http://www.iltalehti.fi/terveys/2015073020110852_tr.shtml
" Kenelläkään ei ole oikeutta tulla arvostelemaan toisia ihmisiä."
Teillä naisilla ei ole oikeutta arvostella meitä rumia ätmejä mutta kuitenkin saan usein kuulla olevani ruma.
Kuulitteko naiset
ruma-ätmi
5
<50
Vastaukset
- Ex----PUA
Naisen logiikka: "Minulla on oikeus arvostella muita, mutta muilla ei ole oikeus arvostella minua, koska olen nainen."
juurikin näin...
Jos jossain tipahtaisi lentokone ja se olisi naispilotin aikaansaannos, niin täytyisi siitä vaieta, koska pilotti oli nainen...- 1116
Nainenhan ei arvostele se VAAN kertoo mielipiteensä.
- hyvä.idea
No palstanhan voi sitten sulkea, jos ätmeillä ei ole oikeutta enää arvostella naisia.
- Tiplomaatti
Arvostelun sijaan, opetelkaa antamaan rakentavaa kritiikkiä... Pitää vain hoksata, miten pirun kanssa tanssitaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310283T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332561Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291938- 1361713
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1971239Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast141212- 711137
- 92982
- 59970
- 82924