PÄIVÄKODIT OVAT KAMALIA TYÖPAIKKOJA

UUUU

..JA VOIN KERTOA ETTÄ KOKEMUSTA ON.MONISTA PAIKOISTA JA KOLLEGA YSTÄVÄT SAMAA MIELTÄ.LAPSET OVAT IHANIA MUTTA NAISET TYÖKAVAREINA JA ILMAPIIRI JOTAIN JÄRKKYÄ.ENTÄS PALKKA..

9

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • expktäti

Tee niinkuin minä eli vaihda alaa. Palkka pysyi samana mutta enää ei töihinlähtö v##uta joka aamu. Ja miesvaltaisessa työpaikassa saa 35-vuotias hyvännäköinen nainen vähän toisenlaista kohtelua kuin vanhojen katkerien ämmien kanssa.

• Julmaaaa

Puhut asiaa ,sairas työyhteisö sairastuttaa työntekijän perheenkin. Kissa pöydälle ja narsistit ampua kuuhun. Soveltuvuustesti alalle. Meillä rouva sairastu masennukseen ,eikä saanut apua.

• Eikeneenkäänetu

Eikä tuo lopukkaan,työnantaja pyyhkii pöydän alle,kaikki hyvin. On järkyttävä katella kunta-alalla kun poliittiset päättäjät antavat tuhoamisen jatkua. En ihmettele mitään,jos järkyttävää tapahtuu. Mitä ulkopuolinen voi tehdä? Ei mitään.

• justiinsa789

no niin on!

• Japerheen

Miksi kukaan ei tee mitään? Poliittiset päättäjät,haloo,eikö äänestäjän mielenterveys ole mitään?

• Näinnon

Mua kiusataan uudessa paikassa. Kiusattiin 3-vuotta aikaisemmassa. Oon iloinen Lto tai olin....Nykyään haamu entisestä....hirveitä työyhteisöjä

• Lähimmäisenrakkaus

Hui miksi naiset ovat julmia ja samalla hoitavat tulevaisuuden toivoja. Pajonko maksaa sairastumiset yhteiskunnalle,paljonko särkyneille perheille? Hys hys

• varmaan niin naisissa kuin miehissäkin on yhtä paljon "pahiksia".
      nyt kun tätä lukee, kun joskus tekee lapsen, pitäskö skipata päiväkoti...?

• työntekijä

pitäisi, itse en omiani veisi, koska itse olen saanut todellakin pitää hoitolapsen puolia, kun kollega eli aikuinen työntekijä ei hänestä pidä.Se on selvää simputusta. Saati sitten ne nyrpeät tädit, jotka lähinnä ovat nyrpeitä kaikille paitsi johtajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      203
      11846
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8208
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6256
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      172
      5174
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      51
      4938
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4492
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4398
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3880
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81