Donald Trump sanoi oikein golfista

golfeiköyhille

Donald Trumpin mielipide golfista: golf on vain rikkaitten laji eikä sitä kuulu köyhien pelata on täyttä totta.

12

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonainajanyt

Totta. Kaikki sen tietävät. Hyvä että se sanotaan ääneen eikä ihmiset kyseenalaista sitä.

• Anonyymi

Onko joku joskus kuullut totuutta Donald trumpin suusta ? Mä en ainakaan ? Onko joku muu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku joskus kuullut totuutta Donald trumpin suusta ? Mä en ainakaan ? Onko joku muu ?

Noin puolet Yhdysvaltalaista ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin puolet Yhdysvaltalaista ainakin.

Niin noin puolet uskoo niihin, tai ovat sitä mieltä että JB on liian vanha. Mutta ei se tarkoita että Trump puhuu totta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin noin puolet uskoo niihin, tai ovat sitä mieltä että JB on liian vanha. Mutta ei se tarkoita että Trump puhuu totta ?

Puolet oletetuista henkilöistä ovat liki kaikissa vastakkainasettelutilanteissa aina oikeassa. (Tämä ei tietenkään kata tällaista vastakkainasettelua: golfia harrastavat henkilöt vs. normaalit ihmiset, siinä tapauksessa golfarit ovat väärässä ja heille nauretaan).

• näinonjapitääolla

Totta se on rikkaatkin sanovat näin.

• juukyllä

Rikkaatkin tietävät sen.

• juuköyhäjos

Köyhät myös tietää sen.

• kolffaristi

Voi teitä amislaisia, ootte te söpöläisiä. Golf maksaa vaikkapa vuokrapelioikeudella pelatessa 700-1000e / vuosi. Alkuhankintojen jälkeen siis, jotka eivät hirveitä maksa. Teilläkö ei ole varaa säästää 80e/kk vuoden ajan pelioikeuteen, olette te köyhiä :).

Muutamalla satasella saa täyden golfsetin vaikka netistä tilattuna, siihen edulliset kengät ja se kauluspaita. No, kai noin köyhiäkin on olemassa.

• Anonyymi

Muualla maailmassa myös pelataan golfia, ja monessa maassa ei tarvita mihinkään seuraan liittymistä ! Skotlannissa perusoikeus kuten meillä liikkua metsässä ? Halvin kierros ollut mulla siellä 12 puntaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muualla maailmassa myös pelataan golfia, ja monessa maassa ei tarvita mihinkään seuraan liittymistä ! Skotlannissa perusoikeus kuten meillä liikkua metsässä ? Halvin kierros ollut mulla siellä 12 puntaa .

Nythän on Donald Trump kertonut myös muita järkeviä mielipiteitä? Vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän on Donald Trump kertonut myös muita järkeviä mielipiteitä? Vai mitä?

Onko Trumpin uudet mielipiteet ja teot saaneet yleisöä ajattelemaan aikaisemmin kerrottuja kommentteja? Esimerkiksi golfista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      93
      3471
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      116
      3200
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      56
      2365
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      25
      2005
    5. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      9
      1944
    6. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1745
    7. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1710
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      24
      1556
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1421
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1404
    Aihe