissa peleissä sama motiivi; saada peliväline maaliin, koriin yms....

    • mmkisat

      Mitä järkeä on heittää jotain keppiä tai rautamutikkaa mahdollisimman pitkälle?

    • Ceazygolf

      Golfissa yhtä paljon ajatusta kuin mingolfissa.

    • Anonyymi

      Ottaa koville kun ei osu reikään 😄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe