ette mene tänään ulos ja pyydätte treffeille jotakin tai iskette tänään itsellenne kumppanin ja jätätte netit ja alatte viettämään onnellista pari suhdetta ja olette onnellisia eli miksi ette mene ulos ja treffaile
sinkut miksi
6
<50
Vastaukset
- simple--
tuommonen peli ei vetele. sehän on vastoin kaikkia sinkkuuden säännöksiä.
- dvs
No ei kiinnosta, kun olin eilen ulkona. Tänään sitten siivotaan koti ja pestään pyykkiä.
- NäinSeMenee
kun sinkkunainen lähtee lenkille tai salille, niin hän laittaa musan kovalle ja tunkee korvanapit niin syvälle korviinsa ettei varmasti kuule miesten irstaita ehdotuksia.
- SinkkuN
Miten voi pakottaa itsensä kiinnostumaan jostakin henkilöstä? Joko kiinnostus tulee luonnostaan tai ei ollenkaan. Itse olen harvoin ihastuvaa tyyppiä, viimeisimmästä kunnon ihastumisesta on jo yli 4 vuotta aikaa. Toisekseen ei ketään voi iskeä tuosta noin vaan, asiat eivät ole noin yksinkertaisia. Parisuhde kun on lahden kauppa niin siihen tarvitaan monta asiaa jotka sen mahdollistavat, tärkein niistä on molemmin puoleinen kiinnostus, jos sitä toista ihmistä ei huvita seurustella kanssasi, niin et sinä sitä ihmistä voi pakottaa seurustelemaan. Toisekseen pitää olla yhteisiä päämääriä ja intressejä elämässä sekä samanlaiset arvot. Kaksi liian erilaista ihmistä ei tule keskenään toimeen, ihan niin kuin liika samankaltaisuus voi olla erottava tekijä. Ihmissuhteet ei ole mitään kaupankäyntiä eikä ketään voi valita puolisoksi kuin tavaraa kaupan hyllyltä. Liian pinnalliseksi on tämä nykyajan meininki mennyt ihmisillä, tuntuu että fiksuja, maalaisjärkeä omaavia ja sopivia miehiä ei näy mailla eikä halmeilla. Siksipä jatkan sinkkuelämääni hyvillä mielin :)
- luonnonlaki
Eivät naiset tykkää yksinäisistä miehistä. Naiset rakastavat vain varattuja ukkomiehiä, ja ovat joko näiden vaimoja tai haaremin jalkavaimoja.
- Kilttiatm
Ihan kun sitä vois vaan mennä naisia pyytää treffeille. Naiset on tylyjä ja antavat pakit oitis. Pitää juoda kännit ennen kun voi lähestyy naisia ja sit kestää pakitkin paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275