..JA VOIN KERTOA ETTÄ KOKEMUSTA ON.MONISTA PAIKOISTA JA KOLLEGA YSTÄVÄT SAMAA MIELTÄ.LAPSET OVAT IHANIA MUTTA NAISET TYÖKAVAREINA JA ILMAPIIRI JOTAIN JÄRKKYÄ.ENTÄS PALKKA..
PÄIVÄKODIT OVAT KAMALIA TYÖPAIKKOJA
9
180
Vastaukset
- expktäti
Tee niinkuin minä eli vaihda alaa. Palkka pysyi samana mutta enää ei töihinlähtö v##uta joka aamu. Ja miesvaltaisessa työpaikassa saa 35-vuotias hyvännäköinen nainen vähän toisenlaista kohtelua kuin vanhojen katkerien ämmien kanssa.
- Julmaaaa
Puhut asiaa ,sairas työyhteisö sairastuttaa työntekijän perheenkin. Kissa pöydälle ja narsistit ampua kuuhun. Soveltuvuustesti alalle. Meillä rouva sairastu masennukseen ,eikä saanut apua.
- Eikeneenkäänetu
Eikä tuo lopukkaan,työnantaja pyyhkii pöydän alle,kaikki hyvin. On järkyttävä katella kunta-alalla kun poliittiset päättäjät antavat tuhoamisen jatkua. En ihmettele mitään,jos järkyttävää tapahtuu. Mitä ulkopuolinen voi tehdä? Ei mitään.
- justiinsa789
no niin on!
- Japerheen
Miksi kukaan ei tee mitään? Poliittiset päättäjät,haloo,eikö äänestäjän mielenterveys ole mitään?
- Näinnon
Mua kiusataan uudessa paikassa. Kiusattiin 3-vuotta aikaisemmassa. Oon iloinen Lto tai olin....Nykyään haamu entisestä....hirveitä työyhteisöjä
- Lähimmäisenrakkaus
Hui miksi naiset ovat julmia ja samalla hoitavat tulevaisuuden toivoja. Pajonko maksaa sairastumiset yhteiskunnalle,paljonko särkyneille perheille? Hys hys
varmaan niin naisissa kuin miehissäkin on yhtä paljon "pahiksia".
nyt kun tätä lukee, kun joskus tekee lapsen, pitäskö skipata päiväkoti...?- työntekijä
pitäisi, itse en omiani veisi, koska itse olen saanut todellakin pitää hoitolapsen puolia, kun kollega eli aikuinen työntekijä ei hänestä pidä.Se on selvää simputusta. Saati sitten ne nyrpeät tädit, jotka lähinnä ovat nyrpeitä kaikille paitsi johtajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737