sydäntahdistin

teezu

munlla on sydäntahdistin vasemmastta rinnassa ja tekisi mieli tehdä oikean käden tatuoinnit valmiiksi mutta lääkäri sanoin että infektion vaara on kun se muste kuulemma veren kautta pääsisi laitteeseen ja siitä sydämeen ja sitten tulisi pitkä sairaalareissu, mutta jostain syystä envaa halua uskoo ja eiole mennyt itellee oikei perille kun tuntuu että asiasta "liiotellaan" mutta osaisko joku sanoo suhkot varmasti miten asia on

8

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitaivassss

      Lääkärillä on se tieto mitä hänelle on opetettu tutkimusten pohjalta, eikä minkään uskomusten. Mahdollisuus siihen että tulehdus tulisi on siis olemassa, eikä sitä tiedä koskaan etukäteen, että tuleeko se vaiko ei.

      Oma kehosi ja elämäsihän tämä on että ota ihan vapaasti riski jos haluat. En tosin tiedä suostuuko kukaan sinua tatuoimaan kun infektiovaara on olemassa.

    • PipiHjullu

      Kyllä mä kysyisin tota asiaa ihan muualta kuin suomi24:stä. Mä oon elämäni aikana tavannut niin paljon lääkäreitä ja hoitajia sekä työssäni että potilaana ja kaikki sanoo aina erilailla tatuointeihin liittyviin myytteihin. Itselläni kun tota leimaa löytyy keskivertopulliaista huomattavasti enemmän niin jossain vaiheessa se puhe kääntyy näihin väkisinkin. Itse en usko että on mitään haittaa mutta mistäs me saataisiin sulle asiantuntija joka osaa antaa vastauksen tähän? Oliko kuinka erikoislääkäri kuka tämän sinulle kertoi?

    • boredi

      Mieluummin lähtisin kyselemään vaikkapa jonkun toisen lääkärin mielipidettä asiaan kuin tällaiselta keskustelupalstalta hakemaan vastauksia. Lääkäri on lääkäri eikä hän varmasti tuollaisia asioita päästä keksi. Joku asia saattaa tavallisesta ihmisestä tuntua ihmeelliseltä tai niinkuin itsekin sanoit, että et vain halua uskoa asiaa. Asia on kuitenkin sen verran vakava, kun on kyse omasta terveydestä että miksi ottaa riski, jos lääkäri on kuitenkin selkeät ohjeet antanut ja varoittanut asiasta. Vahingon sattuessa ja sairaalasängyllä maatessa ei ole kiva enää miettiä jälkikäteen kuinka olisi sittenkin pitänyt uskoa lääkäriä. Kysehän on selvästi siis vain olemassa olevasta riskistä, että mustetta pääsisi veren kautta laitteeseen, mutta jos se on mahdollista ja lääkäri on siitä varoittanut, en todellakaan lähtisi asialla leikkimään.

    • PelletOvatTyhmiä

      MIKSI SINULLA ON TUOLLAINEN HINKU TEENNÄISPELLEKSI ?

      Vai oletko jo sellainen ?

      • samaa_mieltä

        se tahdistin olisi pitänyt asentaa korvien väliin jo kauan sitten.


    • jotakinmuuta

      Ei kannata tuhlata rahaa turhamaisiin tatuointeihin. Käyttäisit rahat vaikka lähimmäistesi hyväksi. Ilahduttaisit sukulaisiani, ystäviäsi tai kumppaniasi jollakin pienellä lahjalla tai laittaisit rahat hyväntekeväisyyteen. Tatuoinnit on rumia, turhamaisia, yms. Saavat ihmisen näyttämään narkkarilta, linnankundeilta, yms white trash porukalta. Usein tatuoinnit näyttävät lähinnä oksennukselta.

    • sydäntahdistin

      kaikki ei ymmärrä tilannetta ja ymmärrän henkilöt täysin, mutta eiköhän tän asian kanssa elä. mitä siihen asiaan tulee että tatuoinnit antaa narkkari kuvan jne nii suksikaa te suolle :D mut joo kumminki miksi ottaa riskiä ku nyt menee jo paremmi

      • mielipiteettattoo

        ja turha revetä liitoksista :D lähinnä kyselin kokemuksii jos sellasii sattuisi oleen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe