Donald Trumpin mielipide golfista: golf on vain rikkaitten laji eikä sitä kuulu köyhien pelata on täyttä totta.
Vastaukset 12
- näinonainajanyt
Totta. Kaikki sen tietävät. Hyvä että se sanotaan ääneen eikä ihmiset kyseenalaista sitä.
- Anonyymi
Onko joku joskus kuullut totuutta Donald trumpin suusta ? Mä en ainakaan ? Onko joku muu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku joskus kuullut totuutta Donald trumpin suusta ? Mä en ainakaan ? Onko joku muu ?
Noin puolet Yhdysvaltalaista ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin puolet Yhdysvaltalaista ainakin.
Niin noin puolet uskoo niihin, tai ovat sitä mieltä että JB on liian vanha. Mutta ei se tarkoita että Trump puhuu totta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin noin puolet uskoo niihin, tai ovat sitä mieltä että JB on liian vanha. Mutta ei se tarkoita että Trump puhuu totta ?
Puolet oletetuista henkilöistä ovat liki kaikissa vastakkainasettelutilanteissa aina oikeassa. (Tämä ei tietenkään kata tällaista vastakkainasettelua: golfia harrastavat henkilöt vs. normaalit ihmiset, siinä tapauksessa golfarit ovat väärässä ja heille nauretaan).
- näinonjapitääolla
Totta se on rikkaatkin sanovat näin.
- juukyllä
Rikkaatkin tietävät sen.
- juuköyhäjos
Köyhät myös tietää sen.
- kolffaristi
Voi teitä amislaisia, ootte te söpöläisiä. Golf maksaa vaikkapa vuokrapelioikeudella pelatessa 700-1000e / vuosi. Alkuhankintojen jälkeen siis, jotka eivät hirveitä maksa. Teilläkö ei ole varaa säästää 80e/kk vuoden ajan pelioikeuteen, olette te köyhiä :).
Muutamalla satasella saa täyden golfsetin vaikka netistä tilattuna, siihen edulliset kengät ja se kauluspaita. No, kai noin köyhiäkin on olemassa.- Anonyymi
Muualla maailmassa myös pelataan golfia, ja monessa maassa ei tarvita mihinkään seuraan liittymistä ! Skotlannissa perusoikeus kuten meillä liikkua metsässä ? Halvin kierros ollut mulla siellä 12 puntaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muualla maailmassa myös pelataan golfia, ja monessa maassa ei tarvita mihinkään seuraan liittymistä ! Skotlannissa perusoikeus kuten meillä liikkua metsässä ? Halvin kierros ollut mulla siellä 12 puntaa .
Nythän on Donald Trump kertonut myös muita järkeviä mielipiteitä? Vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän on Donald Trump kertonut myös muita järkeviä mielipiteitä? Vai mitä?
Onko Trumpin uudet mielipiteet ja teot saaneet yleisöä ajattelemaan aikaisemmin kerrottuja kommentteja? Esimerkiksi golfista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231004- 71912
- 103906
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha570845- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 66635
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627