Mitä tästä sanotte naiset?

Kilttiatm

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M

Varmaan tuon naisen salaisena haaveena on aina ollut kuolla enen aikojaan ja päätyä paloiteltuna kassissa metsään. Tässäkään tapauksessa ei voi sanoa etteikö merkit olisi ollut selvästi nähtävissä:

"Kiinniotetulla miehellä on jonkin verran aiempaa omaisuus- ja väkivaltarikostaustaa."

• Kilttiatm

no niin just. Nainen saisi helposti selville onko mies hakannut naisia ennestään mutta ei naiset halua koska rakastavat jännämiehiä. Kamala tapa kuolla kun palasi ympäri metsää. Ei nuo jännämiehet kovin fiksuja ole kun aina jäävät kiinni. Ja helkakin väittää niitä fiksuiksi.

• ätminki

Nainen tiesi kenet nai ja päätyi roskapussiin metsikköön. Mitä sanoo väkivaltaisia jännämiehiä ihannoiva ja kilttejä miehiä vihaava helka tähän. Eikö kiltti ja kunnollinen mies voi olla hyvä mies?

• 1252

No mutta! Tuo tekohan on ihan just sitä itteään, mitä palstapoikien mielestä seksiä harrastaneille naisille kuuluukin tehdä! Sitten kun joku toteuttaa teidän toiveenne, niin tekopyhästi olette täällä esittämässä moitteita.

• peiliä

Kysyn vaan, että kuka täällä esittää moitteita?

• 1252
        peiliä kirjoitti:

Kysyn vaan, että kuka täällä esittää moitteita?

Niin joo...
        Ei tuossa moitteita taidettukaan esittää. Tekopyhästi vain annetaan ymmärtää, ettei "me" olisi tuollaista tehty. Todellisuudessa kuitenkin on juuri teikäläisten haaveista kyse.

• peiliä
        1252 kirjoitti:

Niin joo...
        Ei tuossa moitteita taidettukaan esittää. Tekopyhästi vain annetaan ymmärtää, ettei "me" olisi tuollaista tehty. Todellisuudessa kuitenkin on juuri teikäläisten haaveista kyse.

Minä haaveilen älykkäästä naisesta!

• Ei_ole_olemassa

Kuka voi vannoa olevansa se täydellinen kiltti ja kunnollinen?
      On sitä aina ollut ja tulee myös olemaan?

• Minä ainakin olen ollut aina tosi kiltisti. Kysy vaikka Joulupukilta!

• omavalinta

Historia ennustaa parhaiten tulevaisuutta ja se on taivahan tosi:

"Kiinniotetulla miehellä on jonkin verran aiempaa omaisuus- ja väkivaltarikostaustaa. "

Jokainen nainen on roistonsa ansainnut.

• ätmel kirjoitti:

Minä ainakin olen ollut aina tosi kiltisti. Kysy vaikka Joulupukilta!

Ja minä...

BTW kommenttisi on huippu =D

• kiltti-ja-kunnollinen

Mitä vittua naiset. Eipä näköjään kunnollinen mies kelpaa. Nainen teki valintansa ja maksoi siitä hengellään.

• tämä-selvä

Nainen päätti että eläminen ei kiinnosta

• Mies3210

Elinikäinen rakkaus jännän miehen kanssa. Kaikkien naisten unelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      57
      13431
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3893
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      37
      2288
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2179
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      332
      1689
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      91
      1441
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      28
      1440
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      201
      1412
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1176
    10. 102
      1174
    Aihe